فیلمی از واکنش بی‌پرده کانر مک گرگور به لحظه‌ خداحافظی حبیب نورماگومدوف ؛ فرصت انتقامی که از دست رفت

حبیب نورماگومدوف با آویزان کردن دستکش‌ هایش مانع از انجام یک مبارزه پرفروش با کانر مک گرگور شد.
کدخبر (183080) 03 خرداد 1402 | ساعت 08:32
0 697
حبیب نورماگومدوف با آویزان کردن دستکش‌ هایش مانع از انجام یک مبارزه پرفروش با کانر مک گرگور شد.

به گزارش سرخ نیوز، واکنش بی پرده کانر مک گرگور به بازنشستگی شوکه کننده حبیب نورماگومدوف در ویدئویی جذاب به تصویر کشیده شده است. نورماگومدوف پس از پیروزی بر جاستین گیجی در UFC 254 در اکتبر 2020، به دوران حرفه‌ای افسانه‌ای خود در ام ام ای پایان داد. حبیب در UFC 229 موفق شده بود کانر مک گرگور را شکست دهد و کانر برای انتقام آن شکست لحظه شماری می‌کرد اما عقاب بعد از آن مبارزه تنها دو مبارزه دیگر را تجربه کرد و بعد از UFC 254 در مصاحبه‌ای غیرمنتظره و احساسی با جان آنیک، خبر بازنشستگی خود را اعلام کرد.

مستند جدید مبارز افسانه‌ای UFC ؛ مک گرگور برای همیشه

حبیب نورماگومدوف با آویزان کردن دستکش‌هایش مانع از انجام یک مبارزه پرفروش با مک گرگور شد. این در حالی بود که مک گرگور با خداحافظی نورماگومدوف، شوکه شده و واکنشی از روی ناراحتی توام با عصبانیت به آن نشان داد. مستند جدید مبارز افسانه‌ای UFC چندی است از شبکه نتفلیکس با عنوان «مک گرگور برای همیشه» در حال پخش است و در یکی از قسمت‌های این مستند می‌توانیم شاهد واکنش او به بازنشستگی حبیب نورماگومدوف باشیم؛ اتفاقی که برای کانر مک گرگور ابدا باور پذیر نیست.
  در قسمتی از این مستند، مبارز ایرلندی در حال تماشای رویداد اصلی UFC 254 دیده می‌شود که این فیلم به قبل از بیان نظرات کانر مک گرگور در مورد تصمیم قهرمان سبک وزن UFC برای کناره‌گیری از این ورزش مربوط می‌شود. مک گرگور در پاسخ به این سوال که آیا از بازنشستگی نورماگومدوف متعجب شده است یا خیر، پاسخ می‌دهد:

کمی، بله. اگرچه می دانم که او همیشه در فکر بازنشستگی بوده است. فکر نمی کنم او واقعاً بخواهد مدت زمان زیادی در این موقعیت باقی بماند. خب همینی هست که هست. او سه روز با مادرش صحبت کرده و با او در این باره گفت و گو کرده است.

سپس از مک گرگور پرسیده شد که آیا از اینکه نمی تواند انتقام شکست خود را بگیرد، کمی ناامید شده است که او پاسخ داد:

این اتفاق خواهد افتاد. من باور نمی‌کنم که او بازنشسته شده است.

واکنش کانر مک گرگور به بازنشستگی حبیب نورماگومدوف و واکنش های هواداران

واکنش حیرت‌انگیز مک گرگور به بازنشستگی حبیب نورماگومدوف باعث شد تا هواداران این دو مبارز در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی نشان دهند و به بگو مگو با یکدیگر بپردازند چراکه تا پیش از این آنها ادعاهای مختلفی را در مورد احساسات کانر مک گرگور درباره بازنشستگی حبیب نورماگومدوف مطرح کرده بودند. یکی از کاربران توییتر نوشت:

شما می‌توانید غم و اندوه و ناامیدی را از بازنشستگی او احساس کنید، اما در همان زمان می توانید ببینید که او به نوعی برای حبیب خوشحال است و از آن لحظه لذت می‌برد.

هوادار دیگری نوشته است:

مک گرگور توضیح می دهد که بعد از آن مبارزه با گیجی چقدر برای حبیب خوشحالی کرده است. او شدیدا دلش می‌خواست انتقام بگیرد و این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

دیگری هم گفته:

کانر در اعماق وجودش به عنوان یک مبارز بزرگ به حبیب احترام می‌گذارد.

علیرغم آنچه مک گرگور در آن زمان در مورد بازنشستگی نورماگومدوف فکر می‌کرد که او به زودی به رینگ باز خواهد گشت، این اتفاق هیچ وقت رخ نداد و دیدار دومی دیگر در کار نبود. کانر پس از شکست مقابل داستین پوریر و مصدومیتی که دچارش شد، مدتی از مبارزات دور بود و حالا پس از دو سال قرار است اواخر سال جاری با مبارزه مقابل مایکل چندلر، به صحنه بازگردد. اما اگر مبارز داغستانی خداحافظی نکرده بود، شاید حالا می‌توانستیم مبارزه دوم کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف را تماشا کنیم. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...