استقلال 7 - تراکتور 1 / توفان در آزادی!

بازی استقلال مقابل تراکتور در چارچوب دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد و با نتیجه 7-1 به سود آبی پوشان به اتمام رسید.
کدخبر (181988) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:28
0 390
استقلال 7 - تراکتور 1 / توفان در آزادی!
بازی استقلال مقابل تراکتور در چارچوب دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد و با نتیجه 7-1 به سود آبی پوشان به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، تیم استقلال که با توجه به نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر شانسی برای قهرمانی نداشت، در هفته سی ام لیگ برتر خلیج فارس، در تهران باید به مصاف تراکتور می رفت. بازی استقلال مقابل تراکتور از ساعت 18 امروز بیست و هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد و با نتیجه 7-1 به سود شاگردان ساپینتو به اتمام رسید. نتیجه بازی استقلال مقابل تراکتور / ساپینتو تراکتور را شخم زد  

بازی استقلال مقابل تراکتور

بازی استقلال مقابل تراکتور در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ استقلال و تراکتور

ساعت و تاریخ بازی استقلال و تراکتور طبق برنامه اعلام شده پنج شنبه 28 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 18 بود.

ورزشگاه بازی استقلال مقابل تراکتور

بازی استقلال تراکتور در استادیوم آزادی برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال برابر تراکتور

داور بازی استقلال تراکتور: رضا عادل، کمک ها: سیدیعقوب حجتی، بهزاد پناهی، حسین زمانی/ ناظر: سعید علینژادیان

استقلال

استقلال با کامبک هفته گذشته مقابل مس رفسنجان، با روحیه ای بالا به این دیدار رسیده است، اما آبی پوشان شانسی برای قهرمانی ندارند و از طرفی خطری هم جایگاه سومی آن ها را تهدید نمی کند. شاگردان ساپینتو با 59 امتیاز در رده سوم جدول جای دارند و فصل را با این رتبه به پایان خواهند رساند.

ترکیب استقلال مقابل تراکتور

ترکیب استقلال مقابل تراکتور بدین شرح اعلام شد؛ سینا سعیدی‌فر، صالح حردانی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری. ترکیب استقلال مقابل مس تراکتور / هفته سی ام لیگ برتر

تراکتور

شاگردان پاکو خمز که با پیروزی لحظه آخری مقابل نساجی رسما رده چهارم را از آن خود می بینند، دوست دارند با کسب امتیاز و پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، فصل خود را پر قدرت به پایان برسانند. تراکتوری ها با 52 امتیاز در رده چهارم هستند و فاصله 6 امتیازی با مس رفسنجان رده پنجمی دارند.

ترکیب تراکتور مقابل استقلال

ترکیب تراکتور مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛ محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، گوستاوو، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده ترکیب تراکتور مقابل استقلال / هفته سی ام لیگ برتر

خط زمان بازی استقلال مقابل تراکتور

دقیقه ۵: روی پاس عمقی فوق‌العاده جلالی، بعد از دامی مهدی قایدی، ارسلان مطهری با اخباری تک به تک شد که ضربه این بازیکن پس از واکنش گلر تراکتور به تیر افقی برخورد کرده و راهی کرنر شد. دقیقه 17: استقلال یک - تراکتور صفر (مهدی قایدی - پنالتی)؛ روی خطای پنالتی بر روی ارسلان مطهری، مهدی قایدی با ضربه‌ای دقیق دروازه اخباری را باز کرد. (ببینید: گل اول استقلال مقابل تراکتور توسط مهدی قائدی) دقیقه ۲۳: مهدی‌پور در موقعیت تک به تک با اخباری در محوطه جریمه توپ را به پای او کوبید تا بازی یک صفر ادامه پیدا کند. دقیقه ۳۳: شوت سنگین سعید مهری توسط محمدرضا اخباری مهار شد. دقیقه ۳۵: ضربه رضا اسدی از روی موقعیت ایستگاهی در دو مرحله توسط سعیدی‌فر مهار شد. دقیقه ۳۸: سوپرواکنش سینا سعیدی‌فر مانع از گلزنی عباس‌زاده در موقعیت تک به تک شد. دقیقه ۴۱: مهار استثنایی اخباری در شرایط تک به تک با قایدی مانع از ثبت یازدهمین گل فصل این بازیکن شد. دقیقه 43: استقلال دو - تراکتور صفر (مهدی قایدی)؛ روی یک حرکت عمقی توسط بازیکنان استقلال، ضربه سر مطهری، مهدی قایدی را در موقعیت تک به تک با اخباری قرار داد و برترین گلزن فصل استقلال یازدهمین گل خود را به ثمر رساند. (ببینید: گل دوم استقلال مقابل تراکتور توسط مهدی قائدی) دقیقه 1+45: استقلال سه - تراکتور صفر (ابوالفضل جلالی)؛ ستاره ملی‌پوش استقلال در جام جهانی، در ادامه بازی عالی خود با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل سوم تیمش را وارد دروازه اخباری کرد. (ببینید: گل سوم استقلال مقابل تراکتور توسط ابوالفضل جلالی) دقیقه ۵۵:سینا سعیدی‌فر در شلوغی محوطه جریمه به زیبایی ضربه بازیکن تراکتور را دفع کرد. دقیقه 59: استقلال سه - تراکتور یک (محمد قنبری)؛ ستاره تراکتور در بازی رفت، با شوتی دیدنی از پشت محوطه دروازه سعیدی‌فر را در شرایطی باز کرد که توپ در میانه راه به چشمی خورد. (ببینید: گل اول تراکتور مقابل استقلال توسط محمد قنبری) دقیقه 61: استقلال چهار - تراکتور یک (مهدی قایدی)؛ روی اشتباه مدافع تراکتور، مهدی قایدی با تیزچنگی گل چهارم تیمش را در شرایط تک به تک وارد دروازه اخباری کرد تا با این هت‌تریک در صدر  جدول گلزنان قرار بگیرد. (ببینید: گل چهارم استقلال مقابل تراکتور توسط مهدی قائدی (هتریک مهدی قائدی)) دقیقه 75: استقلال پنج - تراکتور یک (محمدحسین مرادمند)؛ محمدحسین مرادمند که هفته قبل هم در رفسنجان برای تیمش گل زده بود، با حضور در محوطه جریمه تراکتور گل پنجم استقلال را با شوتی محکم به ثمر رساند. (ببینید: گل پنجم استقلال مقابل تراکتور توسط محمدحسین مرادمند) دقیقه 78: استقلال شش - تراکتور یک (آرش رضاوند)؛ روی یک ضدحمله دیگر، آرش رضاوند روی ارسال دقیق از سمت راست، با یک ضربه سر گل ششم تیمش را به ثمر رساند. (ببینید: گل ششم استقلال مقابل تراکتور توسط آرش رضاوند) دقیقه 86: استقلال هفت - تراکتور یک (جعفر سلمانی)؛ بازیکن تعویضی استقلال با حضور به موقع در محوطه جریمه با یک شوت دیدنی گل هفتم را به ثمر رساند. (ببینید: گل هفتم استقلال مقابل تراکتور توسط جعفر سلمانی) گزارش بازی استقلال مقابل تراکتور / به دنبال پایانی خوش

کارت زرد:

رضا اسدی (دقیقه 15) (تراکتور) سعید مهری (دقیقه 34) (استقلال)

کارت قرمز:

آرش قادری دقیقه 69 از تراکتور روزبه چشمی دقیقه 68 از استقلال

حواشی بازی استقلال مقابل تراکتور:

* داور در دقیقه ششم بازی و روی اولین اعتراض ساپینتو به این سرمربی اخطار داد. * تعداد تماشاگران تراکتور از هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی بیشتر است. * هواداران استقلال در دقیقه ۲۱ مسابقه یک‌صدا وریا غفوری را تشویق کردند. * تماشاگران ترا‌کتوری با پرتاب سنگ به سمت هواداران استقلال درگیری عجیبی را رقم زدند که در ادامه با ورود یگان ویژه به صحنه، با ماموران نیز درگیر شدند! * هواداران استقلال در کنایه‌ به هواداران تراکتور شعار عیبی یخ سر دادند!

نتیجه بازی استقلال تراکتور

نتیجه بازی استقلال تراکتور با برتری 7-1 آبی پوشان به اتمام رسید.

خلاصه بازی استقلال مقابل تراکتور

ببینید: خلاصه بازی استقلال ۷ تراکتور ۱

خلاصه کنفرانس خبری استقلال تراکتور

کنفرانس خبری ریکاردو ساپینتو:

ریکاردو ساپینتو پس از برتری 7 بر یک استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت:

فکر می کنم در مورد بازی خیلی توضیح اضافی نداریم و در همه موقعیت ها برتر بودیم و یک نتیجه تاریخی رقم خورد در مقابل یک تیم خوب. دوباره می گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم، ما مستحق قهرمانی بودیم. شاید یک روز این اجازه را به ما بدهند، ولی ما به جنگیدن ادامه می دهیم. خیلی به تیمم افتخار می کنم، بازی خیلی جدی را انجام دادند. همینطور می خواهم از هوادارانی که امروز در ورزشگاه بودند. این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، به خاطر اینکه ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.

وی ادامه داد:

انگار که تراکتور در خانه بازی می کرد. برخی از هواداران ما هم به ورزشگاه نیامدند و شاید لازم بود که آنها هم بعد از این فصل استراحت کنند و برای بازی حذفی بیایند. باید ورزشگاه مقابل نساجی پر شود. پس هیچ کس در خانه نماند که بخواهد بازی دیگری را ببیند.

ساپینتو در مورد اینکه گفتید نگذاشتند ما قهرمان شویم، آیا حاضرید که قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگویید، تاکید کرد:

من نمی توانم بگویم. به آنها احترام می‌گذارم و بازی شان را بردند. به پرسپولیس و سپاهان و همه تیم‌ها احترام می گذارم، اما این حق را دارم که نظرم را داشته باشم. نمی‌توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت در مسابقات بود ما قهرمان بودیم. فصل بعد اگر بمانم و ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند مشکلی برای من نیست. ولی این نظر من است و علیه هیچ کسی نبود و فقط نظرم بود که ما مستحق قهرمانی بودیم.

وی در مورد اینکه این اختلاف گل حسرت شما را برای قهرمانی بیشتر کرد و اینکه اتفاقاتی که عنوان می کنید عمدی بوده یا سهوی گفت:

نمی دانم، اما اشتباهات وجود داشته است. همه می توانند آنالیز کنند. همه می گویند که ما استحقاق 10، 12 امتیاز بیشتر را داشتیم. متاسفانه این واقعیت است و تنها چیزی است که می توانم به شما بگویم. بدشانسی، تصمیمات بد و اشتباهات بزرگ وجود داشت. در برخی بازی ها اشتباه داشتیم، ولی من در مورد آنها صحبت نمی‌کنم و  در مورد امتیازاتی که از ما گرفتند حرف می‌زنم، 12 امتیاز.

ساپینتو در مورد اینکه از نظر شما تیم تان شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود و بعد از استقلال کدام تیم قرار می گیرد، گفت:

اگر ما قهرمان بودیم دیگر بعد از آن برای من فرقی نمی‌کند.

کنفرانس خبری پاکو خمز:

پاکو خمز پس از شکست سنگین 7 بر یک تراکتور مقابل استقلال اظهار داشت:

خیلی ساده می‌توان شرایط بازی را توضیح داد، فکر می کنم وقتی یک مربی در روزش نیست، از بازی گرفته تا ترکیب چینش، در نهایت مرتکب اشتباه می شود. اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه در پایان رقم خورد.

وی در مورد اینکه برنامه تان برای فصل بعد چیست:

فعلا برنامه ام این است که باید به تعطیلات بروم و بعد از آن برای بستن یک تیم خوب برای فصل بعد تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص اینکه پرسپولیس قهرمان شد و به نظر شما شایسته ترین تیم برای قهرمانی کدام تیم بوده است، گفت:

معمولا تیمی که قهرمان می شود، حقش قهرمانی بوده است. رقابت بالای جدول بین سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال خیلی تنگاتنگ بود و هرکدام از آنها می توانستند قهرمان شوند و حالا این عنوان به پرسپولیس رسیده است.

خمز در مورد اینکه کلیپی از پیکه پخش شده بود و اسم تراکتور برای این بازیکن عجیب بود و ظاهرا در زبان اسپانیایی معنی دیگری می دهد، گفت:

من چیزی ندیدم.

تراکتور در زبان اسپانیایی همان تراکتور است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...