گزارشی جنجالی از راندا روزی / از تبدیل شدن به راک تا قبول نداشتن آنجلینا جولی!

راندا روزی یکی از تأثیرگذارترین و قدرتمندترین مبارزان زن در تاریخ MMA است که درحال تبدیل شدن به راک زنان است.
کدخبر (181664) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:07
0 356
گزارشی جنجالی از راندا روزی / از تبدیل شدن به راک تا قبول نداشتن آنجلینا جولی!
راندا روزی یکی از تأثیرگذارترین و قدرتمندترین مبارزان زن در تاریخ MMA است که درحال تبدیل شدن به راک زنان است.

به گزارش سرخ نیوز، از راندا روزی معمولاً به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین و قدرتمندترین مبارزان زن در تاریخ ام ام ای یاد می‌شود. راندا زمانی که به‌طور حرفه‌ای در UFC مبارزه می‌کرد، سال‌های زیادی را بدون شکست، پشت سر گذاشت و به اولین قهرمان خروس وزن زن در تاریخ UFC تبدیل شد. راندا روزی پس از کناره‌گیری از UFC، وارد دنیای کشتی‌گیری شد و در سال 2018 به WWE پیوست و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد.

مسیر راندا روزی از مبارزه تا بازی در هالیوود

او همچنین در هالیوود نیز فعالیت کرده و دستاوردهای زیادی کسب کرده است. او پس از اینکه به تمام دنیا ثابت کرد که یکی از بهترین مبارزان زن ام ام ای وارد است، سعی کرد تا وارد دنیای بازیگری شود؛ این اتفاق رخ داد و او در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی زیادی نقش ایفا کرد. روزی اولین بار در سال 2014 با حضور در فیلم «The Expendables 3» وارد صنعت فیلم و سریال شد و پس از آن در سال 2015 در فیلم «سریع و خشن 7» نقش ایفا کرد. گزارشی جنجالی از راندا روزی / از تبدیل شدن به راک تا قبول نداشتن آنجلینا جولی!راندا روزی ملقب به «بدترین زن روی کره زمین» در صحبت با گزارشگر هالیوود در رابطه با کار خود در این صنعت بزرگ صحبت کرد. او اظهار کرد که با وجود اینکه بازیگران زن زیادی هستند که در فیلم‌های اکشن نقش ایفا می‌کنند، اما بازیگران زنی که به‌معنای واقعی، ستاره فیلم‌های اکشن باشند، بسیار کم هستند. او همچنین در صحبت‌هایش به آنجلینا جولی اشاره کرد. قهرمان سابق UFC عنوان کرد که میلا یوویچ، بازیگر زن مورد علاقه اوست. او در این رابطه گفت:
من از آنجلینا جولی خوشم می‌آید اما برای من، باورپذیری بسیار مهم است. میلا یوویچ یکی از بازیگران زن موردعلاقه من است. فیلم «The Fifth Element» به‌معنای واقعی، چشمان من را باز کرد و مجموعه سینمایی «رزیدنت اویل» فوق‌العاده بود. مردم از مبارزات و صحنه‌های اکشنی که زنان در آن نقش ایفا می‌کنند، خوششان می‌آید. آن‌ها به زنان قوی و قدرتمند علاقه‌مند هستند، اما مردم خودشان این موضوع را نمی‌دانند.
روزی در ادامه در فیلم‌های دیگری چون «Entourage» و «Mile 22» حضور پیدا کرد. او همچنین در سال 2019 در فیلم درام - ورزشی «The Ronda Rousey Story» نقش ایفا کرد. روزی نه‌تنها در فیلم‌های مختلف، بلکه در برنامه تلویزیونی مختلفی نیز حضور پیدا کرده است. گزارشی جنجالی با بدترین زن دنیا / از تبدیل شدن به راک تا قبول نداشتن آنجلینا جولی!

راندا روزی و رویای تبدیل شدن به راک زنان در هالیوود!

دواین جانسون و راندا روزی ، دو چهره‌ای هستند که تاکنون به‌دفعات در فیلم‌های هالیوود نقش ایفا کرده و به شهرت زیادی دست پیدا کرده‌اند. آن‌ها هر دو پس از کسب موفقیت در حرفه ورزشی خود، به دنیای بازیگری روی آوردند و با استفاده از شهرت، مهارت و کاریزمایی که از حرفه‌های ورزشی خود کسب کرده بودند، در دنیای بازیگری نیز به موفقیت‌های زیادی رسیدند. راندا روزی در صحبت با این گزارشگر عنوان کرد که قصد دارد به راک زنان دنیای فیلم و سریال تبدیل شود. او در این رابطه اظهار کرد:
برد اسلیتر، مدیر برنامه‌های من، همواره به من می‌گفت که من به راک زنان تبدیل خواهم شد. من پس از گذشت مدتی متوجه شدم که این موضوع می‌تواند واقعاً اتفاق بیافتد و از آن پس به آن باور پیدا کردم. من به‌دنبال تبدیل شدن به ترکیبی از راک و میلا یوویچ هستم.
گزارشی جنجالی از راندا روزی / از تبدیل شدن به راک تا قبول نداشتن آنجلینا جولی!با وجود اینکه راندا و راک هرکدام مسیر جداگانه‌ای را در این صنعت بزرگ طی کردند، مسیر آن‌ها گاهی با یکدیگر همسو شده است. دواین جانسون و راندا روزی هر دو در فیلم سریع و خشن 7 حضور داشتند و حتی پیش از این، آن‌ها در سال 2015، به طور همزمان در قسمتی از رسلمنیا 31 حضور پیدا کردند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...