پپ گواردیولا: فریادهای دی بروینه؟ خشم او در تمرینات را ندیده اید!

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل چلسی توضیحاتی را راجع به درگیری لفظی با کوین دی بروینه در بازی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید ارائه کرد.
کدخبر (182776) | 29 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:43
0 123
پپ گواردیولا: فریادهای دی بروینه؟ خشم او در تمرینات را ندیده اید!
پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل چلسی توضیحاتی را راجع به درگیری لفظی با کوین دی بروینه در بازی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، منچسترسیتی در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه میزبان چلسی خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند با 88 امتیاز عنوان قهرمانی را جشن بگیرند. آرسنال با 81 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده سیتی در بالای جدول است اما گواردیولا معتقد است که علاقه‌ای به تماشای بازی تیم تحت هدایت میکل آرتتا با ناتینگهام فارست ندارد. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی با چلسی درباره افزایش هیجان در مسابقات لیگ برتر گفت:

همه تنیسورها می‌گویند سرویس پایانی برای بردن ویمبلدون سخت‎‌ترین قسمت بازی است. یکشنبه بازی در دستان ماست تا مهم‌ترین رقابت را ببریم. لیگ برتر انگلیس 10/11 ماه، هر هفته برگزار می‌شود. ما خوش شانس هستیم که این شانس را داریم که در ورزشگاه خانگی با طرفداران خود آن را به پایان برسانیم. ما باید از آن استفاده کنیم.
آرامش؟
مسابقات بدون توقف است. البته ما راضی هستیم که فینال لیگ قهرمانان اروپا را بازی کنیم. رقابت‌ها بی‌وقفه است. اکنون سخت‌ترین چیز در راه است. من به یاد دارم که ما در نیمه اول 2-0 از منچستریونایتد پیش افتادیم و 3-2 شکست خوردیم. استون ویلا در آخرین روز فصل گذشته 2-0 پیش افتاد... ما باید کار را یکشنبه تمام کنیم.
پپ گواردیولا: فریادهای دی بروینه؟ خشم او در تمرینات را ندیده اید! احساسات؟
احساسات چیزهای زیادی هستند. نباید حواسمان پرت شود. خودمان را نخواهیم بخشید. تا پایان فصل باید روی تک تک بازی‌ها تمرکز کنیم تا خوب به پایان برسیم.
لحظات بزرگ برای سیتی؟
ما بارها این کار را انجام داده‌ایم، نمی‌توانیم انکار کنیم، نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهترین تیم در این رقابت‌ها را شکست دادیم. آن‌ها 11 نیمه نهایی را در 13 سال انجام داده‌اند. انجام آن در برابر آن‌ها به ما اعتماد به نفس و اعتبار می‌دهد. ما این کار را در مقابل آرسنال، لیورپول، یونایتد، تیم‌های بزرگ در اتحاد انجام دادیم. احساس می‌کنیم قوی هستیم و همراه با طرفداران اطمینان داریم.
پپ گواردیولا: فریادهای دی بروینه؟ خشم او در تمرینات را ندیده اید! نزدیکی به قهرمانی لیگ برتر؟
به عنوان یک سرمربی احساس می‌کنم بخشی از چیزی هستم. هرگز فکر نمی‌کنم که قهرمانی متعلق به من است. من بخشی از آن هستم، نمی‌توانیم انکار کنیم. بدون تصمیمات باورنکردنی مدیر ورزشی، هیئت مدیره، و بازیکنان که مهم‌ترین چیز هستند. بعد از آخر هفته گذشته که دوباره به قهرمانی نزدیک شده‌ایم، واقعاً خوشحالم. من تنها کسی نیستم که در نیمه نهایی یا فینال شکست می‌خورم، تنها مسئول هستم.
درگیری لفظی با کوین دی‌بروینه؟
ما سر همدیگر فریاد می‌زنیم. آن را دوست دارم. در برخی بازی‌ها، گاهی اوقات ممکن است بدون تنوع باشد و من این انرژی را دوست دارم. شما نمی‌بینید که او چند بار در زمین تمرین بر سر من فریاد می‌زند. در بین دو نیمه (مقابل رئال مادرید) در مورد کنترل بازی صحبت کردیم، آن‌ها را رها کنید و آن‌ها را برگردانید. ما این کار را نکردیم. کوین [دی بروینه] آرام می‌ماند و یک پاس گل می‌دهد. جک [گریلیش] برعکس این کار را انجام داد. او می‌توانست بدود اما به تیم کمک می‌کند و پاس ارسال می‌کند. این فوتبال است، ما می‌توانیم آن را انجام دهیم. این چیزها باید اتفاق بیفتد تا هیجان انگیز باشد.
فصل سختی بود؟
نمی‌توانم بگویم که این یک [فصل لیگ برتر] سخت‌تر یا آسان‌تر بود. همیشه خیلی سخت است. اگر آرسنال ریتم خود را حفظ می‌کرد، نمی‌توانستیم به آن‌ها برسیم.
پپ گواردیولا: فریادهای دی بروینه؟ خشم او در تمرینات را ندیده اید! ذهنیت؟
ما در مورد ذهنیت صحبت می‌کنیم چون بردیم. من باور نمی‌کنم، وقتی شکست بخوریم از تیم دفاع می‌کنم. پارسال ما در مقابل مادرید ذهنیت متفاوتی نداشتیم، همین ذهنیت را داشتیم. به دست آوردن 8 امتیاز، آرسنال صدرنشین، یک بازی معوقه، آن فریب دهنده بود. می‌دانستیم که باید بازی‌ها را ببریم و آن‌ها پایین می‌آیند. اگر آرسنال ریتم بازی اول [فصل] را حفظ می‎‌کرد، امکان پذیر نبود. آن‌ها امتیازات را از دست می‌دادند و ما آنجا بودیم. این برای ما اهمیت زیادی دارد. شما نمی‌توانید هفت سال یکسان بازی کنید. بازیکنان مختلف؛ ما قبلا یک 9 کاذب داشتیم، اکنون ارلینگ [هالند] را داریم. دو مدافع به یک شکل بازی نمی‌کنند چون شما را می شناسند، رازها را کشف می‌کنند. آن‌ها مقابله می‌کنند، شما باید راه دیگری ایجاد کنید. نحوه بازی ما در ساوتهمپتون [در جام اتحادیه] پایین‌ترین سطح بازی در هفت سال گذشته بود. من خودم را خیلی دوست دارم.
بازی آرسنال را تماشا نمی‎‌کنم
در ذهن من، دوست دارم احساس کنم که ما باید برنده شویم تا قهرمان لیگ برتر  شویم. در ذهن ما، مهم نیست که در بازی ناتینگهام فارست و آرسنال چه اتفاقی می‌افتد. اگر مانند هفته‌های گذشته باشیم ما آنجا خواهیم بود. می‌توانیم چیزی منحصر به فرد را جشن بگیریم، آن هم در خانه، نه خارج از خانه. فوتبال احساسات است؛ اگر بتوانیم آن را در خانه انجام دهیم، باید آن را انجام دهیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...