شوک به دنیای کشتی کج؛ رندی اورتن بازنشسته می‌شود!

کدخبر (182695) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:14
0 1182
شوک به دنیای کشتی کج؛ رندی اورتن بازنشسته می‌شود!
مصدومیت رندی اورتن از ناحیه کمر، مشکلاتی جدی برای او به ارمغان آورده است.

به گزارش سرخ نیوز، رندی اورتن بدون شک یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ کشتی کج و کمپانی WWE بوده است. این کشتی‌گیر ۴۳ ساله که در کنار افرادی نظیر جان سینا و باتیستا، از ستون‌های نسل جدید این رشته ورزشی محسوب می‌شد، حالا ممکن است خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد، از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کند.

رندی اورتن ۲۳ سال پیش اولین قرارداد خود را با WWE (که آن زمان با نام WWF شناخته می‌شد) بست و از آن زمان به یک کشتی‌گیر حرفه‌ای تبدیل شد. در این مدت، اورتن موفق به کسب ۱۴ عنوان قهرمانی جهان شد و هیچ بعید نبود تا به رکورد ۱۶ قهرمانی جان سینا رسیده و حتی از آن عبور کند، اما «قاتل اسطوره‌ها» که تمام طرفداران و منتقدان به تاثیر شگرف او بر این رشته اذعان دارند، با مصدومیتی جدی از ناحیه کمر مواجه شده است؛ مصدومیتی که احتمالا آینده حرفه‌ای او را به خطر می‌اندازد و رندی اورتن برای همیشه از رینگ مبارزه، دور خواهد ماند.

باب اورتن، پدر رندی اورتن، که خود او نیز از مشاهیر کشتی کج محسوب می‌شود، در مصاحبه اخیر خود اخبار جدیدی در خصوص فرزندش ارائه کرد. باب اورتن اظهار داشت که از رندی به خوبی مراقبت می‌شود و او نیز تمرینات خود را از سر گرفته است.

اما نکته دردناکی که پدر رندی اورتن به آن اشاره داشت، این بود که پزشکان از «افعی» خواسته‌اند که از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کند. باب اورتن در مورد شرایط پسرش، گفت:

رندی به خوبی تمرین می‌کند تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌دانم که او می‌خواهد برگردد یا خیر. اگر او تصور کند که آماده بازگشت است، باز خواهد گشت اما تصور می‌کنم که پزشکان به او گفته‌اند تا این کار را انجام ندهد. اما به هرحال، رندی کاری را که می‌خواهد، انجام می‌دهد.

رندی اورتن بیش از یک سال است که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، از مسابقات کشتی کج دور مانده. در ابتدا تصور می‌شد این مصدومیت جدی نباشد و او خیلی زود آماده بازگشت باشد، اما شرایط اورتن، بدتر از احتمالات پیش رفت.

آخرین مسابقه رندی اورتن در WWE

رندی اورتن آخرین بار در ماه می سال ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) در رینگ کشتی کج دیده شد. او که گروهی به نام RK-Bro را با مت ریدل تشکیل داده بود، دوران خوبی را پشت سر می‌گذاشت و مشترکا با هم‌تیمی خود، قهرمان عنوان Tag Team نیز محسوب می‌شد. اما این دوران خوب در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به پایان رسید، جایی که او و مت ریدل عنوان قهرمانی خود را به برادران اوسو واگذار کردند. این اتفاقا آخرین باری بود که «افعی» در رینگ مسابقه دیده شد.

 بعد از مدتی، گزارش شد که رندی اورتن تحت عمل جراحی سنگین از ناحیه کمر قرار گرفته و مدتی دور از میادین خواهد بود. پس از مدتی، تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر حضور اورتن در رسلمنیا ۳۹ انجام شد اما نهایتا این اتفاق صورت نگرفت و این ستاره WWE به میادین بازنگشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که بازگشت رندی اورتن اصلا نزدیک نیست و او حداقل تا سال ۲۰۲۴ از کشتی کج دور خواهد بود؛ دوری که ممکن است هرگز بازگشتی نداشته باشد و اورتن برای همیشه از رینگ خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...