1.5 میلیون دلار برای شرایط فیزیکی بهتر/ بسکتبالیستی که الگوی کانر مک گرگور شد!

کانر مک گرگور برای حفظ وضعیت فیزیکی و بهبود سلامتی اش، از لبرون جیمز در بسکتبال الهام گرفته است.
کدخبر (181261) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:10
0 190
1.5 میلیون دلار برای شرایط فیزیکی بهتر/ بسکتبالیستی که الگوی کانر مک گرگور شد!
کانر مک گرگور برای حفظ وضعیت فیزیکی و بهبود سلامتی اش، از لبرون جیمز در بسکتبال الهام گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور در طی سالیان گذشته فیزیک خود را به خوبی حفظ کرده است؛ دستاوردی که مک گرگور در گذشته آن را به لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال نیز نسبت داده است. بر هیچ کس پوشیده نیست که لبرون جیمز نیز در این فصل از NBA از شرایط فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است. او برخلاف سنش در بالاترین سطح از حرفه بسکتبال رقابت می‌کند و این تنها به این دلیل ممکن شده که او در طی سالیان گذشته نیز فیزیک قدرتمند خود را به خوبی حفظ کرده است. مک گرگور به دلیل آسیبی که به پای او در سال 2021 وارد شد، از آن زمان تاکنون در رینگ مبارزه حضور پیدا نکرده است و طرفداران را تشنه بازگشت خود کرده است. با این حال، چیزی که اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده، غیبت او در مبارزات نیست بلکه انتقاداتی است که به فیزیک او وارد می‌شود. این موضوع ابهامات زیادی را در رابطه با مبارزات او در آینده ایجاد کرده است. بسیاری معتقدند که مک گرگور به کمک استروئیدها و داروهای این چنینی به چنین فیزیکی دست پیدا کرده است. با این حال باید این موضوع را در نظر بگیریم که تاکنون هیچ کدام از این انتقادات به طور رسمی تایید نشده است. 1.5 میلیون دلار برای شرایط فیزیکی بهتر / کانر مک گرگور و یکی از انگیزه بخش ترین افراد زندگی او! مک گرگور تنها در صورتی می‌تواند دوباره به رینگ مبارزه بازگردد که تمام تست های USADA را با موفقیت پشت سر بگذارد تا مشخص شود که او از هیچ داروی خاصی برای بهبود وضعیت بدنی خود استفاده نکرده است.

کانر مک گرگور و روتین ورزشی 1.5 میلیون دلاری لبرون جیمز

کانر مک گرگور در آستانه مبارزه با دونالد سرونی در گذشته در رابطه با شرایط فیزیکی خوب خود صحبت کرد و اظهار کرد که لبرون جیمز در این رابطه همواره برای او انگیزه بخش بوده است. مک گرگور، جیمز را به دلیل توجه ویژه اش به تناسب اندام خود تحسین کرد و از پشتکار و اراده او برای حفظ شرایط فیزیکی خود تعریف کرد. مک گرگور در طی حضور در برنامه Ariel Helwani’s MMA Show اظهار کرد:
من حدود یک سال پیش مطلبی را در رابطه با لبرون جیمز مطالعه کردم. او برای حفظ وضعیت فیزیکی و سلامتی خود 1.5 میلیون دلار خرج کرده بود؛ از متخصصان تغذیه گرفته تا مربیانش و بقیه موارد. اما من هیچ پولی را در این رابطه خرج نکردم و فقط در کمپ مشغول تمرین بودم.
لبرون جیمز که به پشتکار، اراده و اخلاق فوق العاده حرفه ای خود شهرت دارد، از هیچ هزینه ای برای حفظ سلامتی و وضعیت فیزیکی خود دریغ نمی‌کند و به همین دلیل، 1.5 میلیون دلار را روی خود سرمایه گذاری کرد. مک گرگور نیز که از تلاش های او در این رابطه انگیزه می‌گیرد تلاش می‌کند تا در همین مسیر قرار بگیرد و وقت کافی را به این موضوع اختصاص دهد تا به شرایط فیزیکی مناسب دست پیدا کند. 1.5 میلیون دلار برای شرایط فیزیکی بهتر / کانر مک گرگور و یکی از انگیزه بخش ترین افراد زندگی او! مک گرگور در ادامه گفت:
من روی ماشین و ساعت پول خرج می‌کنم اما این، سلامت و تناسب اندام و شرایط فیزیکی من است که به من کمک می‌کند. همچنین وقتی سریع و تیزبین و دقیق باشید، بیشتر به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
کانر مک گرگور قصد دارد تا عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و بازگشتی فوق العاده را به دنیای هنرهای رزمی را تجربه کند. با توجه به اینکه هر دو ورزشکار به تناسب اندام و سلامت توجه ویژه ای دارند، جای تعجب نیست که لبرون جیمز انگیزه بخش کانر مک گرگور باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...