شبی که فلوید می ودر از یک زن شکست خورد؛ کری‌‌خوانی‌‌های راندا روزی برای مرد 300 میلیون دلاری!

راندا روزی صراحتا عنوان کرد که به ازای هر ثانیه دو تا سه برابر فلوید می ودر درآمد دارد. او همچنین با طعنه به می ودر اعلام کرد که هر وقت خواندن و نوشتن یاد گرفت، می‌تواند به او پیام بدهد.
کدخبر (182648) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:57
0 237
شبی که فلوید می ودر از یک زن شکست خورد؛ کری‌‌خوانی‌‌های راندا روزی برای مرد 300 میلیون دلاری!
راندا روزی صراحتا عنوان کرد که به ازای هر ثانیه دو تا سه برابر فلوید می ودر درآمد دارد. او همچنین با طعنه به می ودر اعلام کرد که هر وقت خواندن و نوشتن یاد گرفت، می‌تواند به او پیام بدهد.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر عمدتا به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود. می ‌ودر در طول دوران حرفه‌ای بوکس خود در چندین مبارزه برجسته حضور داشته است. از سوی دیگر راندا روزی در رشته ام ام ای به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و به چهره‌ای قابل احترام در ورزش‌های رزمی تبدیل شد. او پس از ترک مسابقات UFC، به یک کشتی گیر حرفه‌ای تبدیل شد و قرارداد قابل توجهی را با سازمان WWE امضا کرد که همچنان پابرجاست.

کنایه راندا روزی به فلوید می ودر ؛ بعد از شکست چه حسی داشتی؟

این دو مبارز محبوب و پرطرفدار چندی پیش با یکدیگر جنگ لفظی داشتند؛ جایی که راندا روزی و فلوید می ودر هر دو ادعا کردند که بیش از یکدیگر درآمد دارند. این دشمنی زمانی شروع شد که راندا روزی جایزه «ESPY» را برای بهترین مبارز پس از شکست دادن فلوید می ‌ودر بدست آورد. راندا روزی در مصاحبه با تلگراف به دریافت این جایزه واکنش نشان داد و عنوان کرد که:
دوست دارم بدانم فلوید می ودر پس از شکست خوردن از یک زن چه احساسی دارد.
این اتفاق باعث شد تا فلوید به درآمدی که از یک شب مبارزه خود می‌تواند داشته باشد، بپرازد و آن را به رخ قهرمان سابق ام ام ای بکشد. روزی در پاسخ به گزافه گویی می ودر گفت:
او گفته هر وقت توانستم 300 میلیون دلار در یک شب درآمد داشته باشم، می‌توانم با او تماس بگیریم. من در واقع حساب کتابم را انجام دادم و با توجه به درآمد آخرین مبارزه‌هایم، متوجه شدم که اکنون من پردرآمدترین مبارز UFC هستم و در حالیکه من یک زن هستم.

شبی که فلوید می ودر از یک زن شکست خورد؛ کری‌ خوانی‌ های راندا روزی برای مرد 300 میلیون دلاری!فلوید می ودر خطاب به راندا روزی : بیا بازی کنیم و ببینیم چقدر پول گرفتی

راندا روزی صراحتا عنوان کرد که به ازای هر ثانیه دو تا سه برابر فلوید می ودر درآمد دارد. او همچنین با طعنه به می ودر اعلام کرد که هر وقت خواندن و نوشتن یاد گرفت، می‌تواند به او پیام بدهد. فلوید می ودر هم در پاسخ به حرف‌های تند روزی عنوان کرد:
بانک‌های بزرگ، بانک‌های کوچک را می‌بلعند. بیا بازی کنیم و ببینیم چقدر پول گرفتی.
او همچنین خاطر نشان کرد که در لیست پردرآمدترین ورزشکاران فوربس، در صدر قرار دارد و راندا هرگز نمی‌تواند با او برابری کند. می ودر به روزی پیشنهاد کرد که برای کسب درآمد بیشتر همچنان به حضورش در پروموشن‌ها ادامه دهد.

فلوید می ودر عامل بحران در بوکس؛ انتقاد جیک پاول از بوکسورهایی که می خواهند شبیه «پول» باشندراندا روزی ، فلوید می ودر و کانر مک گرگور و درآمدهای عجیب

راندا روزی یکی از موفق‌ترین مبارزان ام ام ای در تمام دوران است. او همچنین در لیست پردرآمدترین مبارزان زن UFC قرار دارد. طبق گزارش Sports Bible، روندا سالانه بیش از 4 میلیون دلار از حرفه خود در ام ام ای درآمد داشت. در سال 2018، او به فوق ستاره WWE تبدیل شد. او اخیرا به همراه سایر کشتی‌گیران برجسته زن به لیست پردرآمدترین زنان این سازمان پیوسته است. طبق قرارداد چند ساله فعلی وی با WWE، روزی 1.6 میلیون دلار درآمد دارد. با احتساب فروش کالا و جوایز، این مبلغ به 2.1 میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند. این در شرایطی است که مبارزه بین فلوید می ودر و کانر مک گرگور درآمد قابل توجهی برای هر دو مبارز به همراه داشت و به یکی از پردرآمدترین مبارزات تاریخ ورزش‌های رزمی تبدیل شد. این مبارزه یک رویداد پرداخت به ازای بازدید بود که مخاطبان زیادی را در سراسر جهان جذب کرد. طبق گزارش‌ها فلوید می ودر حدود 300 میلیون دلار از این مبارزه درآمد داشت، در حالی که مک گرگور در مجموع 100 میلیون دلار درآمد کسب کرد. علاوه بر این، درآمد فلوید احتمالاً بالاترین مبلغی است که یک ورزشکار در یک شب به دست آورده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...