عذرخواهی باشگاه مس کرمان از هوادارانش/ اعلام پایان کار حسین خانی

باشگاه مس کرمان از جدایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از جمع نارنجی‌پوشان خبر داد.
کدخبر (182812) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:08
0 118
عذرخواهی باشگاه مس کرمان از هوادارانش/ اعلام پایان کار حسین خانی
باشگاه مس کرمان از جدایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از جمع نارنجی‌پوشان خبر داد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال مس کرمان که در پایان فصل 1401-1400 توانست طلسم صعود به لیگ برتر را بشکند، تنها یک سال در این مسابقات حضور داشت و با کسب جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر، به لیگ دسته اول بازگشت.

در نشست خبری بعد از دیدار پایانی مقابل سپاهان اصفهان، فرزاد حسین‌خانی استعفای خود را از هدایت مس کرمان اعلام کرد. این موضوع مورد موافقت این باشگاه قرار گرفت و کاپیتان سابق مس کرمان رسماً از این باشگاه جدا شد.

باشگاه مس امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای، از هواداران نارنجی‌پوشان عذرخواهی کرد و در بخشی از آن، اشاره‌ای به وضعیت نیمکت مس کرمان داشت. در بخشی از این بیانیه آمده است:

«بدون شک آقای فرزاد حسین‌خانی به‌عنوان یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ باشگاه مس کرمان، تا همیشه با احترام در قلب این باشگاه جای دارد و قطعاً این چهره، بیش از همه برای ماندگاری مس کرمان در لیگ‌ برتر تلاش خود را به کار بست و به هیچ وجه شایسته نیست در جهت تخریب این چهره ماندگار باشگاه مس کرمان قضاوت‌های عجولانه صورت گیرد.

با تشکر از همه تلاش‌های آقای حسین‌خانی برای تیم فوتبال مس کرمان که منوط به سال گذشته نیست و قدمتی به قامت یک عمر دارد، پس از بیان استعفای ایشان در پایان بازی با سپاهان، کار مذاکره با گزینه سرمربیگری باشگاه صورت گرفت و توافقات اولیه نیز با ایشان انجام شد که با نهایی شدن توافق طی روزهای آتی، سرمربی جدید مس کرمان که رزومه‌ای عالی در صعود تیم‌های تحت هدایت به لیگ برتر را در اختیار دارد، رسماً معرفی خواهد شد و خیلی زود برنامه‌های باشگاه مس کرمان بر مبنای اهداف سال جدید خود اعلام خواهد شد.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...