عفونت ریوی سرمربی آلمانی را راهی بیمارستان کرد

کریستف دام سرمربی آلمانی به دلیل عفونت ریوی در بخش مراقبت‌ های ویژه بیمارستانی در آمریکا بستری شده است.
کدخبر (182820) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:15
0 72
عفونت ریوی سرمربی آلمانی را راهی بیمارستان کرد
کریستف دام سرمربی آلمانی به دلیل عفونت ریوی در بخش مراقبت‌ های ویژه بیمارستانی در آمریکا بستری شده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از اسپورت‌بازر، وضعیت سلامتی کریستف دام آلمانی وخیم شده است تا این مربی آلمانی در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستانی در نیویورک بستری شود. تابستان گذشته مشخص شد که کریستف دام به سرطان ریه مبتلاست و از آن زمان تاکنون این مربی با بیماری مبارزه کرده ولی در روزهای اخیر شرایطش وخیم شده است.

بر اساس اطلاعات خبرگزاری آلمان، دام به دلیل عفونت ریوی پس از یک عمل جراحی به بیمارستانی در آمریکا منتقل شد. با این حال پیش‌بینی می‌شود او به‌زودی بتواند بیمارستان را ترک کرده و به آلمان بازگردد.

دام سال ۱۹۹۲ اشتوتگارت را به قهرمانی آلمان رساند و هم‌چنین برای کلن، تیم فوتبال بایرلورکوزن و اینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا مربیگری کرد. او در خارج از آلمان در اتریش و دو باشگاه استانبولی بشیکتاش و فنرباغچه نیز کار کرد و عملکرد خوبی داشت. او چندی پیش سرمربی تیم ملی رومانی بود.

کریستف دام می‌خواهد سرطان را شکست دهد

دام در مصاحبه‌ای با RTL که روز جمعه منتشر شد، درباره بیماری خود و عزم جدی‌اش برای شکست‌دادن آن صحبت کرد و گفت: این یک وضعیت کاملاً جدی برای من است. باید روی حریف، سلول‌های مخالف، سلول‌های سرطانی فشار بیاورید. به دنبال آن بروید و نگذارید استراحت کنند تا زمانی که فرسوده شوند و تا زمانی که تسلیم شوند و عقب‌نشینی کنند. لحظه‌ای که می‌شنوید سرطان دارید، برای شما مثل حکم اعدام می‌ماند.

دام ماه اکتبر سرطان خود را به طور علنی اعلام کرد و نوشت: متاسفانه در چند ماه گذشته مجبور شدم در اماکن عمومی نباشم زیرا در یک معاینه معمولی مشخص شد سرطان دارم. من یک مبارز هستم و با این چالش خوش‌بینانه و با تمام توانم روبه‌رو خواهم شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...