بیگ رامی تاج و تخت خود را می‌خواهد؛ قهرمان سابق سخت‌تر از هر رقیبی برای مستر المپیا 2023 تمرین می‌کند

کدخبر (183014) | 03 خرداد 1402 | ساعت 16:48
1 130
بیگ رامی تاج و تخت خود را می‌خواهد؛ قهرمان سابق سخت‌تر از هر رقیبی برای مستر المپیا 2023 تمرین می‌کند
بیگ رامی برای بازگشت به قله بدنسازی، از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نمی‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، بیگ رامی برای آماده سازی خود جهت حضور در مستر المپیا 2023 سنگ تمام گذاشته است. قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا در مصاحبه اخیر با «Muscle and Fitness»، برنامه خود را برای فصل جاری بیان کرده و می‌گوید از خشم درونش به عنوان سوختی برای بازپس گیری عنوان قهرمانی و تاج و تختش در بخش آزاد مردان استفاده خواهد کرد.

در سال 2021 بیگ رامی با کسب دو عنوان قهرمانی مستر المپیا، به عنوان برترین بدنساز دنیا شناخته می‌شد. او سال گذشته به عنوان مدعی اصلی و محبوب به مستر المپیا ورود پیدا کرد اما توسط هادی چوپان از تاج و تخت برکنار شد. برخی بر این باور بودند که او توسط داوران نادیده گرفته شده اما در نهایت او در رده پنجم ایستاد.

استیو واینبرگر که از داوران اصلی این دوره بود، بعدها مدعی شد که بیگ رامی احتمالا با مصدومیت وارد این رقابت شده است. به گفته واینبرگر عضلات کتف، بازوها و پشت بیگ رامی در این مسابقه جزئیات خود را از دست داده بود.

 بیگ رامی تلاش کرد تا در مدت زمان کوتاهی با بهترین فرم خود راهی مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 شود. او در این رویداد به مقام چهارم رسید اما حقیقتا پکیج بهتری را نسبت به مستر المپیا ارائه داد.

دوران اوج بیگ رامی به پایان رسیده؟

پس از این بود که باب سیچریلو و چنده چهره مطرح دیگر عنوان کردند که دوران اوج بیگ رامی به پایان رسیده و او باید از این ورزش کناره‌گیری کند. با این حال بیگ رامی بر خلاف سال گذشته به تعهد خود برای حضور در مسابقات پیتسبورگ عمل کرد. او بر خلاف آنچه مدعی شده بود که ممکن است از رقابت‌های امسال کنار بکشد، گویا نظرش را تغییر داده و قهرمان دو دوره مستر المپیا خاطر نشان کرده که سخت‌تر از همیشه در تلاش است تا جایگاه خود را به عنوان بهترین بدنساز جهان تثبیت کند. بیگ رامی از وفاداری طرفدارانش تشکر کرد و در مورد مسیری که برای پس گرفتن عنوان مستر المپیا در پیش گرفته، صحبت کرد.

من واقعا مثل همیشه هیجان زده هستم و باید یک کار را انجام دهم، آن هم سخت کار کردن است. همیشه به دلایلی این کار را انجام می‌دهم اما امسال این کار را انجام می‌دهم زیرا همه می‌دانند اگر یک بار شکست بخوری، هرگز پایان کار نیست. اگر این کار را انجام دادید و خدا به شما فرصتی بدهد که برای قدم بعدی بجنگید، هیچ چیز شما را شکست نخواهد داد و می‌توانید یک بار دیگر به آن دست پیدا کنید. همه، مردم، مثل ما هستند... منظورم این است که ما باید به مردم به عنوان هواداران اهمیت بدهیم. مثل گوش دادن به حرف‌هایشان و نصیحت کردن ما.
ما می‌توانیم به آنها خیلی چیزها مانند بدهیم مانند اینکه سخت کار کنیم. شما باید تا جایی که می‌توانید در زندگی خود سخت کار کنید. اگر بعد آن به دستاورد خوبی برسید یعنی کارتان نتیجه بخش بوده است. یعنی تو بیشتر از چیزی که در جیبت داشتی، حالا بدست اورده‌ای. واقعا بدست آوردن مستر المپیا اتفاق خوبی است. اما بهتر از قهرمانی، عشق و احترامی است که از سوی مردم کسب می‌کنی. حتی امسال که من شکست خوردم، هوادارانم در مصر از من حمایت کردند، واقعاً از آنها ممنونم. آنها می‌فهمند که من در تمام این یک سال برای چه کار کرده‌ام. من کار می‌کنم زیرا باید در زندگی رویاهای آنها را براورده کنم و این اتفاق عالی است.

 وقتی از رامی در مورد ذهنیت امسالش پرسیده شد، عنوان کرد که خشمگین است چراکه بهترین بدنساز جهان نیست و اضافه کرد که احساساتش به او کمک کرده تا سخت‌تر تمرین کند:

فکر می‌کنم در حال حاضر رقبای خوبی برای مسابقات مستر المپیا داریم و آنها قویتر شده‌اند. این اتفاق مرا برای حضور دوباره در مسابقات هیجان زده می‌کند و باعث می‌شود سخت‌تر از هر یک از آنها تمرین کنم. بخاطر اینکه شکست خوردم عصبانی نیستم بلکه برای این خشمگینم که دیگر نفر اول بدنسازان دنیا لقب نمی‌گیرم. این به شما این شانس را می‌دهد تا بازهم سخت تمرین کنید. من به دوستانم می‌گویم که شاید شما عصبانی باشید اما این خشم نباید شما را بشکند بلکه باید کاری کند که بیشتر مبارزه کنید.

رقابت سنگین مستر المپیا 2023 در راه است

با توجه به دو اجرای اخیر بیگ رامی، کهنه سربازان بدنسازی نسبت به آینده بیگ رامی بی تفاوت هستند. باب سیچریلو که به عنوان مفسر در مستر المپیا فعالیت می‌کند، سامسون داودا و درک لانسفورد را به عنوان تهدیدهای یکسان برای عنوان قهرمانی چوپان معرفی کرده است. در همین حال، نیک واکر نفر سوم مستر المپیا 2022 بر این باور است که هادی چوپان نمی‌تواند امسال قهرمانی خود را تکرار کند. او مدعی است که رقابت قهرمانی میان او با درک لانسفورد خواهد بود. در عین حال سامسون داودا که در آرنولد کلاسیک به قهرمانی رسید، می‌گوید در صورت آمادگی به قهرمانی می‌رسد. با فراز و نشیب فراوانی که مساباقت بخش آزاد مردان در سال 2022 داشت، هواداران برای تماشای مستر المپیا 2023 لحظه شماری می‌کنند. ضمن آنکه اگر بیگ رامی بتواند قهرمانی خود را از هادی چوپان پس بگیرد، از این حیث با جی کاتلر در یک جایگاه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
Emasal be 5 nafar ham fek nakonam berese
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...