دوره تمرینی رامون دینو با تمرکز بر عضلات سینه؛ او به دنبال تاج و تخت کریس بامستد است

کدخبر (182918) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:46
0 2159
دوره تمرینی رامون دینو با تمرکز بر عضلات سینه؛ او به دنبال تاج و تخت کریس بامستد است
رامون دینو به‌طور جدی مشغول پشت سر گذاشتن دوران آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات مستر المپیا 2023 است.

به گزارش سرخ نیوز، رامون دینو ستاره در حال ظهور بدنسازی به‌سختی مشغول تمرین برای شرکت در مسابقات پیش روی مستر المپیا است. این بدنساز برزیلی به‌دنبال کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در دسته کلاسیک است. دینو در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده است دوره تمرینی اخیر خود که متمرکز بر عضلات قفسه سینه است را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

تلاش رامون کی‌روش برای کسب شهرت در دنیای بدنسازی

رامون دینو در طی مدت اخیر توانسته است نام خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی دسته فیزیک کلاسیک مطرح کند. او با یک جلو بازو فوق‌العاده، کمری باریک و سطح کاندیشنینگ عالی موفق شده است تا نامی را برای خود در دنیای بدنسازی دست‌وپا کند. رامون دینو در مسابقات قهرمانی اروپا 2021 توانست به رتبه‌ی دوم دست یابد و در اولین حضور خود در مستر المپیا نیز در جایگاه پنجم ایستاد. دوره تمرینی رامون دینو با تمرکز بر عضلات سینه؛ او به دنبال تاج و تخت کریس بامستد است رامون دینو در مسابقات آرنولد کلاسیک 2022 نیز بسیار خوب ظاهر شد اما در نهایت پشت سر قهرمان دو دوره این مسابقات یعنی ترنس رافین در جایگاه دوم قرار گرفت. طرفداران بدنسازی معتقدند که او در مسابقات پیش رو تهدیدی جدی برای دارنده چهار عنوان قهرمانی مستر المپیا در دسته فیزیک کلاسیک، یعنی کریس بامستد خواهد بود.

 شرایط فیزیکی نامناسب، رامون دینو را تا آستانه حذف برد!

کریس بامستد در ماه دسامبر سال گذشته توانست یک عنوان قهرمانی دیگر مستر المپیا را نیز به گنجینه افتخارات خود اضافه کند. رامون دینو پیش از این مسابقات به‌علت عدم برخورداری از شرایط قدی و وزنی استاندارد در آستانه حذف زودهنگام از رقابت قرار داشت. ورزشکاران دسته فیزیک کلاسیک می‌بایست از نسبت قد و وزن استاندارد برخوردار باشند. به همین دلیل طرفداران بدنسازی معتقدند که ورزشکاران قدبلندتری مثل بامستد نسبت به بدنسازان کوتاه‌قدتر همواره از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

دوره تمرینی رامون دینو با تمرکز بر عضلات سینه؛ او به دنبال تاج و تخت کریس بامستد است 01تمرین 7 حرکته رامون دینو برای تقویت عضلات سینه

رامون دینو در ماه مارس سال جاری توانست به نخستین عنوان قهرمانی خود در مسابقات آرنولد کلاسیک دست یابد. او در این مسابقات توانست با شکست اورس کالسینسکی و الکس کامبرونرو به این افتخار بزرگ نائل شود. به‌دنبال این پیروزی بسیاری از علاقه‌مندان به بدنسازی شانس زیادی را برای دینو در مسابقات پیش روی مستر المپیا قائل هستند.

دوره تمرینی جدید رامون دینو شامل حرکات زیر است:

- حرکت پرس بالاسینه دمبل - حرکت سینه دمبل چکشی - حرکت پرس بالاسینه دستگاه اسمیت - حرکت پرس زیر سینه با دستگاه - حرکت فلای سینه با دستگاه - حرکت نشر از جانب نشسته با دستگاه - حرکت نشر از جلو نشسته رامون روشا کی روش و کریس بامستد اگرچه بر روی استیج با هم رقیب هستند اما این باعث نمی‌شود که از لذت تمرین کردن در کنار یکدیگر چشم بپوشند. این دو بدنساز بلافاصله پس از مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 یک دوره تمرینی متمرکز بر عضلات کمر را در کنار یکدیگر پشت سر گذاشتند. این دوره تمرینی شامل شش حرکت بود. دوره تمرینی رامون دینو با تمرکز بر عضلات سینه؛ او به دنبال تاج و تخت کریس بامستد است 01کریس بامستد حالا مدت‌هاست که در فکر خداحافظی از رقابت حرفه‌ای است. با این حال همچنان مشخص نیست که این تصمیم چه زمان عملی خواهد شد. در حال حاضر تمرکز بامستد منحصرا معطوف به کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا است. بسیاری از طرفداران بدنسازی معتقدند که پس از بازنشستگی کریس بامستد دوران سلطه‌ی رامون دینو بر دسته فیزیک کلاسیک آغاز خواهد شد. با در نظر گرفتن موفقیت اخیر رامون دینو در مسابقات آرنولد کلاسیک یقینا باید او را جدی‌ترین رقیب کریس بامستد در مسابقات پیش روی مستر المپیا دانست. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...