تصویری جنجالی از آنجلینا جولی ؛ او کودکی در زنجیر را به آغوش کشیده بود!

اخیرا تصاویری از آنجلینا جولی منتشر شده که ابهامات زیادی را درباره صحت اقدامات نیکوکارانه او مطرح می کند و جالب اینجاست که یک مبارز سابق UFC به این موارد مبهم اشاره کرده است.
کدخبر (182630) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:48
0 2137
تصویری جنجالی از آنجلینا جولی ؛ او کودکی در زنجیر را به آغوش کشیده بود!
اخیرا تصاویری از آنجلینا جولی منتشر شده که ابهامات زیادی را درباره صحت اقدامات نیکوکارانه او مطرح می کند و جالب اینجاست که یک مبارز سابق UFC به این موارد مبهم اشاره کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، آنجلینا جولی یکی از چهره های سرشناس هالیوود است که به خاطر اقدامات انسان دوستانه اش شهرت دو چندانی دارد. در طول این سال ها او با سازمان های متعددی از جمله سازمان ملل متحد همکاری داشته و به عنوان سفیر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مشغول فعالیت بود. قبل از کناره گیری او از این سمت در سال 2022، خانم جولی حدود 21 سال به عنوان یکی از نمایندگان سازمان ملل به فعالیت می پرداخت. البته اخیرا تصاویری منتشر شده که ابهامات زیادی را درباره صحت اقدامات نیکوکارانه او مطرح می کند و جالب اینجاست که یک مبارز سابق UFC به این موارد مبهم اشاره کرده است. تصویری جنجالی از آنجلینا جولی ؛ او کودکی در زنجیر را به آغوش کشیده بود! 01جیک شیلدز در صفحه توئیترش نوشته:

برخی از تصاویر آنجلینا جولی در حالی که کودکی محروم را در آغوش گرفته در فضای مجازی وایرال شد. این عکس تصویری از همدلی را ترسیم می کرد؛ چیزی که بارها از سوی خانم جولی شاهدش بودیم. البته همان طور که مشخص است، بخشی از این عکس برش خورده و برخی جزئیات کلیدی از تصویر اصلی حذف شده اند. در تصویر اصلی می توان دید که پاهای کودک به هم بسته شده اند. باور نکردنی است.
این توئیت را جیک شیلدز، قهرمان سابق سبک وزن UFC منتشر کرده. او فردی است که هرگز در مقابل مسائل بحث برانگیز سکوت نمی کند؛ مثلا بعد از درگذشت جردن نیل در متروی منهتن، او از تفنگدار سابق 24 ساله ای که به مدت 10 تا 15 دقیقه نیلی را در حالت خفه کردن نگاه داشته بود دفاع کرد ولی حالا بحث اصلی این است که داستان کودکی که در تصویر در آغوش آنجلینا جولی بود و پاهایش به هم بسته شده، چیست؟

تصویری جنجالی از آنجلینا جولی ؛ او کودکی در زنجیر را به آغوش کشیده بود!ماجرای عکس جنجالی آنجلینا جولی

تصویری از آنجلینا جولی که کودکی را در آغوش دارد، در حالی که پاهای کودک به هم بسته شده اند، در روزهای اخیر حسابی وایرال شده. بسیاری از افراد مثل جیک شیلدز بعد از دیدن این تصویر، واکنش های منفی فراوانی داشتند و این کاملا قابل درک است. البته مهم است بدانیم که داستان پشت این تصویر چیست. طبق گزارش SOS CHILDREN’S VILLAGES ، این تصویر در فوریه سال 2007 عکاسی شده. همان طور که پیش از این گفته شد، آنجلینا جولی و همسر سابقش برد پیت بین سال های 2001 تا 2022 سفرای سازمان ملل متحد بودند و خانم جولی به عنوان یکی از نمایندگان این سازمان، از اردوگاه پناهندگان اوره کاسونی در چاد بازدید کرده بود. او در حین این بازدید، به کودک موردنظر برخورد و از داستان زندگی او مطلع شد. ظاهرا مادر این کودک همراه با او و چهار فرزند دیگرش بعد از فرار از جنگ داخلی در منطقه دارفور در غرب سودان، به چاد گریخته بودند. گویا این کودک، در آن هنگام می کوشیده تا از دست خانواده اش نیز فرار کند و در همین میان، آسیب ها و جراحاتی دیده بود. از همین رو، مادر این کودک که راه دیگری برای حفظ امنیت فرزندش نمی دید، مجبور شده بود تا او را ببندد. جولی درباره این ملاقات گفته:
در اولین حرکت، تو می خواهی طناب را باز کنی ولی مادر این بچه خودش چهار فرزند دیگر هم دارد و تنهاست. تراپیست ها این کودک را تحت درمان دارند ولی اگر او  را تنها بگذارند، یا ناپدید می شود یا به خودش آسیب می زند.
بدین ترتیب مشخص می شود که داستان بسته بودن پاهای این کودک چه بوده و جنجال های ایجاد شده بر سر این تصویر، ارتباطی با خانم جولی نداشته است. آنجلینا جولی سال ها پیش، خودش سه کودک را به فرزندی پذیرفته بود. اولین فرزند خوانده او مدوکس است که در سال 2002 به خانواده جولی پیوست و سپس در سال 2005، زاهارا هم به جمع آنها اضافه شد. سومین فرزند خوانده او هم پکس است که بعد از تولد شیلو، دختر آنجلینا جولی و برد پیت، به این خانواده پیوست. برد پیت و جولی یک دختر و پسر دوقلو هم دارند که در سال 2008 به دنیا آمدند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...