برنامه تراکتور برای آماده سازی تیم برای فصل آتی

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در خصوص برنامه تراکتور برای آماده‌سازی تیم برای فصل آتی توضیحاتی را بیان کرد.
کدخبر (183730) | 01 خرداد 1402 | ساعت 11:02
0 81
برنامه تراکتور برای آماده سازی تیم برای فصل آتی
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در خصوص برنامه تراکتور برای آماده‌سازی تیم برای فصل آتی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرخ نیوز، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در خصوص برنامه تراکتور برای آماده‌سازی تیم برای فصل آتی بیان کرد:

همانطور که پیش از این نیز عنوان شده، هدف‌گذاری هیئت‌مدیره برمبنای آماده‌سازی تیمی قدرتمند برای فصل جدید مسابقات قرار گرفته و در همین راستا، از چند ماه قبل اقدام به تمدید قرارداد سرمربی تیم و برخی بازیکنان شاخص و تأثیرگذار کرده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد:
پس از پایان مسابقات، پاکو خمز با مشخص شدن تعداد سهمیه بازیکنان خارجی ازسوی فدراسیون فوتبال، فهرست بازیکنان خروجی و همچنین لیست بازیکنان موردنیاز را در اختیار ما قرار داده و ما هم براساس این لیست، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. قرارداد هشت بازیکن با باشگاه به اتمام رسیده و درحال تمدید قرارداد برخی از آنان براساس نظر کادر فنی هستیم.
وی با بیان اینکه «مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان در دفتر تهران آغاز شده است» افزود:
باتوجه به دستورالعمل سازمان لیگ، مبنی‌بر کنترل بیشتر قراردادها، در نظر داریم که کلیه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در چارچوب این مقررات تنظیم شود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با برگزاری اردوی پیش فصل نیز اظهار کرد:
براساس درخواست پاکو خمز اردوی پیش فصل به مدت دو هفته در تیر ماه در یکی از مجهزترین کمپ‌های استانبول برگزار می‌شود و در همین راستا، دو نفر به‌عنوان نماینده باشگاه طی هفته جاری از این کمپ بازدید خواهند کرد.
نصیرزاده همچنین از تغییرات در کادر فنی تیم خبر داد و عنوان کرد:
سه مربی که سابقه کار در لالیگا را دارند از فصل آتی در کنار خمز با باشگاه همکاری خواهند داشت که از اردوی ترکیه به تیم ملحق می‌شوند.
در روزهای اخیر هیئت‌رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، مجوز جذب ۷ بازیکن خارجی (شامل یک بازیکن با ملیت آسیایی) را به باشگاه‌های لیگ برتری داد و حالا تراکتور به‌عنوان اولین تیم برای استفاده از این قانون دست به کار شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...