ادعای جنجالی فلکس لوئیس ؛ من می‌توانستم هادی چوپان و درک لانسفورد را شکست بدهم!

فلکس لوئیس درباره استفاده از استروئیدها هشدار می‌دهد و ادعا می‌کند که می‌توانست در مستر المپیا، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکست دهد.
کدخبر (183590) | 01 خرداد 1402 | ساعت 09:23
1 485
ادعای جنجالی فلکس لوئیس ؛ من می‌توانستم هادی چوپان و درک لانسفورد را شکست بدهم!
فلکس لوئیس درباره استفاده از استروئیدها هشدار می‌دهد و ادعا می‌کند که می‌توانست در مستر المپیا، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکست دهد.

به گزارش سرخ نیوز، فلکس لوئیس. اسطوره بدنسازی اهل کشور ولز، در دوران حرفه‌ای خود در دسته 212 پوند به 7 مدال طلای مستر المپیا دست پیدا کرد. او قصد داشت تا در دسته آزاد رقابت کند اما در نهایت تصمیم به کناره‌گیری از این حرفه گرفت و در سال 2022، این موضوع را اعلام کرد. لوئیس در پادکست اخیر «Bradley Martyn’s Raw Talk» در رابطه با استفاده خود از استروئیدها صحبت کرد و با توجه به نتایج مستر المپیا 2022، ادعا کرد که می‌توانست قهرمان این رقابت‌ها باشد. فیزیک فلکس لوئیس از لحاظ تناسب و تقارن فوق‌العاده بود. او در سال 2011 در اولین حضورش در مستر المپیا با اختلاف بسیار کمی از کوین انگلیش شکست خورد. با این حال، او تسلیم نشد و سال بعد بسیار پرقدرت بازگشت و به اولین قهرمانی خود در سال 2012 دست یافت. او هفت سال متوالی قهرمانی دسته 212 پوند را از آن خود کرد (از 2012 تا 2018). علاوه‌بر مستر المپیا، لوئیس در تعدادی از رقابت‌های دیگری هم شکست‌ناپذیر باقی ماند. فلکس لوئیس و ادعایی جالب توجه / من می توانستم هادی و لانسفورد را شکست بدهم!

تغییرات بدنی فلکس لوئیس پس از کناره گیری از بدنسازی

لوئیس قصد داشت تا در دسته آزاد مردان رقابت کند اما در نهایت تصمیم خود را عوض کرد. او در سال 2022 به‌علت مشکلات سلامتی، کناره‌گیری خود را از بدنسازی اعلام کرد. ابعاد عضلات بدن لوئیس از زمان کناره‌گیری از بدنسازی بسیار کاهش یافته است. او سال گذشته تصویری از فیزیک خود را در فضای مجازی منتشر کرد و اظهار کرد که 97 کیلوگرم وزن دارد. این تغییرات بدنی فلکس لوئیس بازهم ادامه داشت و او تصمیم گرفت تا برای رسیدن به فیزیک موردنظر خود، از درمان شخصی‌سازی‌شده TRT استفاده کند. او چند ماه پیش آپدیت جدیدی از بدن کات شده خود را در فضای مجازی منتشر کرد و عضلات فیزیک خود را به نمایش گذاشت. لوئیس همچنین در رابطه با یک روتین تمرینی برای هدف قرار دادن عضلات دو سر بازو و سه سر بازو صحبت کرد.

تمرین مشترک فلکس لوئیس و اندرو جکد

او مدتی بعد با اندرو جکد، یکی از بدنسازان محبوب دسته آزاد، همراه شد و به او کمک کرد تا به خوبی برای مستر المپیا 2022 آماده شود. آن‌ها به همراه یکدیگر در یک جلسه تمرینی مشترک برای عضلات پا شرکت کردند و فلکس لوئیس، اندرو جکد را در این جلسه تمرینی راهنمایی کرد. آن‌ها چند هفته بعد در جلسه تمرینی مشترک دیگری، روی عضلات پشت کار کردند. این بدنساز 39 ساله اوایل سال 2023، آپدیت جدیدی از فیزیک کات شده خود را در فضای مجازی منتشر کرد. او در رابطه با رژیم غذایی و روتین‌های تمرینی خود برای افزایش وزن صحبت کرد و در آن زمان، 90.7 کیلوگرم وزن داشت. لوئیس ممکن است که در آینده به بدنسازی حرفه‌ای بازگردد؛ اما تنها در صورتی که درآمد آن مناسب برای او مناسب باشد.

فلکس لوئیس و تجربیاتش در استفاده از استروئیدها

در ویدیویی که اخیراً در یوتیوب منتشر شده، فلکس لوئیس در رابطه با استفاده خود از استروئیدها صحبت کرد. او گفت:
حقیقت این است که من در دسته 212 پوند رقابت می‌کردم که باید محدودیت وزنی مشخصی را رعایت می‌کردم. من هیچوقت این قابلیت را نداشتم که بتوانم در خارج از فصل، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشم؛ چراکه اگر می‌‌خواستم فیزیک بهتری برای خودم بسازم، وزن من هم همراه این اتفاق افزایش پیدا می‌کرد. موفق شدم در سلامت کامل از این حرفه کناره‌گیری کنم و مصدومیت‌های به‌خصوصی را تجربه نکردم. با این حال، من صاحب دو فرزند هستم و با این وضعیت باید برای رقابت‌های مختلف آماده می‌شدم. این موضوع را از من بپذیرید. هیچ چیزی را پنهان نمی‌کنم و این را اعلام می‌کنم که شاید من از افراد معمولی زمان بیشتری را در باشگاه صرف می‌کردم و تمرین می‌کردم، اما من هیچوقت از بدن خودم سوءاستفاده نکردم. از خدا متشکرم که نیل هیل مربی من بود و بسیار محتاطانه عمل می‌کرد. ذهنیت او این بود که اگر شما به طور مثال، موفق شدید که با ترکیب الف بدن خوبی برای خود بسازید، چرا باید از ترکیب ب استفاده کنید؟
فلکس لوئیس و ادعایی جالب توجه / من می توانستم هادی و لانسفورد را شکست بدهم! او به سایر بدنسازان به استفاده بیش از حد داروهای مختلف هشدار داد و گفت:
هر شخص جوانی که تصمیم می‌گیرد تا این مسیر را در پیش بگیرد، اول از همه باید این را بدانند که از هر چیزی که استفاده کنند در نهایت جواب می‌گیرند اما استفاده از ترنبولون اصلاً جالب نیست! افراد مختلفی را در باشگاه می‌بینم که تصمیم به استفاده از مواد دارویی مختلف می‌گیرند. من از هیچکدام از این مواد تا فاصله چهار هفته تا رقابت‌هایم استفاده نمی‌کردم. باور کنید این حقیقت است و من به شما دروغ نمی‌گویم. من هیچ دلیلی به استفاده از آن‌ها در خارج از فصل نداشتم و دلیل این موضوع هم واضح بود: نباید وزن اضافه می‌کردم. اما هم‌اکنون اگر به افراد حاضر در باشگاه‌های مختلف نگاه کنید، متوجه می‌شوید که افراد بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر بخواهم راستش را بگویم، باید بگویم که اگر هرروز و به‌مدت سال‌ها، قصد دارید از این موارد استفاده کنید، باید بچه‌دار شدن را فراموش کنید.
ادعای جنجالی فلکس لوئیس ؛ من می‌توانستم هادی چوپان و درک لانسفورد را شکست بدهم! 01او در ادامه گفته:
با دقت کردن به موادی که بدنسازان مختلف استفاده می‌کنند، می‌توان متوجه یک موضوع جالب شد. این موضوع این است که این مواد به شما ضرر می‌رسانند؛ چراکه گیرنده‌های سلول‌های بدن شما را نابود می‌کنند و ممکن است که شما حس کنید که دیگر رشد نمی‌کنید و در نتیجه باید بیشتر از قبل مصرف کنید. یعنی فکر می‌کنید که اگر بیشتر مصرف می‌کنید، وضعیت بهبود پیدا خواهد کرد. اما اصلاً اینطور نیست. زمانی که به این حد برسید، دیگر هیچ پیشرفتی به کمک این مواد در شما مشاهده نخواهد شد.
لوئیس همچنین در ادامه در رابطه با خطرات استفاده از ترنبولون برای بدنسازان عادی صحبت کرد و اظهار کرد:
من تنها یک هدف داشتم و آن این بود که رقابت کنم و به بهترین تبدیل شوم و موارد مختلف را به مرور به برنامه‌ام اضافه می‌کردم و کم‌کم متوجه می‌شدم که چه چیزی به خوبی جواب می‌دهد و چه چیزی اینطور نیست. با این حال، زمانی که ناگهان به خودتان می‌آیید، متوجه می‌شوید که درحال آماده‌سازی برای رقابت‌ها هستید و همه چیز مصرف می‌کنید. من اسم ترنبولون را همه جا می‌شنوم و واقعاً از این موضوع تعجب می‌کنم. اینقدر استفاده از این دارو افزایش پیدا کرده که بارها و بارها افراد مختلف از من در رابطه با ترنبولون سؤال کرده‌اند.

فلکس لوئیس و ادعای قهرمانی!

فلکس لوئیس معتقد است که می‌توانست به اولین بدنسازی تبدیل شود که در هر دو دسته آزاد و 212 پوند مستر المپیا به قهرمانی دست پیدا می‌کند. او در این رابطه اظهار کرد:
عمیقاً باور دارم که می‌توانستم در دسته آزاد قهرمان مستر المپیا بشوم و به اولین کسی تبدیل شوم که در هر دو دسته آزاد و 212 پوند به قهرمانی رسیده است. اما باید تمام جوانب را در نظر می‌گرفتم. اگر شما به نفر اول و دوم مستر المپیا 2022 نگاه کنید، متوجه می‌شوید که من می‌توانستم هردوی آن‌ها را شکست دهم. من هادی را در گذشته شکست داده‌ام و درک لانسفورد نیز قهرمانی را در دسته 212 پوند از من گرفت و فوق‌العاده است، اما در گذشته او را نیز شکست داده‌ام. اگر من در آن رقابت شرکت می‌کردم، جذابیت آن بسیار می‌‌توانست افزایش پیدا کند.
لوئیس همچنین گفته:
حس می‌کردم که مسیر دسته آزاد درحال تغییر است. یکی از دلایلی که من قصد داشتم تا از دسته 212 پوند وارد دسته آزاد شوم، همین بود؛ اما افراد مختلفی بودند که به من گفتند که این درست نیست و در دسته آزاد، افرادی که سایز بزرگتری دارند، برنده خواهند بود. اما مدتی بعد متوجه شویم که مسیر دسته آزاد درحال تغییر به سمت تناسب و تقارن است و این موضوع، به‌دلیل حضور افرادی مانند کریس بامستد در دسته فیزیک کلاسیک است. من می‌‌خواستم که در هر دو دسته بهترین باشم و تقارن و تناسب را به دسته آزاد بیاورم.
فلکس لوئیس عنوان کرد که افراد بسیاری قصد داشتند تا او را دوباره به دنیای بدنسازی حرفه‌ای بازگردانند که حتی یک داور نیز جزو این افراد بود. او توضیح داد:
افراد زیادی وجود داشتند که قصد داشتند من را به بدنسازی بازگردانند اما من با این موضوع مشکلی نداشتم. من این موضوع را فراموش کردم و کارهای دیگری انجام دادم و باید به روش خودم این موضوع را در ذهن خودم حل می‌کردم. زمانی که این تصمیم را گرفتم، باید مثل یک مرد پای حرفم می‌ایستادم. همه می‌خواستند که من بازگردم. حتی پس از مستر المپیا، یکی از داوران به من گفت که من اگر شرکت می‌کردم، قهرمان می‌شدم. او به من گفت که می‌توانم سال آینده شرکت کنم و نتایج خوبی به‌دست بیاورم. قلب از 19 سالگی در اختیار این ورزش بوده است و من همواره به این ورزش عشق ورزیده‌ام. زندگی‌ام را پای این کار گذاشتم، اما این تغییر و کناره‌گیری، کار واقعاً سختی بود.
فلکس لوئیس دو هفته گذشته، سه روتین تمرینی موردعلاقه خود برای عضلات پشت بازو را به طرفدارانش توضیح داد. او همچنین به‌همراه ادی هال، اسطوره «قوی‌ترین مردان»، در یک جلسه تمرینی مشترک عضلات دست حضور پیدا کرد. فلکس لوئیس دارای بیشترین تعداد قهرمانی در دسته 212 پوند در تاریخ بدنسازی بوده و هفت بار به این عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است. او از عملکرد خود راضی است و هم‌اکنون روی کسب و کار خود تمرکز کرده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
همون سال 2017 جایزه بزرگ آسیا هم حق هادی رو خوردن وتو اول نبودی
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...