آپدیت بدنی جدید جی کاتلر / جشن 50 سالگی نزدیک و نزدیک تر می‌شود!

کدخبر (181282) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:41
0 274
آپدیت بدنی جدید جی کاتلر / جشن 50 سالگی نزدیک و نزدیک تر می‌شود!
جی کاتلر اسطوره دنیای بدنسازی فیزیکی فوق العاده کات شده را برای تغییرات بزرگ جشن 50 سالگی به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر بدنساز لیگ حرفه ای IFBB عملکرد خیره کننده ای را از خودش در دوران حرفه ای خود در دسته آزاد مردان به نمایش گذاشت؛ بدن بسیار عضلانی و بزرگ او علت اصلی موفقیت های این اسطوره بزرگ است. با وجود اینکه او سال ها پیش از بدنسازی حرفه ای کناره گیری کرد، هنوز فیزیک خارق العاده خود را حفظ کرده است. او در پست اخیر خود در اینستاگرام، آپدیت جدیدی از بدن خود منتشر کرد. جی کاتلر یکی از بهترین بدنسازان دسته آزاد مردان در زمان خود بود. او همچنین در دوران حرفه ای خود با رونی کلمن یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ بدنسازی رقابت کرد و به سه قهرمانی در آرنولد کلاسیک و چهار مدال نقره در مستر المپیا دست یافت. با این حال، کاتلر در سال 2006 بالاخره موفق شد تا اولین ساندو خود را به دست بیاورد و در مستر المپیای بعدی نیز از قهرمانی خود دفاع کرد. با این حال، دکستر جکسون در سال 2008 او را شکست داد و به قهرمانی رسید اما جی کاتلر تسلیم نشد و در سال 2009، قهرمانی را از جکسون پس گرفت.

 کاتلر حتی پس از کناره گیری بدنسازی حرفه ای نیز علاقه خود به این ورزش را از دست نداده و همچنان تلاش می‌کند تا بدن خود را به خوبی حفظ کند. او همچنین قصد دارد تا برای جشن 50 سالگی خود، بهترین بدن ممکن را بسازد. او مدتی پیش تعدادی از تکنیک هایی که خودش از آن ها برای تمرینات عضلات سینه استفاده می‌کند را برای طرفدارانش توضیح داد. او در رابطه با چهار تمرینی صحبت کرد که به خوبی عضلات سینه را هدف قرار می‌دهند. او پس از این، آپدیت جدیدی را از بدن خود برای چالش جشن 50 سالگی خود در فضای مجازی منتشر کرد. این آپدیت با شایعات مختلفی همراه شد. بعضی از طرفداران او با دیدن این آپدیت احتمال بازگشت او به بدنسازی و شرکت در رقابت های مسترز المپیا 2023 را مطرح کردند. با این حال، کریس استو مربی شناخته شده دنیای بدنسازی این شایعات را به طور کامل رد کرد.

 کاتلر قصد دارد تا با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب، تمرینات و TRT به بهترین بدن خودش دست پیدا کند. او با توجه به بدن خود در ماه گذشته، با استفاده از انواع دیگر استروئیدها یا افزایش مقدار مصرف خود مخالفت کرد. جی کاتلر چند هفته پیش روش تمرینی خود را با دوریان یتس قهرمان شش دوره مستر المپیا مقایسه کرد. او تمرینات با حجم بالا را به تمرینات سخت و سنگین ترجیح می‌دهد و این در حالی است که دوریان یتس دقیقا برعکس این کار را انجام می‌دهد و تمرینات سخت و سنگین را به تمرینات با حجم بالا ترجیح می‌دهد. کاتلر همچنین اظهار کرد که تمرینات هوازی به صورت ناشتا را از روتین خود حذف کرده است. کاتلر ماه گذشته در یک جلسه تمرینی عضلات پشت به اورس کالچینسکی بدنساز دسته فیزیک کلاسیک پیوست. او از پتانسیل فوق العاده این بدنساز آلمانی تعریف کرد و او را به حضور هر چه بیشتر در رقابت های آمریکایی تشویق کرد.

 این بدنساز 49 ساله در رابطه با رژیم غذایی خود برای تغییرات جشن 50 سالگی خود صحبت کرد و اظهار کرد که پروتئین زیادی در این رژیم غذایی به کار رفته است. او همچنین هفته پیش آپدیتی از بدن کات شده خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

آپدیت بدنی جدید جی کاتلر برای جشن 50 سالگی

کاتلر در پست اخیر خود در اینستاگرام آپدیت جدیدی را از بدن خود در رابطه با چالش جشن 50 سالگی اش منتشر کرد. او در کپشن این پست اعلام کرد که در این آپدیت، 108.5 کیلوگرم وزن دارد و نوشت:

این تغییرات از 108.5 کیلوگرم آغاز خواهد شد.

جی کاتلر در رابطه با رقابت های پیتسبورگ پرو 2023 که چند روز پیش برگزار شد اظهار نظر کرد. او همچنین از تعدادی از بدنسازان مطرح حمایت کرد که از آن ها می‌توان به درک لانسفورد قهرمان سابق دسته 212 پوند و یکی از بدنسازان مطرح دسته آزاد مردان، نیک واکر، سمسون داودا و بیگ رامی قهرمان سابق مستر المپیا اشاره کرد. کاتلر همچنین چند روز پیش در رابطه با تمرینات مخصوص پایین تنه صحبت کرد و اظهار کرد که قصد دارد تا درصد چربی پایین تنه خود را به 6 الی 8 درصد برساند.

بیتشر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...