قصر اسرائیل آدسانیا در نیوزلند؛ خانه‌ای 800 هزار دلاری با یک سینمای اختصاصی!

اسرائیل آدسانیا مبارز مشهور UFC اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که پس از کسب مبلغ هنگفتی از مبارزه در این ورزش، خانه ای به ارزش 800 هزار دلار در نیوزلند خریداری کرده است.
کدخبر (182942) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:45
0 186
قصر اسرائیل آدسانیا در نیوزلند؛ خانه‌ای 800 هزار دلاری با یک سینمای اختصاصی!
اسرائیل آدسانیا مبارز مشهور UFC اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که پس از کسب مبلغ هنگفتی از مبارزه در این ورزش، خانه ای به ارزش 800 هزار دلار در نیوزلند خریداری کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، اسرائیل آدسانیا در سال 2022 از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد و با مشکلات دیگری دست و پنجه نرم کرد اما سال 2023 برای او بسیار متفاوت بوده است. او پس از اینکه الکس پریرا را ناک اوت کرد و در این مبارزه به پیروزی رسید، دوباره به مسیر اصلی موفقیت بازگشته است. اخیرا شایعات مختلفی در رابطه با ثروت و دارایی‌های اسرائیل آدسانیا در فضای مجازی منتشر شده است. از طرف دیگر، اشرف حکیمی ستاره تیم پی اس جی و هیبا آبوک همسر او جنجال های مختلفی را به پا کردند و آدسانیا نیز نظر خود را در این رابطه اظهار کرد. او شرایط آن ها را با شرایط خودش و چارلوت پودرل دوست دختر سابقش مقایسه کرد. خانه ای 800 هزار دلاری شامل یک سینمای اختصاصی! / اسرائیل آدسانیا و قصرش در نیوزلند! دوست دختر سابق اسرائیل آدسانیا قصد داشت نیمی از ثروت این مبارز بزرگ را از آن خود کند. قهرمان دسته میان وزن UFC هم اکنون یکی از تاثیرگذارترین مبارزان UFC محسوب می‌شود و ارزش دارایی های او، حدود 4 میلیون دلار است. در اینجا یکی از گران قیمت ترین دارایی های اسرائیل آدسانیا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خانه مجلل اسرائیل آدسانیا

اکثر مبارزه های این مبارز هنرهای ورزشی ترکیبی در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شوند اما با این حال، او در نیوزلند زندگی می‌کند. آدسانیا سال گذشته طی مصاحبه ای با GQ Sports توضیح داد که پس از کسب یک میلیون دلار درآمد از UFC، آن را چطور خرج کرد. او 800 هزار دلار از این درآمد را برای خریدن خانه خود در نیوزلند خرج کرد. او همچنین توضیح داد که علاوه بر خرید یک خانه بسیار بزرگ در اوکلند، تعداد زیادی آپارتمان را در شهر وانگانوی خریداری کرد. او علاوه بر خرید یک خانه در اوکلند، خانه های دیگری نیز خریداری کرد. با این حال، خانه ای که او در اوکلند برای خود خریداری کرد، اولین و مهم ترین خانه برای او به شمار می‌آید. این خانه شامل یک سینمای 20 هزار دلاری و 4 الی 5 اتاق است. با این حال، آدسانیا عنوان کرد که او هم اکنون در این خانه زندگی نمی‌کند و احتمالا آن را به شخص دیگری اجاره داده است. قصر اسرائیل آدسانیا در نیوزلند؛ خانه‌ای 800 هزار دلاری با یک سینمای اختصاصی!آدسانیا تاکنون قسمت های مختلفی از خانه خود را به مردم نشان داده و بعضی مواقع، دوستان و مبارزان دیگر را برای تماشای مبارزات و رویداد های UFC و بوکس به خانه خود دعوت می‌کند. او در طی چند سال گذشته، بارها خانه خود را عوض کرده و ممکن است که او هم اکنون به دنبال خانه جدیدی باشد.

باشگاه اسرائیل آدسانیا: City Kickboxing

اسرائیل از زمان شروع کار خود در UFC در باشگاه City Kickboxing در اوکلند تمرین می‌کند. این باشگاه در سال 2007 توسط یوجین بارمن و دوگ وینی تاسیس شد و از آن زمان موفق شده تا به یکی از بهترین باشگاه ها برای بهترین مبارزان سازمان های مختلف MMA تبدیل شود. در این باشگاه مبارزان مختلف از سازمان های مختلفی چون UFC، بلاتور، وان چمپیونشیپ و دیبلا اینترتینمنت حضور دارند. قصر اسرائیل آدسانیا در نیوزلند؛ خانه‌ای 800 هزار دلاری با یک سینمای اختصاصی!از مبارزان نامداری که در این باشگاه تمرین می‌کنند می‌توان به اسرائیل آدسانیا، الکساندر ولکانوفسکی، کای کارا-فرانس، دن هوکر، شین یانگ، برد ریدل، کارلوس اولبرک و تایسون پدرو اشاره کرد. در این باشگاه، دو قهرمان بزرگ از جمله ارسائیل آدسانیا تمرین می‌کنند و این موضوع، به خوبی اعتبار این باشگاه را نشان می‌دهد. این باشگاه نیوزلندی همچنین تاکنون جوایز مختلفی را در این رابطه دریافت کرده است. در سال 2019، باشگاه City Kickboxing از طرف وبسایت ها و مقالات مختلف، برنده 9 جایزه شد. یکی از عوامل اصلی موفقیت های اسرائیل آدسانیا، حضور او در چنین باشگاهی بوده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...