برخورد تصادفی با مارگو رابی، جان سینا را به باربی رساند!

کدخبر (182719) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:48
0 369
برخورد تصادفی با مارگو رابی، جان سینا را به باربی رساند!
جان سینا می‌گوید که یک برخورد تصادفی با ستاره فیلم باربی، مارگو رابی، منجر به انتخاب او برای بازی در این فیلم کمدی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، عنوان مورد انتظار باربی کمتر از ۲ ماه دیگر روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت و بازیگران مشهوری نظیر مارگو رابی، رایان گاسلینگ، ویل فرل، اما مکی، دوا لیپا و البته جان سینا، در آن به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

جان سینا که این روزها به نام جذابی در هالیوود تبدیل شده است، می‌گوید که حضور او در فیلم باربی، پس از یک برخورد تصادفی با مارگو رابی شکل گرفته؛ برخوردی که این کشتی‌گیر سابق، آن را یک حادثه مبارک می‌داند.

سوپراستار سابق WWE و ستاره این روزهای سینما که نقش نسخه‌ای غول‌پیکر از عروسک کِن در فیلم باربی را بازی خواهد کرد، در مراسم تبلیغاتی فیلم سریع و خشن 10 (Fast X) از دلایل حضورش در فیلم باربی گفت؛ فیلمی که نقش اول آن را مارگو رابی ایفا کرد و اتفاقا همین ستاره استرالیایی، دلیل اصلی حضور جان سینا در این فیلم بود. 

نقشی که جان سینا با چنگ و دندان به دست آورد

جان سینا می‌گوید حضور او در فیلم باربی، زمانی رخ داد که او در حال کار بر روی پروژه سریع و خشن 10 بود و اتفاقا مراحل تولید باربی در سمت دیگر خیابان در حال انجام بود. او افزود که مارگو رابی، کسی بود که تصمیمات اصلی در خصوص این که چه بازیگرانی در فیلم حضور داشته باشند را می‌گرفت. قهرمان سابق WWE گفت:

موقعیتی بود که این شانس را داشته باشم تا بروم و بگویم «اگر بتوانم کاری انجام دهم، حاضرید که من هم در اختیار داشته باشید؟». به تیم تولیدکنندگان فیلم باربی گفتم که تقریبا هرکاری که شما نیاز داشته باشید را می‌توانم انجام دهم چون واقعا از فیلم‌تان لذت می‌برم.

اشتیاق بالای جان سینا نسبت به حضور در باربی، نهایتا منجر به این شد که تیم تولیدکننده از او بپرسند که آیا مایل است نقش یک دریامرد (موجودی افسانه‌ای و معادل مرد برای پری دریایی که از کمر به بالا اندامِ انسان و از کمر به پایین مانند ماهی است) را بازی کند یا خیر؛ که البته او با کمال میل این پیشنهاد را پذیرفت تا مشخص شود جان سینا چه نقشی را در فیلم باربی بازی خواهد کرد.

 جان سینا گفت که طرفداران باید منتظر چیزهای غیرمنتظره‌ای در فیلم باربی باشند:

فکر می‌کنم خیلی‌ها را غافلگیر خواهد کرد. برداشت بسیار جالبی از همه چیز است... و فوق العاده سورئال!

فیلمبرداری باربی به کارگردانی گرتا گرویگ از سال گذشته در انگلیس آغاز و اولین تیزر آن دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم که با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شده، از ۲۱ جولای (۳۰ تیر) سال جاری اکران خواهد شد و دوا لیپا، خواننده مشهور انگلیسی، نقش مقابل جان سینا را در آن ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...