مبارزه کرت انگل و دواین جانسون روی پرده سینما و ارتباطی که برای همیشه قطع شد!

کرت انگل و دواین جانسون پس از مبارزه در یک فیلم، ارتباط آن‌ها با یکدیگر قطع شده است.
کدخبر (181703) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:00
0 238
مبارزه کرت انگل و دواین جانسون روی پرده سینما و ارتباطی که برای همیشه قطع شد!
کرت انگل و دواین جانسون پس از مبارزه در یک فیلم، ارتباط آن‌ها با یکدیگر قطع شده است.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون و کرت انگل از مهم‌ترین چهره‌های کشتی کج در عصری بودند که به دوران نگرش شهرت پیدا کرده بود و بعدها به‌عنوان محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین دوران تاریخ WWE شناخته شد. هر دوی آن‌ها نقش مهمی در شکل‌گیری آن دوران و به موفقیت رساندن آن داشتند. اگرچه دواین جانسون، یا همان راک، به‌عنوان یک کشتی‌گیر مطرح در آن زمان فعالیت داشت؛ اما کرت انگل، کشتی‌گیر جوانی بود که خیلی زود توانست جایگاه خود را در میان رقبای برتر پیدا کرده و به‌سرعت رشد کند.

وقتی دواین جانسون و کرت انگل همبازی شدند

راک و کرت انگل علاوه‌بر همکاری در مسابقات WWE، در فیلم «رنج و گنج» هم با یکدیگر هم‌بازی شده بودند. اخیراً در برنامه «کرت انگل شو»، این قهرمان المپیک فاش کرد که چطور پس از نمایش آن فیلم در سال 2013، رابطه‌اش با دواین جانسون قطع شده است. کرت انگل می‌گوید راک دائماً شماره خود را تغییر می‌داد و پس از این تغییر، شماره جدیدش را برای وی ارسال می‌کرد. آن‌ها تا سال 2013، که فعالیت‌های مشترکی داشتند، ارتباط خود را حفظ کرده بودند. مبارزه کرت انگل و دواین جانسون روی پرده سینما و ارتباطی که برای همیشه قطع شد!کرت انگل در این برنامه، درباره رابطه‌اش با راک می‌گوید:
من و راک در یک فیلم، همبازی بودیم. در آن فیلم، صحنه‌ای وجود داشت که ما باید با یکدیگر مبارزه می‌کردیم. واقعاً حضور در آن فیلم لذت‌بخش بود و صحنه مبارزه با راک هم که جای خودش را داشت. او همیشه تا سال 2013 با من ارتباط داشت اما پس از آن دیگر شماره خودش را به من نداد و ارتباطمان قطع شد. در آن زمان من مشغول کارهای خودم بودم و احساس بدی از این بابت نداشتم.

می‌خواستم با او در تماس باشم

با این حال، کرت انگل اعتراف کرد که دوست داشت با راک در تماس باشد. او می‌گوید سال‌ها بعد از اینکه ارتباط آن‌ها با یکدیگر قطع شد، یکدیگر را در یک کنسرت ملاقات کردند و این آخرین دیدارشان بود. همچنین کرت انگل در پادکستی عنوان کرد که دواین جانسون موفق‌ترین کشتی‌کج‌کاری است که وارد دنیای هالیوود شده است. البته بر کسی پوشیده نیست که راک در چنین جایگاهی قرار دارد و در سینما هم به اندازه کشتی کج به موفقیت رسیده است. او پس از تبدیل شدن به یک بازیگر، موقعیت خوبی در سینمای هالیوود دارد. مبارزه کرت انگل و دواین جانسون روی پرده سینما و ارتباطی که برای همیشه قطع شد!کرت انگل درباره استعداد بازیگری دواین جانسون می‌گوید:
اگر او بهترین ورزشکاری که بازیگر شده نیست، پس به من بگویید چه کسی است؟ راک بیشترین درآمد را دارد و به من گفته‌اند که به ازای هر فیلم، 38 میلیون دلار دستمزد می‌گیرد. این مبلغ درست باشد یا نه، مطمئن هستم که دور از ذهن هم نیست و او پرطرفدارترین بازیگر هالیوود است. همه دوست دارند او در فیلم‌های اکشن - کمدی یا حتی فیلم‌های اکشن و درام حضور داشته باشد. او خودش را در سینمای هالیوود، تثبیت کرده است.
مبارزه کورت انگل و دواین جانسون روی پرده سینما و ارتباطی که برای همیشه قطع شد! در فیلم «رنج و گنج» در سال 2013، دواین نقش اصلی را برعهده داشت؛ در حالی که کرت انگل نیز حضور کوتاهی داشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...