ثروت یک زن ورزشکار بالاتر از مجموع ثروت رونالدو و مسی!

آنا کاسپرزاک ورزشکار المپیکی دانمارک ثروتی هنگفت بالغ بر یک میلیارد دلار دارد که این مبلغ بالاتر از کل ثروت رونالدو و مسی است.
کدخبر (183286) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:13
0 305
ثروت یک زن ورزشکار بالاتر از مجموع ثروت رونالدو و مسی!
آنا کاسپرزاک ورزشکار المپیکی دانمارک ثروتی هنگفت بالغ بر یک میلیارد دلار دارد که این مبلغ بالاتر از کل ثروت رونالدو و مسی است.

به گزارش سرخ نیوز، ثروت و دارایی ورزشکار المپیکی دانمارک از ثروت مسی و رونالدو روی هم بیش‌تر است تا او جزو خاص‌ترین ورزشکاران دنیا باشد.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در ۱۵ سال گذشته ستاره‌های اصلی دنیای فوتبال بودند با این حال، یک ورزشکار المپیکی وجود دارد که از مجموع هر دو فوق ستاره بیش‌تر می‌ارزد. مسی و رونالدو دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و دستمزدهای زیاد و مبالغ چشمگیری در طول این سال‌ها به دست آورده‌اند. با این حال، دارایی خالص این دو هنوز کم‌تر از آنا کاسپرزاک، سوارکار المپیکی دانمارکی است. ثروت یک زن ورزشکار بالاتر از مجموع ثروت رونالدو و مسی!

آنا کاسپرزاک کیست؟

کاسپرزاک، ورزشکار دانمارکی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ بود. در المپیک لندن او در مسابقات تیمی چهارم شد و نتوانست به برنز المپیک برسد. این ورزشکار زن یکی از مرفه‌ترین ورزشکاران روی کره زمین است. ثروت خالص این زن ۳۳ ساله یک میلیارد دلار (۸۰۰ میلیون پوند) تخمین زده می‌شود که جای تعجب نیست که مدیون موفقیت ورزشی او نیست. کاسپرزاک به همراه برادرش آندره و مادرش هانی صاحب یک خط تولید کفش دانمارکی ECCO است. این شرکت که کاسپرزاک در هیات نظارت آن فعال است، دارای محصولاتی است که در ۹۰ کشور در سراسر جهان به فروش می‌رسد و هم‌چنین بیش از ۲۲۰۰ فروشگاه حضوری و غیرحضوری دارد.

آنا کاسپرزاک؛ یک زن تمام دارایی مسی و رونالدو را با هم می خرد

همه اینها به این معنی است که ارزش دارایی او بیش‌تر از مجموع دارایی‌های مسی و رونالدو روی هم است. مسی که در ماه دسامبر با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، دارایی معادل ۶۰۰ میلیون دلار (۴۸۰ میلیون پوند) دارد. در همین حال، تصور می‌شود که ثروت رونالدو به مرز ۴۰۰ میلیون پوند نزدیک شود. ثروت یک زن ورزشکار بالاتر از مجموع ثروت رونالدو و مسی!

مرفه ترین ورزشکار زن روی کره زمین کیست؟

طبق گزارش فوربس، مسی به دلیل قرارداد با پاری سن ژرمن و فعالیت‌های تبلیغاتی، سالانه ۹۵.۵ میلیون پوند به خانه می‌برد. این بازیکن ۳۵ ساله یک مغازه مارک‌دار در بارسلونا، خط تولید لباس و قرارداد مادام العمر با آدیداس هم دارد. رونالدو هم قرارداد مادام العمر با نایکی دارد و در زمینه اسپانسری هم حضور فعالی دارد. این ملی‌پوش پرتغالی در ابتدای سال با امضای قراردادی ۱۷۲ میلیون پوندی در سال به تیم النصر عربستان سعودی پیوست. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...