وسواس عجیب مگان فاکس درباره اندامش: من زیبا نیستم!

مگان فاکس که یکی از زیباترین زنان هالیوود شناخته می شود در مصاحبه ای اعلام کرده که هیچگاه از اندامش رضایت نداشته و این موضوع از کودکی همیشه یک وسواس بزرگ برایش بوده است.
کدخبر (182021) | 01 خرداد 1402 | ساعت 11:37
0 338
وسواس عجیب مگان فاکس درباره اندامش: من زیبا نیستم!
مگان فاکس که یکی از زیباترین زنان هالیوود شناخته می شود در مصاحبه ای اعلام کرده که هیچگاه از اندامش رضایت نداشته و این موضوع از کودکی همیشه یک وسواس بزرگ برایش بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، مگان فاکس، بی تردید به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا شناخته می شود؛ اما نکته عجیب اینجاست که او با بحران روانی عجیبی دست و پنجه نرم می کند. شاید باورش کمی سخت باشد ولی یکی از جذاب ترین زنان دنیا، اخیرا در گفتگویی اعلام کرده که حس می کند بد هیکل و نامتناسب است. حالا این سوال مطرح می شود که اگر مگان فاکس چنین نظری درباره خودش داشته باشد، بقیه افراد چه باید بگویند؟ او اخیرا به عنوان مدل لباس های شنا با اسپورتس ایلوستریتد 2023 همکاری داشته و در یک گفت‌وگو از نگرانی هایش و تلاش هایی که در این راستا در طول زندگی انجام داده صحبت کرده. وسواس عجیب مگان فاکس درمورد باره اندامش: من زیبا نیستم!

مگان فاکس: هرگز اندام خودم را دوست نداشتم!

مگان فاکس دراین رابطه به اسپورتس ایلوستریتد گفت:
من مشکل بد هیکلی دارم. هیچ وقت خودم را آنطوری که بقیه می بینند، نمی بینم. در هیچ لحظه از زندگی ام، اندام خودم را دوست نداشتم؛ هرگز. وقتی بچه بودم، این موضوع وسواس بزرگ من بود. اینکه آیا باید در مورد اندامم آگاهی می داشتم یا خیر را نمی دانم. طبیعتا بحث فضایی که در آن بزرگ شدم مطرح نبود؛ چرا که من در یک محیط خیلی مذهبی رشد کردم که در چنین محیطی هیچ توجهی به اندام و بدن افراد نمی شد. مسیر من برای دوست داشتن خودم و اندامم، مسیری بی پایان است. قرار گرفتن مقابل دوربین های عکاسی اسپورتس ایلوستریتد به عنوان مدل لباس شنا، فشار زیادی برایم بود. چشم اندازی در ذهنم دارم که سعی می کنم به آن برسم. ولی باید ببینیم که این طور خواهد شد یا نه. آنچه می خواهم مردم بدانند این است که امیدوارم که به چیزی تعلق داشته باشم و نه اینکه همیشه در دنیای سوتفاهم‌ها بمانم.

وسواس عجیب مگان فاکس درمورد باره اندامش: من زیبا نیستم!

نامزد مگان فاکس کیست؟

اطلاعات موجود حکایت از آن دارد که به رغم مشکلات اخیر در زندگی، مگان فاکس هنوز با ماشین گان کلی در ارتباط است. این زوج سرشناس در سال 2022 نامزد کردند ولی به اختلافات و مشکلات زیادی برخوردند؛ با این وجود آنها در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند. تا جایی که افراد از این زوج خبر دارند، آنها هنوز نامزد هستند و هنوز هم برای برگزاری جشن ازدواجشان برنامه ریزی می کنند. اما تنها به مقداری زمان نیاز دارند تا بتوانند به امور زندگی شان سرو سامان بدهند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...