نامزد مخفی رونالدو در ژاپن؛ از پرستاری و خدمتکاری در شرق آسیا تا رقابت بدنسازی در برزیل!

میشله اومزو بدنساز ژاپنی، نامزد سابق رونالدو نازاریو و مادر یکی از فرزندان او به نام الکساندر است.
کدخبر (181660) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:42
0 153
نامزد مخفی رونالدو در ژاپن؛ از پرستاری و خدمتکاری در شرق آسیا تا رقابت بدنسازی در برزیل!
میشله اومزو بدنساز ژاپنی، نامزد سابق رونالدو نازاریو و مادر یکی از فرزندان او به نام الکساندر است.

به گزارش سرخ نیوز، احتمالا دوستی رونالدو لوئیز نازاریو با میشله اومزو، یکی از بخش‌های کمتر مورد توجه قرار گرفته زندگی این ستاره سابق دنیای فوتبال است. اومزو که یک بدنساز حرفه‌ای بوده، به دلیل مصرف بیش از اندازه استروئیدها آنابولیکی دچار مشکلات عدیده جسمانی و فیزیکی شده و باعث شده او از نظر جنسی با اختلالاتی مواجه شود. در واقع او مادر فرزند رونالدو یعنی الکساندر است که در حال حاضر رابطه‌ای با ستاره سابق تیم‌ ملی برزیل و پسرش ندارد. دوست دختر مخفی رونالدو در ژاپن؛ از پرستاری و خدمتکاری در شرق آسیا تا رقابت بدنسازی در برزیل!

بیماری عجیب نامزد سابق رونالدو نازاریو

این بدنساز اخیرا در مصاحبه‌ای درباره مشکلاتی که با آن مواجه شده، گفته است
دقیقا متوجه نشدم که در آن دوران چه بلایی به سرم آمد. مربی سابقم مرا به اشتباه راهنمایی می‌کرد و این باعث شد آکنه، رشد بی رویه موی بدن، ریزش موی سر و تغییر صدا به سراغم بیاید. در حقیقت افزایش هورمون‌هایی مانند تستوسترون باعث شد تا امیال جنسی من به شدت افزایش پیدا کند و به بدنم آسیب بزند. افزایش میزان این هورمون اصلا برای سلامتی مناسب نیست و از نظر هورمونی مشکلات زیادی را برای بدن بوجود می‌آورد. قبلا می‌گفتند که این هورمون به عنوان داروی جوانی مصرف می‌شود.
اومزو 41 ساله زمانی که در ژاپن به عنوان پرستار بچه، خدمتکار و مدل فعالیت و زندگی می‌کرد، حین برگزاری جام جهانی 2002 با رونالدو ملاقات کرد. در آن زمان رونالدو به همراه تیم ملی برزیل در این مسابقات حضور کرده بود و در پایان هم موفق شد ضمن قهرمانی در آن دوره، با 8 گل زده عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند. دوست دختر مخفی رونالدو در ژاپن؛ از پرستاری و خدمتکاری در شرق آسیا تا رقابت بدنسازی در برزیل! آن ها دو سال بعد رابطه خود را با یکدیگر شروع کردند و اومزو در جریان حضور رونالدو در یکی دیگر از کشورهای آسیای شرقی، از این ستاره برزیلی باردار شد. این در حالی بود که در همان زمان رونالدو همچنان با دانیلا سیکارلی که مجری تلویزیون و بازیگر بود، در رابطه بود. اومزو در سال 2009 به برزیل بازگشت تا آزمایش DNA بدهد. او بعدها عنوان کرد که رونالدو از پسرش الکساندر مراقبت می‌کند و او را تحت حمایت خود دارد. دوست دختر مخفی رونالدو در ژاپن؛ از پرستاری و خدمتکاری در شرق آسیا تا رقابت بدنسازی در برزیل!

زندگی حرفه ای میشله اومزو همسر پیشین رونالدو نازاریو به عنوان یک بدنساز

در حال حاضر میشله اومزو خود را برای حضور در رقابت آتی بدنسازی در ریودوژانیرو آماده می‌کند. او می‌گوید:
از رژیم غذایی فعلی‌ام رنج می‌برم. من در روز 4 وعده غذایی دارم که خیلی زیاد است و در عین حال 3 لیتر آب در روز می‌نوشم. این برنامه غذایی توسط مربی‌ام آرتور پریرا طراحی شده که با 63 عنوان قهرمانی، بزرگترین نام در رشته بدنسازی کشور برزیل است. رژیم غذایی او به دقت محاسبه شده و باورکردنی نیست که چطور با این رژیم غذایی، بدن طی دو هفته دچار تغییرات قابل توجهی می‌شود.
دوست دختر مخفی رونالدو در ژاپن؛ از پرستاری و خدمتکاری در شرق آسیا تا رقابت بدنسازی در برزیل! اومزو پس از ممنوعیت استفاده از استروئیدهای انابولیکی توسط شورای فدرال پزشکی در اوایل سال جاری، مصرف این ماده را متوقف کرده است. او در مورد برنامه جدید زندگی خود می‌گوید:
در حال حاضر روزانه دو ساعت تمرینات هوازی انجام می‌دهم. با پشتکار پروتکل‌های تمرینی را دنبال می‌کنم و حتی رژیم غذایی خود را هم تغییر خواهم داد. تا برگزاری رقابت پیش رو یک ماه زمان مانده و در حال حاضر تلاش دارم تا کمی لاغر شوم. استروئیدها کمک زیادی می‌کنند اما بدون داشتن رژیم مناسب استفاده از آنها فایده‌ای ندارد. رژیم غذایی و وزنه برداری اهمیت زیادی دارند. پس از متوقف کردن مصرف هورمون‌ها تغییرات قابل توجهی در بدنم رخ نداده است. تنها تفاوت در فیریک است چراکه هورمون‌ها به تنهایی معجزه نمی‌کنند.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...