بازنشستگی جان سینا از کشتی کج؛ آخرین مسابقه «قهرمان» مقابل چه کسی خواهد بود؟

کدخبر (183415) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:24
0 3304
بازنشستگی جان سینا از کشتی کج؛ آخرین مسابقه «قهرمان» مقابل چه کسی خواهد بود؟
جان سینا به ضعف جسمانی خود و این که دیگر توانایی حضور مستمر در رینگ کشتی کج را ندارد اعتراف کرد و احتمالا بزودی شاهد خداحافظی رسمی او از میادین ورزش حرفه‌ای باشیم.

به گزارش سرخ نیوز، جهان کشتی کج طی هفته‌های اخیر با دو خبر بزرگ و شوک برانگیز مواجه شده است؛ احتمال بالای بازنشستگی رندی اورتن به دلیل مصدومیت و البته اعتراف جان سینا به این که دیگر توان کشتی گرفتن ندارد. این دو کشتی‌گیر که از بزرگ‌ترین نام‌های کمپانی WWE در قرن جدید محسوب می‌شدند، حالا به پایان راه رسیده و باید جای خود را به نام‌های جدید بدهند. جان سینا مدت‌هاست که از رینگ کشتی کج فاصله گرفته و مثل سابق در WWE دیده نمی‌شود. برنده ۱۶ عنوان قهرمانی جهان دبلیو دبلیو ای که از سال ۲۰۱۶ به شکل جدی‌تر وارد حوزه سینما شد، طی دو سال اخیر تنها دو مرتبه در رینگ حاضر شده است؛ او در سال ۲۰۲۲ به همراه کوین اونز برابر سمی زین و رومن رینز حضور یافت. جان سینا مقابل آستین تئوری در رسلمنیا ۳۹ قرار گرفت و تنها مبارزه «قهرمان» در سال ۲۰۲۳ که حالا به نیمه رسیده، با شکست همراه بود.

 جان سینا در آخرین مصاحبه خود، در خصوص آینده‌اش در صنعت کشتی کج گفت:

آرزو داشتم که در آنجا (WWE) باشم. آرزو داشتم که باز هم در آنجا باشم اما بدنم دیگر توان کافی را ندارد و نمی‌تواند این کار را انجام دهد. نمی‌خواهم که عملکرد بدی را برای مخاطبان به نمایش بگذارم.

با توجه به اظهارات اخیر سینا مبنی بر اینکه بدنش دیگر قادر به تحمل کشتی نیست و نمی خواهد محصول بدی را ارائه کند، به نظر می رسد که روزهای حضور این مرد 46 ساله در رینگ به پایان رسیده است. اعلام رسمی خداحافظی جان سینا از میادین ممکن است امسال یا سال آینده صورت بگیرد، اما قطعا دور نخواهد بود. سینا این گزینه را دارد که بازی خداحافظی خود از کشتی کج را مقابل استعدادهای جدید کمپانی برگزار کند و آخرین حریف او در رینگ، می‌تواند سود بزرگی در راه پیشبرد حرفه خود کسب کند؛ همانند آستین تئوری که با پیروزی برابر جان سینا در رسلمنیا، مورد تمجید قرار گرفت. پیروزی برابر جان سینا، می‌تواند یکی از مواردی باشد که هر کشتی‌گیر جوانی برای تمام دوران حرفه‌ای خود به آن افتخار کند و برای استعدادهای نوظهور، منطقی است که قهرمان سابق جهان را شکست دهند.

گزینه‌های جان سینا برای بازی خداحافظی از WWE

در خصوص حریف آخرین مسابقه جان سینا در WWE یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهن می‌رسد، کارملو هیز است، چرا که قهرمان فعلی برند NXT از جهات مختلفی به او شباهت دارد. علاوه بر این که هردوی آن‌ها اهل ایالت ماساچوست هستند، کارملو هیز ۲۸ ساله همانند سینا هم از نظر فنی و هم از نظر ایفای نقش، در سطح بسیار بالایی قرار دارد. هیز علاوه بر کشتی، پشت میکروفون نیز مهارتی استثنایی دارد و در مسیری قرار گرفته که او را به یکی از نام‌های بزرگ صنعت سرگرمی تبدیل خواهد کرد.

 دیگر نام جوانی که می‌تواند با پیروزی برابر جان سینا در مسابقه نهایی او برای خود نامی دست و پا کند، گریسون والر است. این کشتی‌گیر ۳۳ ساله اهل استرالیا که شخصیت کاریزماتیک او مورد توجه قرار گرفته، می‌تواند مسابقه‌ای سرگرم‌کننده برابر سینا داشته باشد. حضور گریسون والر در برند NXT به حدی عمیق بوده که این روزها شاون مایکلز، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ کشتی‌کج که مدیر NXT هم محسوب می‌شود، تصمیم گرفته تا در یک خط داستانی جدید با او وارد درگیری شود که به این شکل به پیشرفت والر کمک کند. 

جان سینا مقابل رندی اورتن ؛ پایانی برای یک دوران

جان سینا و رندی اورتن به صورت همزمان به WWE پیوستند و هر دو فارغ‌التحصیل سیستم پرورش استعداد این کمپانی محسوب می‌شوند. اورتن و سینا که همواره احترامی متقابل برای یکدیگر قائل بوده‌اند و هر دو از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ این صنعت هستند، حالا به دلایل مختلفی در آستانه بازنشستگی هستند. اورتن به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر و سینا به دلیل ضعف جسمانی و تمرکز بر روی حرفه‌ سینمایی. پزشکان به «افعی» توصیه کرده‌اند که دیگر در رینگ کشتی حضور پیدا نکند اما مسابقه بین رندی اورتن و جان سینا که منتهی به خداحافظی هر دوی این اسطوره‌ها از کشتی کج شود، نه تنها می‌تواند غوغایی به پا کند، بلکه لحظه‌ای بسیار احساسی و خاطره‌انگیز خواهد بود.

 جان سینا در تابستان جاری، دو عنوان موردانتظار سریع و خشن 10 و باربی را روی پرده سینما خواهد داشت و بدین ترتیب،‌ احتمالا بازی خداحافظی او از کشتی کج در آینده‌ای نزدیک رقم نخواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...