نگرانی های دوست دیرینه فلوید می ودر / آیا امنیت این فوق ستاره در خطر است؟

مبارزه فلوید می ودر و جان گاتی سوم، نوه رییس سابق جرم و جنایت نیویورک، نگرانی طرفداران و افراد نزدیک فلوید می ودر را به همراه داشته است.
کدخبر (182637) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:17
0 104
نگرانی های دوست دیرینه فلوید می ودر / آیا امنیت این فوق ستاره در خطر است؟
مبارزه فلوید می ودر و جان گاتی سوم، نوه رییس سابق جرم و جنایت نیویورک، نگرانی طرفداران و افراد نزدیک فلوید می ودر را به همراه داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر در آینده ای نزدیک با جان گاتی سوم مبارزه خواهد کرد. این موضوع باعث ترس تعدادی از افراد حاضر در کمپ می ودر شده است. نیت جونز یکی از حامیان بزرگ این اسطوره بوکس اخیرا سکوت خود را شکسته و موضوع مهمی را مطرح کرده است. جونز در مصاحبه ای صریح و غیر منتظره نگرانی های خود را در رابطه با امنیت می ودر در این مبارزات غیر رسمی مطرح کرد. جالب اینجاست که نگرانی های جونز ارتباط زیادی با بدنامی خانواده گاتی ندارد و بیشتر مرتبط با روند جدیدی است که می ودر در پیش گرفته است. این موضوع توجه بسیاری از طرفداران و هواداران بوکس را به خود جلب کرده است.

نگرانی های نیت جونز در مورد می ودر چیست؟

جونز در مصاحبه ای جنجالی در  کانال یوتیوب خود در رابطه با نگرانی های خود صحبت کرده است. او با اشاره به مبارزه آتی می ودر و گاتی سوم اظهار کرد:
من 30 سال از او حمایت کردم و آن جا نیز از او حمایت خواهم کرد. من نمی‌خواهم شاهد وارد شدن هر گونه صدمه ای به او باشم.
نگرانی های دوست دیرینه فلوید می ودر / آیا امنیت این فوق ستاره در خطر است؟ گزارشگر به نکته ای کلیدی اشاره کرد. او اظهار کرد که می ودر معمولا با افرادی رو به رو می‌شد که در دسته وزنی او قرار داشتند، اما مبارزات غیر رسمی متفاوت هستند. او گفت:
او هم اکنون با افرادی مبارزه می‌کند که از او بزرگتر هستند.
این موضوع باعث شد تا جونز نگرانی خود را بیان کند:
و این همان چیزی است که من را نگران کرده است.
نگرانی های دوست دیرینه فلوید می ودر / آیا امنیت این فوق ستاره در خطر است؟ او با تاکید به امنیت می ودر گفت:
اولویت می ودر برای من در درجه اول قرار دارد. من هم اکنون 30 سال است که همراه او هستم و امنیت او برای من از هر چیزی مهمتر است.
او اشاره کرد که می ودر قصد دارد تا با استفاده از این مبارزات غیر رسمی، ارزش دارایی های خود را بیشتر و بیشتر کند و به شوخی، آن را دزدی از بانک شباهت داد. با این حال او همچنان روی امنیت می ودر تاکید کرد و گفت:
من همواره از او حمایت خواهم کرد. اگر من ببینم که او بیش از حد صدمه می‌بیند، فکر می‌کنم اولین کسی باشم که مانع از انجام این مبارزات شوم. من به او خواهم گفت که او را دوست دارم و نمی‌‌خواهم صدمه دیدنت را تماشا کنم.
جونز در حالی نگرانی های خود را اظهار کرده که می ودر باید در آینده با نوه رییس سابق جرم و جنایت نیویورک مبارزه کند. با او بیشتر آشنا می‌شویم.

نگرانی های دوست دیرینه فلوید می ودر / آیا امنیت این فوق ستاره در خطر است؟

هر آن چیزی که باید در رابطه با جان گاتی سوم بدانید!

جان گاتی سوم هم اکنون 30 سال دارد و با این حال تاکنون رکورد خوبی را در دنیای هنرهای رزمی به ثبت رسانده است. او تاکنون 6 مبارزه در MMA انجام داده که از میان آن ها، پنج مبارزه را با پیروزی پشت سر گذاشته است. علاوه بر این، او در بوکس نیز به دو پیروزی دسته پیدا کرده است. گاتی سوم اولین بار در سال 2017 وارد دنیای هنرهای رزمی شد و پس از اولین شکستش در MMA در سال 2020 مقابل نیک آلی، تصمیم گرفت تا در بوکس فعالیت کند. او پس از ورود به دنیای بوکس به دو پیروزی در این حرفه دست پیدا کرده و یکی از ستارگان نوظهور بوکس محسوب می‌شود. او در آخرین مبارزه اش مقابل الکس سیتروسکه به پیروزی رسید و پیش از آن نیز، آلبرت تولی را شکست داده بود. گاتی سوم هم اکنون خودش را برای مبارزه مقابل فلوید می ودر یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ آماده می‌کند. طرفداران بوکس منتظر این مبارزه فوق العاده جذاب و دیدنی خواهند بود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...