آپدیت بدنی جدید مونالیزای بدنسازی؛ اندرو جکد به جایگاه هادی چوپان چشم دوخته است

اندرو جکد یکی از ستارگان نوظهور دنیای بدنسازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از آپدیت فیزیکی تاثیرگذارش را به نمایش گذاشت.
کدخبر (181856) 01 خرداد 1402 | ساعت 13:15
0 238
اندرو جکد یکی از ستارگان نوظهور دنیای بدنسازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از آپدیت فیزیکی تاثیرگذارش را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو جکد در کنار چهره‌های نامدار بدنسازی مانند هادی چوپان، سامسون داودا، نیک واکر و درک لانسفورد از جمله بدنسازانی است که در بخش آزاد مردان در حال رشد است و خودش را برای حضور در مستر المپیا 2023 آماده می‌کند. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا 2022 توانست تاریخ‌ساز شود و این در حالی بود که اندرو جکد با عملکرد قابل توجه خود در مسابقات سال گذشته، توانست دنیای بدنسازی را تحت تاثیر خود قرار دهد. این بدنساز در پست اخیرش در اینستاگرام ویدیویی از آپدیت فیزیکی تاثیرگذار خودش که فیزیک 135 کیلوگرمی او را به نمایش می‌گذاشت، منتشر کرد.

آپدیت بدنی جدید مونالیزای بدنسازی؛ اندرو جکد به جایگاه هادی چوپان چشم دوخته استمونالیزای بدنسازی لقب اندرو جکد 

اندرو جکد با ترکیبی باورنکردنی از اندامی عضلانی، فرم و تناسب به عنوان یک بدنساز نوظهور با چشم انداز روشن، در مسابقات آزاد مردان ظاهر شد. او که به عنوان مونالیزای بدنسازی لقب گرفته، فصل گذشته را با یک قهرمانی عالی در تگزاس پرو 2022 آغاز کرد و در این راه افرادی مانند مارتین فیتزواتر، استیو کوکلو و قهرمان سابق دسته 212 پوند مستر المپیا، کمال الگارگنی را شکست داد. او عملکرد چشمگیر دیگری را در آرنولد کلاسیک بریتانیا در سال 2022 بر جای گذاشت تا به دومین موفقیت متوالی خود دست پیدا کند. با این حال قهرمانی او در تگزاس پرو باعث شد تا جایگاهش در مستر المپیا 2022 تضمین شود.

آپدیت بدنی جدید مونالیزای بدنسازی؛ اندرو جکد به جایگاه هادی چوپان چشم دوخته استچالش بزرگ اندرو جکد برای شرکت در مسابقات مستر المپیا

در حالیکه در مورد حضور اندرو جکد در مستر المپیا 2022 حرف و حدیث زیادی وجود داشت، او با ارائه یک پکیج فوق العاده توانست جایگاه خود را در میان 10 شرکت کننده برتر بیابد و در رده هشتم قرار بگیرد. پس از پایان این رقابت مربی او جرج فرح عنوان کرد که اندرو جکد تصمیم داشت به دلیل بیماری از مسابقات انصراف دهد. فرح در توضیح بیماری اندرو جکد گفته بود که او از برونشیت شدید و تب 40 درجه رنج می‌برد اما با این حال نخواست که از این موضوع به عنوان بهانه‌ای برای عدم حضور یا جایگاهش نازلش در مسابقات استفاده کند. در عوض اندرو جکد با بزرگان جنگید و در نهایت در رده هشتم ایستاد. در پایان نیک واکر که خود جزو پدیده‌های جدید بدنسازی محسوب می‌شود، از عملکرد اندرو جکد دفاع و عنوان کرد که او پتانسیل رسیدن به قهرمانی در سال‌های آینده را دارد. اوایل سال جاری میلادی اندرو جکد در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت کرد. او از کریس استو و کریس لوئیز کمک گرفت تا برای حضور این رقابت آماده شود. در عین حال قهرمان 4 دوره مستر المپیا جی کاتلر حمایت خود را از اندرو نشان داد و او را در میان مدعیان اصلی قرار داد. در پایان این رویداد، اندرو جکد پس از سامسون داودا و نیک واکر در رده سوم قرار گرفت. اندرو جکد در پست اخیرش در اینستاگرام، آپدیت فیزیکی بدن غول‌پیکر خود را به اشتراک گذاشت. اندرو درباره این پست نوشته است:
دستیابی به وزن 137 کیلوگرم در حالی که 10 روز از ورود به آف سیزن گذشته، همچنین عضلاتم در شرایط کات هستند.
دو ماه پیش اندرو جکد پس از تکمیل شدن آزمایش خون خود، نتایج مثبتی را گزارش کرد. او همچنین در اولین دیدار خود با استیو واینبرگر، رئیس داوران IFBB که به طور منظم بزرگترین مسابقات جهان مانند رویدادهای مستر المپیا و آرنولد کلاسیک را قضاوت می‌کند، رازهایی را از روند آماده سازی خود عنوان کرد. او اعلام کرد که تصمیم دارد در مسابقات تگزاس پرو 2023 شرکت کند؛ جایی که او به دنبال قهرمانی و به دست آوردن دعوتنامه مسابقات مستر المپیا 2023 است. او قصد دارد از عنوان سال گذشته خود دفاع کند و این موضوع برایش اهمیت زیادی دارد چراکه در همین جا بود که اولین عنوان قهرمانی مهم و حرفه‌ای خود را در دنیای بدنسازی بدست آورد.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...