سن برای او تنها یک عدد است / روتین ورزشی فوق العاده سنگین مایک تایسون در 56 سالگی!

کریس انجل به مایک تایسون یادآوری که به دلیل افزایش سنش، او باید تمرینات کششی را بیش از پیش جدی بگیرد.
کدخبر (182571) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:23
0 176
سن برای او تنها یک عدد است / روتین ورزشی فوق العاده سنگین مایک تایسون در 56 سالگی!
کریس انجل به مایک تایسون یادآوری که به دلیل افزایش سنش، او باید تمرینات کششی را بیش از پیش جدی بگیرد.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون در 20 سالگی به جوان ترین قهرمان سنگین وزن جهان تبدیل شد. رسیدن به چنین موفقیتی ممکن نیست مگر با فداکاری های زیاد و اراده ای پولادین. تایسون در طول دوران حرفه ای خود بوکسورهای زیادی را کنار زد و پیروزی های بسیاری کسب کرد. او بدن خود را برای ضربات سخت و سنگین در مبارزات مختلف آماده کرده بود و هیچ ترسی از حریفانش نداشت و خودش را برای 12 راند سخت و نفس گیر آماده می‌کرد. روز او از ساعت 4 صبح آغاز می‌شد. او سپس 5 تا 8 کیلومتر می‌دوید و بعد از آن صبحانه خود را صرف می‌کرد. او پس از صبحانه 10 الی 12 دور به طور تمرینی مبارزه می‌کرد و پیش از ناهار تمرینات بدون وسیله و سبک مختلفی از جمله شنا، دراز و نشست، دیپ و شراگ را انجام می‌داد. پس از صرف ناهار، او شش دور دیگر به طور تمرینی مبارزه می‌کرد و با کیسه بوکس و میت تمرین می‌کرد. سن برای او تنها یک عدد است / روتین ورزشی فوق العاده سنگین مایک تایسون در 56 سالگی! او پیش از شام بار دیگر تمرینات سبک و همچنین تمرینات سایه زنی را انجام می‌داد. او همچنین گاهی اوقات پس از ناهار برای سرد کردن از دوچرخه استفاده می‌کرد. در پایان روز نیز او ویدیوهای تمرینی و آموزشی زیادی را از مبارزات مختلف تماشا می‌کرد. طبق گزارش سایت sportsbible.com، او سه بار در روز تمرینات سبک را انجام می‌داد. انجام این حجم از تمرینات برای یک شخص عادی بسیار کار سخت و دشواری است.

مایک تایسون و روتین ورزشی شوکه کننده او در 56 سالگی

«مایک آهنین» حدود 17 سال پیش از بوکس کناره گیری کرد. با وجود اینکه او هم اکنون 56 سال دارد هنوز ورزش را ترک نکرده و از روتین سخت و سنگینی پیروی می‌کند. او در پادکست اخیر Hotboxin جزئیات کمی را در رابطه با روتین ورزشی خود افشا کرد. کریس انجل نیز به عنوان مهمان به این پادکست دعوت شده بود. تایسون توضیح داد که هم اکنون تحت نظر فرانک میر مربی کهنه کار MMA تمرین می‌کند و پس از این، کریس انجل از او در رابطه با جزئیات تمریناتش سوال کرد. سن برای او تنها یک عدد است / روتین ورزشی فوق العاده سنگین مایک تایسون در 56 سالگی!«مایک آهنین» پاسخ داد:
من هر روز تمرین می‌کنم. من تقریبا هر روز هفته تمرین می‌کنم اما بعد از مدتی تمریناتم را به چهار روز در هفته کاهش می‌دهم.
کریس انجل در رابطه با حجم تمرینات مایک تایسون کنجکاو بود و از قهرمان سابق سنگین وزن در این رابطه سوال کرد و او در پاسخ گفت:
من تمرینات عضلات پشت و سرشانه را انجام می‌دهم، این تمرینات را در مجموع با 400 تکرار انجام می‌دهم، سپس 200 ضربه به کیسه تمرینی ضربه می‌زنم به این صورت که در 5 مرحله 20 ضربه یا در 10 مرحله 20 ضربه وارد می‌کنم و سپس حدود یک ساعت از تردمیل استفاده می‌کنم.

استفاده مایک تایسون از ویلچر

کریس انجل به تایسون یادآوری که به دلیل افزایش سنش، او باید تمرینات کششی را بیش از پیش جدی بگیرد. او اظهار کرد که بدون انجام تمرینات کششی، تمرینات اصلی او می‌توانند آسیب زا باشند و به مفاصل و استخوان های او صدمه وارد کنند. سن برای او تنها یک عدد است / روتین ورزشی فوق العاده سنگین مایک تایسون در 56 سالگی!سال گذشته خبری مبنی بر استفاده مایک تایسون از ویلچر در میامی منتشر شد که موجب ناراحتی بسیاری از طرفداران او شد. او کمی بعد اظهار کرد که علت این موضوع درد سیاتیک است که او مدت ها با آن مشکل دارد. با این حال، طرفداران بوکس بسیار خوشحالند که هیچ مشکل خاصی جان جوان ترین قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان را تهدید نمی‌کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...