مس کرمان 1 - سپاهان 2 / کرمانی‌ها به دسته یک بازگشتند

بازی مس کرمان مقابل سپاهان در چارچوب دیداری از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.
کدخبر (181901) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:10
0 154
مس کرمان 1 - سپاهان 2 / کرمانی‌ها به دسته یک بازگشتند
بازی مس کرمان مقابل سپاهان در چارچوب دیداری از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی مس کرمان و سپاهان در هفته سی‌ام لیگ برتر، جدال حساسی مسحوب می‌شد که مس کرمان با شکست در آن، پس از یک سال دوباره به سطح پایین‌تر سقوط کرد.

بازی مس کرمان مقابل سپاهان

بازی مس کرمان مقابل سپاهان در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ مس کرمان و سپاهان

ساعت و تاریخ بازی سپاهان و مس کرمان طبق برنامه اعلام شده پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۰۰ است.

ورزشگاه بازی مس کرمان مقابل سپاهان

بازی سپاهان مقابل مس کرمان در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد.

تیم داوری بازی مس کرمان مقابل سپاهان

داوران: اشکان خورشیدی، حسن ظهیری، حسن انتظاری، میثم حیدری / ناظر: یداله جهانبازی

مس کرمان

مس کرمان طی هفته‌های منتهی به پایان لیگ، از حاشیه امن تقریبا خوبی نسبت به منطقه سقوط برخوردار بود اما اوج گرفتن صنعت نفت آبادان زیر نظر عبدالله ویسی، باعث شد آن‌ها نهایتا به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کنند.

ترکیب مس کرمان مقابل سپاهان

ترکیب مس کرمان مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛ دانیال اسلامی، میلاد خدایی، حسن مرادی‌فر، مهیار زحمتکش، فرزاد جعفری، بورا (84- عباس زراعت‌کار)، محمد ستاری، محمد صبوری (77- احمد نصیری)، معین عباسیان، محمدامین کاظمیان (77- محمد قاسمی‌نژاد)، عارف رستمی (64- شروین بزرگ) ترکیب مس کرمان مقابل سپاهان / هفته سی ام لیگ برتر

سپاهان

شاگردان ژوزه مورایس از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار بودند اما لغزش برابر ملوان، باعث شد صدرنشینی لیگ برتر را از دست بدهند. سپاهان نهایتا لیگ را در رتبه دوم به پایان رساند.

ترکیب سپاهان مقابل مس کرمان

ترکیب سپاهان مقابل مس کرمان بدین شرح اعلام شد؛
پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی (90+1: مسعود ریگی)، مانوئل فرناندز (65-یوسفی)، امید نورافکن (90+1: محمد علی‌نژاد)، فرشاد احمدزاده(65-قربانی)، شهریار مغانلو ترکیب سپاهان مقابل مس کرمان / هفته سی ام لیگ برتر

خط زمان بازی مس کرمان و سپاهان

دقیقه ۱۲: شوت سنگین و خطرناک معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی، توسط پیام نیازمند دفع شد. دقیقه ۲۴: عارف رستمی موفق به گلزنی برای مس کرمان شد اما کمک داور به درستی آن را آفساید اعلام کرد. دقیقه ۲۷: فرصت عالی برای مس کرمان که عارف رستمی با تعلل، موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد. دقیقه ۳۱: شوت راه دور مانوئل فرناندز به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۹: ارسال زمینی نورافکن، عرض محوطه جریمه را به شکل خطرناکی طی کرد و مغانلو تنها یک گام برای ضربه زدن به توپ کم آورد. دقیقه ۴+۴۵: سپاهان موقعیت فوق العاده خوبی به روی دروازه مس خلق کرد که شوت شهریار مغانلو را سنگربان مس با پا راهی کرنر کرد. دقیقه ۵۷: حرکت خوب رامین رضاییان از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد. دقیقه ۶۲: یک ارسال از سمت چپ در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید که ضربه سر او به شکل عجیبی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۸۷: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه مس با ضربه سر دیدنی زراعت کار همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۸۸: شروین بزرگ یک فرصت استثنایی برای گلزنی داشت که شوت او از زاویه بسته با برخورد به نوک انگشتان پیام نیازمند راهی کرنر شد. دقیقه ۹۰: یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر بازیکن سپاهان همراه شد که دانیال اسلامی به زیبایی آن را مهار کرد. دقیقه ۲+۹۰: شوت راه دور شهریار مغانلو را باز هم اسلامی مهار کرد.

شرح گل ها:

مس کرمان ۰ - سپاهان ۱ / میلاد زکی‌پور - دقیقه ۴۹: با حرکت در عرض از سمت چپ و شوتی با پای راست، زکی‌ءور موفق به باز کردن دروازه مس شد. مس کرمان ۰ - سپاهان ۲ / شهریار مغانلو - دقیقه ۹۰: مهاجم سپاهان در دهانه دروازه خالی صاحب توپ شد و با ضربه‌ای راحت، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و آقای گلی خود را تثبیت کرد. مس کرمان ۱ - سپاهان ۲ / حسن مرادی‌فر - دقیقه ۸+۹۰: مس صاحب یک ضربه کاشه شد که ارسال معین عباسیان در دهانه دروزاه به حسن مرادی فر رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه میهمان را باز کرد و اختلاف را کاهش داد. کارت زرد: مس کرمان: عارف زینلی (۴۷)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی مس کرمان مقابل سپاهان

- در بین دو نیمه، پروژکتورهای ورزشگاه باهنر خاموش و همین موضوع، منجر به تاخیر در آغاز نیمه دوم شد. - پائولو سانتوس، مربی دروازه‌بان‌های تیم سپاهان، به دلیل اعتراض شدید به داور در نیمه اول بازی با مس اخراج شد.

نتیجه بازی مس کرمان و سپاهان

نتیجه بازی مس کرمان مقابل سپاهان، پیروزی ۲-۱ سپاهانی‌ها بود که نهایتا منجر به سقوط مس کرمان به لیگ آزادگان شد.

خلاصه بازی مس کرمان مقابل سپاهان

خلاصه بازی مس کرمان مقابل سپاهان را از این صفحه مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...