کار خیرخواهانه علیرضا بیرانوند پیش از بازی پرسپولیس مقابل نساجی

علیرضا بیرانوند قبل از سفر به قائمشهر در یک برنامه خیرخواهانه به دیدار جمعی از کودکان بی سرپرست رفت و ساعات شادی را کنار آنها سپری کرد.
کدخبر (183047) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:11
0 70
کار خیرخواهانه علیرضا بیرانوند پیش از بازی پرسپولیس مقابل نساجی
علیرضا بیرانوند قبل از سفر به قائمشهر در یک برنامه خیرخواهانه به دیدار جمعی از کودکان بی سرپرست رفت و ساعات شادی را کنار آنها سپری کرد.

به گزارش سرخ نیوز، بازیکنان مختلف قبل از بازی‌های بزرگ تلاش می‌کنند به هر نحوی که بلدند روحیه خود را بالا ببرند و با اعتماد به نفس بیشتر پا به میدان نبرد بگذارند. علیرضا بیرانوند که یکی از شوخ‌طبع‌ترین بازیکنان ایرانی است و همواره روحیه‌ای مثال زدنی دارد، قبل از دیدار پرسپولیس با نساجی به دیدن کودکانی رفت که اندازه یک استادیوم طرفدارش بودند و به او روحیه دادند! یک روز پیش از سفر پرسپولیس به قائمشهر علی بیرانوند در خانه‌ای حوالی شهریار آفتابی شد که در ابتدای ورودش پسربچه‌های به وجد آمده این خانه، با فریاد زدن نام علیرضا خانه را روی سرشان گذاشته بودند. بیرو به خانه مهر نیکان مهرآفرین رفته بود که جریان حضورش بین این بچه‌ها پیش از بازی حساس با نساجی نیز ماجرای جالبی دارد. علیرضا بیرانوند در این فصل با کلین‌شیت‌هایش راه قهرمانی را هموار کرد. او در این فصل ۱۸ بار دروازه خود را بسته نگه داشت و در بازگشت دوباره به پرسپولیس چهره‌ای تاثیرگذار از خود به نمایش گذاشت. او پیش از دیدار حساس سرخ ها با گل‌گهر در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ با خودش عهد کرده بود در صورت برد تیمش کاری برای خوشحالی تعدادی از کودکان بدسرپرست بکند. کار خیرخواهانه علیرضا بیرانوند پیش از بازی پرسپولیس مقابل نساجیاهدای پیراهن پرسپولیس به این بچه‌ها و راه انداختن گل کوچک در حیاط با آنها بیش از پیش موجب خوشحالی آنها شد. بیرو می‌خواست به این کودکان روحیه بدهد ولی به گفته خودش با دیدن آنها روحیه‌اش عوض شده است. ملی‌پوش ایران که از شنیدن سرگذشت تلخ بچه‌های مرکز متٲثر شده بود، درباره تجربه حضور خود در جمع این پسران گفت:

ما یک بازی سخت و حساس پیش رو داشتیم و من به پیشنهاد یکی از دوستانم نیت کردم که اگر بازی را ببریم، به دیدن مرکزی بروم که آن دوست معرفی کرده بود. پرسپولیس بازی را برد و من برای ادای نذر خود به دیدن این بچه‌ها آمدم.
کار خیرخواهانه علیرضا بیرانوند پیش از بازی پرسپولیس مقابل نساجیجالب اینکه همه کودکان این مجموعه به اتفاق پرسپولیسی بودند و از پوشیدن لباس این تیم و معاشرت با بیرانوند خیلی خوشحال شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...