زلزله در انزلی؛ نوری، زارع و پوررشید ملوان را ترک کردند

سه پایه اصلی ملوان در سه سال گذشته که درنهایت این تیم را به لیگ برتر رسانده و در بالاترین سطح مسابقات موفق به تثبیت آن شدند، در پایان رقابت‌های لیگ برتر این فصل تیم را تحویل رئیس مجمع دادند.
کدخبر (183122) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:30
0 100
زلزله در انزلی؛ نوری، زارع و پوررشید ملوان را ترک کردند
سه پایه اصلی ملوان در سه سال گذشته که درنهایت این تیم را به لیگ برتر رسانده و در بالاترین سطح مسابقات موفق به تثبیت آن شدند، در پایان رقابت‌های لیگ برتر این فصل تیم را تحویل رئیس مجمع دادند.

به گزارش سرخ نیوز، بنابر صحبت‌های میثم شاهین، مدیر رسانه‌‎ای باشگاه ملوان، این باشگاه بدون بدهی و با پرداخت صد در صدی دستمزد بازیکنان تحویل احمد دنیامالی، رئیس مجمع ملوان، شده است، تا پوررشید، پژمان نوری و مازیار زارع رسما کار خود را به اتمام برسانند. این خبری نه چندان خوشایند برای هواداران ملوان است، که در این فصل به محض باز شدن در ورزشگاه‌ها استقبال فوق‌العاده‌ای از بازی‌های خانگی تیم محبوب‌شان کردند. ملوان در این فصل یک تیم آبرومند و باکلاس را روانه رقابت مسابقات لیگ برتر کرد و با رتبه دوازدهم فصل را به پایان رساند. شاهین درباره ترکیب مجمع ملوان می‌گوید:

این موضوع را از یک ماه پیش به اطلاع اعضای مجمع رسانده بودیم. همه بدهی‌های دلاری و ریالی گذشته پرداخت شده و تیم را تحویل مجمع دادیم.
مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان در واکنش به این سوال که اعضای مجمع چه کسانی هستند، اینطور توضیح داد:
آقای دنیامالی و مسئولان شهرستان. آقای دنیامالی رئیس مجمع هستند. نماینده مجلس، فرماندار، رئیس هیئت فوتبال، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و... 10،12 مسئول ارشد شهرستان هستند. مجمع عمومی بالاتر از هیئت مدیره است و آنها هستند که هیئت مدیره را تعیین می‌کنند.
شاهین بار دیگر با تاکید بر اینکه کار گروه مالکیتی، مدیریتی و فنی پوررشید، نوری و زارع تمام شده، اضافه کرد:
ولی به هر حال این گروه تیم را بدون بدهی تحویل داد. قرارداد امسال بازیکنان و کادر فنی هم به طور کامل پرداخت شده و بدهی‌های قبلی هم صاف شده است. تیم با تراز مالی مثبت و لیگ برتری تحویل مجمع شد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان بندرانزلی سپس در واکنش به این سوال که آیا مجمع باشگاه تمایلی برای تحویل گرفتن و اداره امور ملوان دارد یا خیر، عنوان کرد:
به هر حال در حال حاضر تیم در اختیار مجمع قرار دارد و تصمیم‌گیری در اختیار مجمع عمومی باشگاه قرار گرفته است.
شاهین درباره اینکه آیا به طور قطع مثلث پوررشید، پژمان نوری و مازیار زارع رفتنی هستند، بیان کرد:
بله قطعا همین‌طور است و همکاری به پایان رسید.
او سپس در واکنش به این سوال که این گروه با چه شرایطی بازخواهند گشت، از عدم حمایت مسئولان شهری گفت و توضیح داد:
واقعا تمایلی ندارند. در طول فصل مدام درخواست کمک کردند، اما آنها کمکی نکردند. با این شرایط بود که پیش از اتمام فصل به اعضای مجمع اطلاع داده شد که در پایان فصل و پس از تسویه کامل تعهدات مالی، دیگر تیم‌داری نخواهند کرد. آنها هم کاری نکردند و لیگ که تمام شد، تیم را تحویل دادند.
کنار کشیدن این گروه حرفه‌ای که ماموریت‌شان را به بهترین شکل در ملوان بندرانزلی پیش بردند، بی‌شک حالا این تیم دوست‌داشتنی و ریشه‌دار را ممکن است با مشکلاتی مواجه کند که پیش از ورود آنها جان سفیدپوشان انزلی را گرفته بود. البته تاکنون هیچ گروه یا شخصی برای در اختیار گرفتن مالکیت و اداره باشگاه ملوان پیش‌قدم نشده است و باید دید در روزهای آینده که تیم‌های مختلف باشگاه باید آماده حضور در رقابت‌ها شوند، چه سرنوشتی انتظار ملوانان را می‌کشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...