افشاگری یک مدل برزیلی درباره بازیکنان سابق بارسلونا

سوزی کورتز اعلام کرده که در بین تمام بازیکنانی که در سالهای اخیر در رختکن بارسلونا بودند، لیونل مسی آرژانتینی و فیلیپه کوتینیو تنها بازیکنان جنتلمن و محترم تیم بوده اند.
کدخبر (183059) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:32
0 325
افشاگری یک مدل برزیلی درباره بازیکنان سابق بارسلونا
سوزی کورتز اعلام کرده که در بین تمام بازیکنانی که در سالهای اخیر در رختکن بارسلونا بودند، لیونل مسی آرژانتینی و فیلیپه کوتینیو تنها بازیکنان جنتلمن و محترم تیم بوده اند.

به گزارش سرخ نیوز، ماه ژوئن سال گذشته و در شرایطی که زمزمه هایی درباره خیانت جرارد پیکه به شکیرا به گوش می رسید، سوزی کورتز، یک مدل مشهور برزیلی وارد میدان شد و اعلام کرد که پیکه، زمانی که هنوز همسر شکیرا بود، برای او پیغام های نامناسبی ارسال می کرده و بعد از آن بود که این مدافع اسپانیایی با چالش های بزرگی در زندگی اش روبرو شد. خانم کورتز که یکی از هواداران سرسخت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و سابق بارسلونا نیز هست، همچنین به این نکته اشاره کرد که پیکه همیشه نسبت به تحسین او از مسی حسادت می کرده. او ارادت زیادی به لیونل مسی، برنده هفت دوره توپ طلا دارد و هشت تتو که هر یک به نحوی الهام گرفته از مسی است، روی بدنش طراحی کرده است.

لیونل مسی ، یک همسر نمونه

سوزی کورتز، این مدل برزیلی در ادامه اعلام کرده که در بین تمام بازیکنانی که در سالهای اخیر در رختکن بارسلونا بودند، مسی آرژانتینی و فیلیپه کوتینیو تنها بازیکنان جنتلمن و محترم تیم بوده اند و به این نکته اشاره کرده که برعکس پیکه، مسی و کوتینیو هرگز برای او پیغامهای نامناسبی نفرستاده اند. افشاگری یک مدل برزیلی درباره بازیکنان سابق بارسلوناسوزی در گفتگو با مارکا گفته:
پیکه تنها بازیکنی بود که مستقیما برای من پیغام فرستاد. تنها بازیکنان بارسلونا که هرگز برای من چیزی نفرستادند، مسی و کوتینیو بودند. آنها شوهرهای فوق العاده ای هستند و به همسرانشان خیلی احترام می گذارند. شکیرا واقعا سزاوار چنین چیزی نیست.

وقتی همسر مسی ، سوزی کورتز را بلاک کرد؛ آنتونلا حسود است!

او در ادامه در مورد ذهنیت کنترل کننده آنتونلا روکوزو، همسر مسی که نگران حضور همسرش در شبکه های مجازی است اظهارنظر کرد و یادآوری کرد که شاید برخی از خالکوبی های او به چشم همسر مسی جذاب و دلنشین نباشند. چندی پیش بود که بعد از سیل تصاویر تحریک آمیزی که برای مسی ارسال می شد، این ستاره آرژانتینی سوزی کورتز را در شبکه های اجتماعی بلاک کرد. بعد از آن و هنگامی که کورتز نام مسی را در یک سری پست تگ کرده بود، آنتونلا، همسر مسی هم در واکنش، خانم کورتز را بلاک کرد. سوزی کورتز در این باره گفت:
وقتی این اتفاق افتاد من واقعا شوکه شدم. اگر می توانستم، به آنتونلا می گفتم که نگران من نباشد. من فقط یک هوادار هستم. من واقعا شوکه شدم که او حتی به خودش هم اطمینان ندارد. حدس می زنم که این فقط به خاطر حسادت آنتونلا بوده. خیلی احمقانه است؛ چون من فقط یک هوادار فوتبال و یک هوادار بزرگ بارسلونا هستم. این واکنش بیش از حد بزرگی بود.
پس از این اتفاق بود که کورتز یک کمپین آنلاین را راه اندازی کرد و از هوادارانش خواست تا در این ماجرا پشت او بایستند و از مسی بخواهند تا با استفاده از هشتگ #UnBlockMeMessi او را از بلاک در بیاورد.

افشاگری یک مدل برزیلی درباره بازیکنان سابق بارسلوناارتباط سوزی کورتز با جرارد پیکه

طبق گفته این مدل برزیلی، جرارد پیکه زمانی که با شکیرا زندگی می کرد، پیغام های صریحی برای او ارسال می کرد. این افشاگری حاکی از آن است که پیکه در طول زندگی با شکیرا، بارها به او بی وفایی کرده و ماجرا فراتر از خیانت او به شکیرا با کلارا چیا بوده است. سوزی در این رابطه گفت:
من با ساندرو روسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا دوست بودم. وقتی پیکه متوجه این موضوع شد، شماره تلفن من را گرفت و برایم پیغامی فرستاد. بعدا، یک بار که به برزیل برگشته بودم، او حتی در اینستاگرام به من دایرکت داد و در مورد زمان برگشت من به اروپا سوال کرد و حتی سوالات کاملا خصوصی و نامناسبی هم پرسید.
سال گذشته بود که شکیرا و پیکه بعد از 11 سال زندگی با یکدیگر ، با انتشار بیانیه ای از جدایی شان خبر دادند. در این بیانیه می خوانیم:
متاسفانه تائید می کنیم که ما در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که اولویت اصلی زندگی مان هستند از شما می خواهیم تا به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید.
افشاگری یک مدل برزیلی درباره بازیکنان سابق بارسلوناسوزی کورتز به علاوه درباره دلیل رازداری اش در واکنش به رفتارهای پیکه در آن زمان، به این نکته اشاره کرد که او قصد داشته تا احترام شکیرا را حفظ کند. او به رغم دریافت عکسهای نامناسب و عجیب از پیکه، ترجیح داده بود تا آنها را باز نکند. به علاوه پیکه پیشنهادی جسورانه به او داده بود تا با یک جت شخصی او را از لندن به بارسلونا ببرد ولی کورتز معتقد است که این رفتارها نشانی از بی احترامی است و بی تردید شکیرا سزاوار رفتار بهتری بوده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...