او به دنبال رکوردهای بیشتر است/ کانر مک گرگور به دنبال بیشترین ناک‌اوت‌های تاریخ UFC!

کانر مک گرگور نظر خود را درباره مبارزه مت براون مقابل کورت مک گی در رویداد اخیر UFC بیان می‌کند.
کدخبر (181650) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:29
0 104
او به دنبال رکوردهای بیشتر است/ کانر مک گرگور به دنبال بیشترین ناک‌اوت‌های تاریخ UFC!
کانر مک گرگور نظر خود را درباره مبارزه مت براون مقابل کورت مک گی در رویداد اخیر UFC بیان می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، چند روز پیش، UFC میزبان یک رویداد جذاب بین تعدادی از مبارزان پرطرفدار این سازمان بود. سطح این مسابقات بیش از حد انتظار بالا بود و توجه بسیاری از طرفداران هنرهای رزمی را به خود جلب کرد. کانر مک گرگور نیز که طبق معمول همواره در هر صحنه‌ای حضور پیدا می‌کند و نظرات خود را اظهار می‌کند، این بار نیز با ادعای دیگری نظر مخاطبان فضای مجازی را به خود جلب کرد. مت براون ملقب به «فنا ناپذیر» در این رویداد مقابل کورت مک گی قرار گرفت و هر دو مبارز، تمام تلاش خود را کردند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. براون در این مبارزه موفق شد تا در همان راند اول، کار مک گی را تمام کند و او را ناک اوت کند. براون با این ناک اوت به رکورد بیشترین ناک اوت تاریخ UFC دست پیدا کرد؛ پیش از او، دریک لوئیس نیز موفق شده بود تا به این رکورد دست پیدا کند.

نظر مک گرگور درباره دستاورد مت براون در UFC

دستاورد مت براون مورد توجه مک گرگور قرار گرفت و او سریعاً در این رابطه اظهار نظر کرد. او در توئیتر اعلام کرد که قصد دارد به این رکورد دست پیدا کند. مک گرگور نوشت:
مت براون که هم‌اکنون 42 سال دارد، با 13 ناک اوت، به رکورد بیشترین ناک اوت تاریخ UFC دست پیدا کرده است. هم‌اکنون، او و لوویس در این مورد با یکدیگر برابر هستند و رکورد در دستان آن‌هاست. با این حال، من که هم‌اکنون 34 سال دارم، تاکنون 8 بار حریفان خودم را ناک اوت کرده‌ام و قصد دارم که به این رکورد برسم و آن را بشکنم.
بزرگترین کری‌خوان‌های تاریخ ورزش‌های رزمی؛ از کانر مک گرگور تا محمد علی کلی مک گرگور به‌دلیل اتفاقات ناگواری که برای او در سال 2021 رخ داد، از همان سال دیگر در هیچ مبارزه‌ای شرکت نکرد؛ اما احتمال بازگشت در اواخر سال 2023 بالاست. او در UFC 264 در مقابل داستین پویریر از ناحیه پا شدیداً آسیب دید و دیگر نتوانست در هیچ مبارزه‌ای حضور پیدا کند. با این حال، او اخیراً فیلم‌برداری برنامه TUF 31 را در کنار مایکل چندلر به پایان رسانده و انتظار می‌رود که در اواخر سال 2023 با او روبه‌رو شود.

مک گرگور، شکستن رکوردی بزرگ و واکنش های طرفداران

کانر مک گرگور باور دارد که می‌تواند رکورد بیشترین تعداد ناک اوت‌های UFC را از آن خود کند؛ با این حال، بسیاری از طرفداران با او هم نظر نیستند. درست است که این مبارز ایرلندی نسبت به مت براون سن بسیار کمتری دارد و تنها به 5 ناک اوت دیگر نیاز دارد، اما واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد. اولین نکته حائز اهمیت این است که کانر مک گرگور از UFC 264، در رینگ مبارزه حضور پیدا نکرده است. دومین موضوع این است که اتفاقات زیادی می‌تواند قبل، بعد و در حین مبارزات رخ دهد و گاهی اوقات فاصله‌های زیادی بین مبارزات مختلف ایجاد می‌شود. «بدنام» از پس از صدمه‌ای که به پای او وارد شد، دیگر به مک گرگور سابق تبدیل نشد و نمی‌توان آن جنب و جوش اولیه را در او دید. او اگر بخواهد به این رکورد دست پیدا کند، باید بیش از پیش فعالانه به کار خود ادامه دهد. از طرف دیگر، با وجود اینکه او هنوز قصدی برای کناره‌گیری از هنرهای رزمی ندارد، ممکن است در آینده مجبور به انجام این کار شود. طرفداران زیادی نیز توانایی‌ها و مهارت‌های او را زیر سؤال بردند و باور دارند که او نمی‌تواند به این رکورد دست پیدا کند. توصیه های قایقرانی کانر مک گرگور: هوی احمق دیوانه! قایق در حال پرواز است! کاربری در فضای مجازی در این رابطه نوشت:
من حقیقتا فکر نمی‌کنم که تو بتوانی 5 بار دیگر مبارزه کنی، 5 ناک اوت که جای خود دارد!
شخص دیگری به یک واقعیت مهم اشاره کرد و نوشت:
تو از زمانی که دسته وزنی‌ات را عوض کردی، هیچ کس را ناک اوت نکردی، ولی رویاپردازی کار خوبی است.
کاربران بسیار دیگری نیز باور خود را به کانر مک گرگور از دست داده‌اند و فکر نمی‌کنند که او بتواند به این رکورد دست پیدا کند. با این حال، باید این موضوع را در نظر بگیریم که افراد زیادی هستند که از او حمایت می‌کنند و همچنان به قابلیت‌های او باور دارند. اما ازطرف دیگر، کانر مک گرگور تقریباً به هر چیزی که آرزوی آن را داشته، دست پیدا کرده است؛ از درآمدهای میلیون دلاری گرفته تا قهرمانی همزمان در دو دسته وزنی متفاوت. همچنین افراد زیادی به این موضوع اشاره می‌کنند که او ابهت سابق خود را از دست داده است و شور و هیجان گذشته در او مشاهده نمی‌شود. با این حال، این تنها زمان است که مشخص می‌کند چه چیزی در انتظار این فوق ستاره UFC است. درست است که او دیگر مک گرگور سابق نیست، اما همچنان یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های UFC به‌حساب می‌آید. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...