از بوکس تا پیلاتس؛ 5 ورزش محبوب سلبریتی‌های بالیوود برای تناسب اندام

مروری داشته‌ایم بر 5 ورزش محبوب سلبریتی‌های بالیوود ؛ از بوکس تا پیلاتس
کدخبر (180808) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:30
0 112
از بوکس تا پیلاتس؛ 5 ورزش محبوب سلبریتی‌های بالیوود برای تناسب اندام
مروری داشته‌ایم بر 5 ورزش محبوب سلبریتی‌های بالیوود ؛ از بوکس تا پیلاتس

به گزارش سرخ نیوز، همه افراد تمایل زیادی دارند تا سبک زندگی سالمی داشته باشند؛ اما حفظ انگیزه برای انجام تمرینات ورزشی روزمره، کار سختی است و خیلی ها بعد از چند جلسه تمرین، خسته و بی انگیزه می‌شوند. از همین رو شما باید روتین ورزشی مشخصی داشته باشید تا بتوانید در کنار حفظ تناسب اندامتان، از ورزش کردن لذت هم ببرید؛ در غیر این صورت، ورزش کردن برایتان حکم یک انجام وظیفه دلهره آور را خواهد داشت. برای آنکه بتوانید انگیزه هایتان را برای تناسب اندام حفظ کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا ورزش‌های موردعلاقه سلبریتی‌ها را مدنظر قرار دهید.

از بوکس تا پیلاتس؛ 5 ورزش محبوب سلبریتی‌های بالیوود برای تناسب اندام5 ورزش محبوب سلبریتی های بالیوود

ستاره های بالیوود از جمله مالایکا آرورا، شیلپا شتی، دیشا پاتانی و بسیاری از سلبریتی‌های دیگر گاهی از طریق شبکه‌های اجتماعی روتین‌های ورزشی‌شان را با هواداران‌شان به اشتراک می‌گذارند؛ باید بدانید که آن‌ها هم هرروز به باشگاه بدنسازی نمی‌روند، اسکوات نمی‌زنند یا روی تردمیل راه نمی‌روند؛ بلکه روتین‌های ورزشی ترکیبی دارند تا از مزایای بیشتری بهره ببرند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ورزش‌هایی که سلبریتی‌های بالیوود هم آن‌ها را توصیه می‌کنند آشنا کنیم.

یوگا

یوگا چند قرنی است که به عنوان یک فعالیت بدنی محبوب دنبال می‌شود و در دهه‌های اخیر محبوبیت دو چندانی هم پیدا کرده. از مزایای زیاد این فعالیت، می‌توان به کاهش استرس، بهبود چرخه خواب، بهبود وضعیت بدن، افزایش انعطاف‌پذیری و... اشاره کرد. شیلپا شتی و مالایکا آرورا، دو تن از ستاره‌های بالیوود، اطلاعات زیادی درباره یوگا با مخاطبان‌شان به اشتراک می‌گذارند و هر هفته با یک تمرین چالشی هیجان انگیز یوگا به سراغ هواداران‌شان می‌روند و به اهمیت یوگا برای سلامتی و  تندرسی اشاره می‌کنند. پس اگر به دنبال انگیزه‌ای برای شروع به تمرین یوگا هستید، صفحات اجتماعی این دو سلبریتی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

از بوکس تا پیلاتس؛ 5 ورزش محبوب سلبریتی‌های بالیوود برای تناسب اندام 02پیلاتس

پیلاتس به لطف سلبریتی‌هایی مثل آلیا بات، کارینا کاپور خان، جانوی کاپور، کاترینا کایف و دیپیکا پادوکونه در هند اعتبار بیشتری پیدا کرده. البته این ورزش نه تنها در بالیوود، بلکه در هالیوود هم طرفداران زیادی دارد و کیت هادسن از طرفداران پر و پا قرص این ورزش است و پیلاتس را دلیل اصلی فرم ایده آل بدنش و موفقیتش در کاهش وزن بعد از زایمان می‌داند. پیلاتس یک تمرین ورزشی کم‌تحرک است که تاکید زیادی بر حفظ تعادل، عضلات و مقاومت هسته مرکزی بدن و انعطاف پذیری دارد و در آن از مصدومیت احتمالی خبری نیست. پیلاتس راهی ساده برای سوزاندن کالری های اضافه به ویژه در مواقعی است که وقت زیادی برای ورزش کردن ندارید و در عین حال به تناسب اندام شما کمک زیادی خواهد کرد.

بوکس

ورزش های رزمی مثل بوکس، علاوه بر آنکه یک تمرین عالی هوازی به شمار می روند، قدرت و تحرک بدن شما را نیز افزایش می دهند. در واقع و طبق تحقیقات منتشره در ژورنال تحقیقاتی Strength and Conditioning ، ورزش های رزمی استقامت و چابکی شما را افزایش خواهند داد. در نتیجه این روزها افراد زیادی به سراغ این ورزش ها می روند. تعداد زیادی از سلبریتی های بالیوود هم جزو این دسته از افراد هستند؛ از جمله دیشا پاتانی، کیارا ادوانی و راکول پریت. یکی از رازهای اندام روی فرم این ستاره ها، تمرینات بوکس است. وقتی مشت می زنید، تمام بدن شما به حرکت در می آید و تمام عضلاتتان با هم هماهنگ می شوند تا  قدرت کافی را برایتان تامین کنند. ورزش بوکس فراتر از سوزاندن کالری ها عمل می کند و باعث می شود تا فیزیک بدنتان هماهنگ تر از قبل شود.

تمرینات با وزنه

ستاره های بالیوودی تمرینات با وزنه را به روتین ورزشی شان اضافه کرده اند. اگر شما هم در نظر دارید تا با وزنه تمرین کنید، می توانید از ستاره های بالیوودی مثل دیشا پاتانی، کاترینا کایف، آلیا بات، آنوشکا شارما و سانیا مالهوترا که مثل قهرمانان تمرین می کنند، الهام بگیرید. تمرین با وزنه، وزنه برداری فواید متعددی برای سلامتی دارند و باعث کاهش چربی بدن و عضله سازی شده، سلامت قلب را افزایش داده و باعث تقویت استخوان ها و مفاصل می شوند و در نتیجه خطر آسیب های فیزیکی را کاهش خواهند داد.

از بوکس تا پیلاتس؛ 5 ورزش محبوب سلبریتی‌های بالیوود برای تناسب اندامشنا

همه از شنا کردن لذت می برند. شما چطور؟ هیچ ورزش دیگری نیست که مثل شنا کردن هم لذت بخش باشد و هم به حفظ آمادگی جسمانی کمک کند. شنا در بهبود سلامت قلب و عروق معجزه می کند و در کاهش وزن و افزایش قدرت بدنی نیز موثر است. شنا کردن نه فقط یک تمرین ورزشی فوق العاده برای کل بدن است، بلکه به شادابی ذهن هم کمک خواهد کرد. سلبریتی هایی مثل سونام کاپور، سوناکشی سینها، کاترینا کایف و دیپیکا پادوکونه هم شنا را در روتین ورزشی شان قرار داده اند؛ پس اگر هدفتان حفظ تناسب اندام یا کاهش وزن است، حتما شنا را در برنامه ورزشی تان بگنجانید تا بعد از آن هم احساس سرزندگی مضاعفی را تجربه کنید. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...