هشت بازی برای نجات صنعت؛ حماسه عبدالله در بندر

کدخبر (182191) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:11
0 104
هشت بازی برای نجات صنعت؛ حماسه عبدالله در بندر
ویسی در هشت مسابقه که روی نیمکت صنعت نفت آبادان نشست تنها یکبار شکست خورد و این یعنی صنعت یک فصل دیگر در لیگ برتر ماند.

به گزارش سرخ نیوز، جشن شادی عبدالله ویسی بعد از برد صنعت نفت در سیرجان برابر گل گهر در هفته سی‌ام تصویری از شادی هواداران آبادان بود که سال سختی را پشت سر گذاشتند. ویسی اما به موقع سر و کله اش در بندر پیدا شده بود، او در هفته آخر مسابقات تیمش تا قبل از بازی برابر گل گهر فقط یکبار و برابر سپاهان یک، صفر شکست خورد و همین را می توان رمز ماندگاری صنعت در لیگ برتر دانست.

واقعیت این است که صنعت نفت آبادان در این فصل انواع و اقسام اشتباهات مدیریتی را در انتخاب کادرفنی انجام داده بود اما حتی آن حرکت عجیب طالب ریکانی در بازی فوق حساس تیم برابر ذوب آهن، نتوانست مانع از آن شود که یک سال دیگر حضور آنها در لیگ برتر تمدید شود.

عبدالله شادمان دست‌هایش را باز کرده و روی چمن سیرجان می دوید؛ انگار که قهرمان شده است اما برای صنعت نفتی که انگار برای سقوط مهیا شده بود این می تواند طعمی شبیه قهرمانی داشته باشد.

حماسه عبدالله ویسی در آبادان در این فصل از بازی با ملوان و در هفته بیست و سوم آغاز شد. او با تیمی کم امید 4 مساوی و سه برد ارزشمند کسب کرد تا در سخت ترین روزها، آبادان بتواند سهمیه اش را در لیگ برتر حفظ کند. این مربی 52 ساله پیش از این دوباره طعم قهرمانی را چشیده بود؛ یکبار با استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم و یکبار با شاهین بوشهر در لیگ آزادگان سال 98 اما این عملیات نجات می تواند نقطه عطف مربیگری ویسی باشد آن هم بعد از چند سال ناکامی.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...