توصیه‌های تمرینی جی کاتلر برای تقویت عضلات دلتوئید

جی کاتلر به ارائه توصیه‌هایی در خصوص تقویت عضلات سینه پرداخته است و همچنین از سه حرکتی نام برده است که او را در ساخت عضلات دلتوئید یاری رساندند.
کدخبر (182944) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:37
0 232
توصیه‌های تمرینی جی کاتلر برای تقویت عضلات دلتوئید
جی کاتلر به ارائه توصیه‌هایی در خصوص تقویت عضلات سینه پرداخته است و همچنین از سه حرکتی نام برده است که او را در ساخت عضلات دلتوئید یاری رساندند.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر، اسطوره بدنسازی در طی دوران رقابت خود در دسته آزاد مردان از جایگاهی متمایز در دنیای بدنسازی برخوردار بود. اگرچه او سال‌ها پیش از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده است اما هنوز ارتباط خود را با جامعه بدنسازی حفظ نموده. کاتلر در ویدئویی که اخیرا در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است به ارائه توصیه‌هایی درباره ساخت عضلات سینه پرداخته. او علاوه بر این از سه حرکت محبوب خود در رابطه با تقویت عضلات دلتوئید نیز پرده برداشته است. جی کاتلر در طی دوران حرفه‌ای خود توانست با حجم شگفت‌انگیز عضلات خود و سطح کاندیشنینگ فوق‌العاده بر دسته آزاد مردان سلطنت کند. او کارنامه‌ای بسیار موفق را از خود در این ورزش برجای گذاشت و توانست به سه عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک و چهار عنوان قهرمانی در مستر المپیا دست یابد. رقابت ادامه‌دار او با دیگر اسطوره بدنسازی یعنی رونی کلمن به‌عنوان جذاب‌ترین رقابت در تاریخ این ورزش به یاد آورده می‌شود. کاتلر سرانجام توانست در سال 2006 رونی کلمن را از تخت به‌زیر بکشد و به نخستین عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا دست یابد. «بچه کامبک» پس از قرارگیری در جایگاه ششم در مسابقات مستر المپیا 2013 تصمیم گرفت از دنیای رقابت حرفه‌ای خداحافظی کند. جی کاتلر از آن پس همواره نظرات خود را درباره موضوعات روز بدنسازی با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. او اخیرا به اظهار نظر درباره نتایج بحث‌برانگیز آرنولد کلاسیک 2023 پرداخته بود. در طی این مسابقات سامسون داودا توانست در رقابتی نزدیک به نخستین عنوان قهرمانی خود در آرنولد کلاسیک دست یابد. کاتلر معتقد است که هر چهار بدنساز برتر این مسابقات می‌توانستند عنوان قهرمانی را مال خود کنند. به دنبال مطرح شدن چندین نام تازه با بدن‌هایی زیبا و متقارن، جی کاتلر اعتقاد دارد که آینده‌ای بسیار روشن در انتظار دسته آزاد مردان است. جی کاتلر صد البته عشق خود به تمرین کردن را نیز از دست نداده است. او هنوز هم به تمرینات منظم خود ادامه می‌دهد و در طی یک سال اخیر در حال دنبال کردن چالش «fit for 50» بوده است. او چند هفته پیش آپدیت بدنی جدید خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و از فیزیکی به‌غایت تفکیک‌شده پرده برداشت. کاتلر اخیرا به بیان فلسفه خود در خصوص تمرینات دوره پس از بازنشستگی پرداخته بود و گفته بود که به رویکرد خود پایبند خواهد ماند. کاتلر در حال حاضر تنها روی تغذیه و تمرین تمرکز دارد و به استفاده از داروهای مکمل در دوره پس از بازنشستگی اعتقادی ندارد. توصیه‌های تمرینی جی کاتلر برای تقویت عضلات سینه و سرشانه؛ سه حرکت محبوب اسطوره در خصوص عضلات دلتوئید جی کاتلر اخیرا در شبکه‌های اجتماعی به روشنگری‌هایی در خصوص استفاده از استروئید پرداخته بود. او همچنین به اظهار تردید خود نسبت به طبیعی بودن فیزیک دواین جانسون (ملقب به راک) پرداخته بود. کاتلر گفته بود که راک احتمالا برای حفظ اندام شدیدا عضلانی خود از استروئید و داروهای مکمل استفاده می‌کند. جی کاتلر در اوایل ماه جاری میلادی نیز یک رژیم غذایی مبتنی بر پروتئین را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته بود. کاتلر می‌گوید که این رژیم کمک بسیاری به او در تحول بدنی اخیر خود نموده است. او همچنین گفته است که برنامه‌های آتیش متمرکز بر تقویت عضلات پا، جلو بازو و زیربغل خواهند بود.

توصیه‌های جی کاتلر در خصوص ساخت عضلات سینه

جی کاتلر در کلیپی که اخیرا در یوتیوب منتشر کرده است توصیه‌های بسیار مفیدی را در خصوص ساخت عضلات سینه به مخاطبان خود ارائه نموده است. او در این ویدئو به تاکید بر اهمیت اجرای صحیح و کنترل‌شده حرکات به‌منظور حصول بهترین نتایج پرداخته است. کاتلر می‌گوید که باید سعی شود در هر حرکت تنها عضلات هدف درگیر شوند:
عضلات سینه بیشترین سهم را در موفقیت‌های من داشتند. من شانه‌های بسیار پهنی دارم که در هنگام اجرای حرکات پرس نقش عمده‌ای را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین ناگزیرم که حرکات دمبل را به‌طور جدی در تمرینات خود داشته باشم و سعی کنم که در حرکات مربوط به سینه تنها عضلات سینه حین اجرای حرکت درگیر شوند. به‌نظرم حرکت شنا می‌تواند گزینه‌ای بسیار ایده‌آل در این خصوص باشد. در جریان تکرار و ادامه حرکت تمرکز کامل داشته باشید. حرکت را با یک شیب ثابت تا به پایان ادامه دهید. بهره‌گیری از حرکات متمرکز به یک سمت بدن و معطوف به گروه خاصی از عضلات نیز می‌تواند تاثیر بسیار مناسبی بر ساخت یک پکیج کامل از عضلات سینه ایفا نماید.

توصیه‌های تمرینی جی کاتلر برای تقویت عضلات سینه و سرشانه؛ سه حرکت محبوب اسطوره در خصوص عضلات دلتوئید

سه حرکت محبوب جی کاتلر برای تقویت عضلات سرشانه

جی کاتلر صاحب یکی از مهیب‌ترین عضلات شانه در تاریخ بدنسازی است. او حالا سه حرکت محبوب خود که به او در ساخت این عضلات یاری رساندند را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است:
بگذارید از سه حرکت مورد علاقه‌ام در خصوص تقویت عضلات دلتوئید صحبت کنم. من در طی دوران اوج خود صاحب یکی از حجیم‌ترین عضلات شانه در بدنسازی بودم. اولویت من در اجرای حرکات این بخش همواره عضله دلتوئید خلفی بود. حرکت سیم کش کراس اور نخستین حرکت مورد علاقه من در ساخت عضلات سرشانه بود. دیگر حرکتی که برای تقویت عضلات شانه بسیار مفید است حرکت نشر خم دمبل است. اما بگذارید به سراغ مهمترین حرکت در این خصوص برویم: حرکت نشر از جانب دمبل نشسته. این حرکت اثرگذاری شگفت‌انگیزی در تقویت کلاهک دلتوئید دارد. اگر می‌خواهید عضلات سرشانه خود را به بهترین نحو ممکن تقویت کنید این سه حرکت را فراموش نکنید.
جی کاتلر هفته گذشته نیز یک برنامه تمرینی دیگر را این‌بار در خصوص ساخت عضلات پایین‌تنه با تمرکز بر عضله چهارسر ران به مخاطبان خود ارائه داده بود. کاتلر در تلاش است که تا پایان سال میزان چربی بدن خود را به شش الی هشت درصد کاهش دهد. او اخیرا با نمایش آپدیت بدنی خیره‌کننده خود نشان داد که به‌طور جدی در این مسیر در حال تلاش و پیشروی است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...