پورعلی گنجی: با 250 هزاردلار آزاد می شوم/ از قطر و دبی پیشنهاد داشتم

مرتضی پورعلی‌ گنجی مدافع تیم پرسپولیس گفت: فکر کنم می‌ توانستیم کمتر گل بخوریم اما خدا را شکر با این عملکرد، به قهرمانی کم کردیم.
کدخبر (182720) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:29
0 83
پورعلی گنجی: با 250 هزاردلار آزاد می شوم/ از قطر و دبی پیشنهاد داشتم
مرتضی پورعلی‌ گنجی مدافع تیم پرسپولیس گفت: فکر کنم می‌ توانستیم کمتر گل بخوریم اما خدا را شکر با این عملکرد، به قهرمانی کم کردیم.

به گزارش سرخ نیوز، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس گفت: به هر حال سال قبل هم شانس زیادی داشتند برای قهرمانی اما یکسری اتفاقات و مصدومیت‌ها پیش آمد. خیلی خوب است که پرسپولیس 2 مربی بدنساز خوب دارد که امسال خیلی به ما کمک کردند، سالهای قبل مصدومیت و کارتهای قرمز پیش آمد و پرسپولیس قهرمان شد. امسال ما خیلی زحمت کشیدیم و این فصل ما 18 هفته صدر جدول بودیم و نشان دادیم لیاقت صدر را داریم. هر تیمی در طول فصل بالا پایین دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. او در مورد درخشش مدافعان پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌خواستم در این مورد صحبت کنم، به نظرم یک تیم از فوروارد تا دروازه همه دفاع می‌کنند و همه حمله. ما در حمله از دفاع بازیسازی می‌کردیم و در دفاع هم همه باهم شیفت می‌شدیم دفاع می‌کردیم. ما در هر چهار پست بازیکنان باکیفیت داشتیم اما بازیهایی داشتیم که گولسیانی و مرتضی و علی نعمتی و فرجی نبود اما سایرین بودند. من فکر کنم می‌توانستیم کمتر گل بخوریم اما خداراشکر با این عملکرد، به قهرمانی کم کردیم. مرتضی با اشاره به لقبی که برای نعمتی و گولسیانی در نظر گرفته، گفت: من علی نعمتی و گولسیانی را «گرگی» صدا می‌کنم. ما این نام را می‌گوییم چون ساده و بهتر است. گولسیانی زیاد متوجه معنی آن نیست اما علی نعمتی متوجه می‌شود و جنگنده‌تر می‌شود. بسته به شرایط و سمت بازی است. اگر سمت چپ باشد بگوییم گرگی، علی نعمتی می‌پرد و اگر سمت راست باشد، گئورگی. تیم قهرمان همه بازیکنانش قهرمان و ستاره هستند و در کنار هم یک تیم خوب تشکیل دادیم و از اول فصل می‌دانستیم کیفیت قهرمانی داریم. با تمام مشکلات دست و پنجه نرم کردیم و خداراشکر با تمرکز رفتیم و جنگیدیم و دست از بهانه‌ها برداشتیم و دل هواداران را شاد کنیم. پورعلی‌گنجی راجع به سرنوشتش در فصل آینده عنوان کرد: من اگر بخواهم شفاف‌سازی کنم، بعد از جام جهانی 2022 از قطر و دبی تیمهای پایین جدول پیشنهاد بود. اما حقیقت مطلب این است که هم بی حرمتی به خودم و هم بی احترامی به پرسپولیس بود. شرایط طوری بود که باید همه بازیکنان بودند تا این مسیر طی شود. من قرارداد دارم و خواهم ماند. ما دو بازی خیلی مهم داریم و تمام تمرکز من و بچه‌ها این است که این دو بازی را ببریم و قهرمان شویم. پورعلی گنجی: با 250 هزاردلار آزاد می شوم/ از قطر و دبی پیشنهاد داشتم بازیکن پرسپولیس افزود: بعد از آن هم من قرارداد دارم و می‌مانم و اگر اتفاق دیگری بیفتد، امیدوارم صلاح باشند. من بند قرارداد دارم، 250 هزار دلار است که اگر پرداخت شود، آزاد می‌شوم اما امیدوارم همه شرایط‌ها اوکی باشد و فصل آینده هم تیمی باقدرت داشته باشیم و در کنار همدیگر دل هواداران را شاد کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...