پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ترکیه در بازی تدارکاتی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود برابر ترکیه به پیروزی رسید.
کدخبر (182678) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:26
0 65
پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ترکیه در بازی تدارکاتی
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود برابر ترکیه به پیروزی رسید.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی والیبال مردان ایران که از روز چهارشنبه 28 اردیبهشت اردوی برون مرزی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در استانبول برپا کرده‌ است، امروز (جمعه 29 اردیبهشت) در نخستین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود در سال 2023 به مصاف تیم ملی ترکیه رفت.

نتیجه بازی والیبال ایران مقابل ترکیه

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه که به مدت یک ساعت و 35 دقیقه طول کشید، سه بر یک مقابل تیم ملی ترکیه با هدایت آلبرتو جولیانی به پیروزی رسیدند.

شاگردان بهروز عطایی در ست سوم این دیدار 25 بر 18 نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 17 حریف تدارکاتی خود را از پیش رو برداشتند.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل ترکیه

امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین‌خانزاده، محمدرضا حضرت‌پور، سیدمحمد موسوی، محمدطاهر وادی، مهدی جلوه و علی حاجی‌پور ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه بودند. در ادامه این مسابقه نیز عطایی از مرتضی شریفی و محمد فلاح استفاده کرد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ترکیه در بازی تدارکاتی دومین بازی تدارکاتی تیم های ملی والیبال ایران و ترکیه

دومین مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و ترکیه ساعت 15:30 دقیقه روز شنبه 30 اردیبهشت در سالن فدراسیون والیبال ترکیه در شهر استانبول برگزار می‌شود.

سال سرنوشت ساز برای تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران که از 27 فروردین اردوی آماده‌سازی خود را شروع کرده است، در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (8 تا 16 مهر) شرکت می‌کند.

تیم ملی والیبال مردان ترکیه که در تلاش است سهمیه حضور در لیگ ملت‌ها 2024 را به دست آورد، امسال در چلنجرکاپ مردان جهان برای کسب این سهمیه به میدان می‌رود.

فدراسیون والیبال ترکیه در راستای برنامه‌ریزی برای رسیدن به این هدف، آلبرتو جولیانی مربی 59 ساله ایتالیایی که سابقه هدایت تیم‌های ملی اسلواکی و اسلوونی را نیز در کارنامه خود دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مردان این کشور انتخاب کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...