تمرین سنگین بیت الله عباس پور زیر نظر دنیس جیمز + ویدئو

مروری داشته‌ایم بر تمرینات بیت الله عباس پور بدنسازی فقید ایرانی زیر نظر دنیس جیمز یک روز از پس از مسابقات بدنسازی نیویورک پرو 2014.
کدخبر (183616) 01 خرداد 1402 | ساعت 00:44
1 290
مروری داشته‌ایم بر تمرینات بیت الله عباس پور بدنسازی فقید ایرانی زیر نظر دنیس جیمز یک روز از پس از مسابقات بدنسازی نیویورک پرو 2014.

به گزارش سرخ نیوز، بیت الله عباس پور یکی از بدنسازان صاحب نام ایرانی بود که از سال 2012 در مسابقات بدنسازی حرفه‌ای روی استیج رفت و دو بار نیز حضور در دسته آزاد و یک بار حضور در دسته 212 پوند مستر المپیا را تجربه کرد. عباس‌پور بعد از حضور در چند مسابقه بدنسازی حرفه‌ای در سال 2012 مجوز حضور در مستر المپیا را در همان سال کسب کرد و نخستین بدنساز ایرانی نام گرفت که موفق به حضور در دسته اوپن این مسابقات شده بود.

کارنامه بیت الله عباس پور در مسابقات حرفه ای

«بیتو» که سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی را در کارنامه داشت و در دوران آماتوری قهرمانی در مسابقات جهانی و آسیایی را تجربه کرده بود برای اولین بار در سال 2012 و در مسابقات فیبو پاور آلمان روی استیج رفت و به مقام چهارمی رسید، استیجی که عامل آشنایی او با دنیس جیمز مربی شناخته شده دنیای بدنسازی بود. عباس پور در سال 2012 سومی در مسابقات جایزه بزرگ مستر اروپا را هم تجربه کرد. او همان سال در مسابقات نوردیک پرو نیز شرکت کرد و به مقام چهارمی رسید، جایی که رولی وینکلار به قهرمانی رسید.  او پس از قرار گرفتن در میان نفرات برتر چند مسابقه حرفه‌ای و رسیدن به حد نصاب امتیازات لازم در نهایت مجوز حضور در مستر المپیا 2012 را کسب کرد و در رده هفدهم قرار گرفت. بیت الله عباس‌ پور در سال 2013 قهرمانی در مسابقات نوردیک پرو را تجربه کرد و در دومین حضور خود در مستر المپیا و در دسته آزاد به رتبه هفدهمی مشترک رسید. او در سال 2014 حضور در آرنولد کلاسیک برزیل، نیویورک پرو، تامپا پرو، پراگ پرو و سن مارینو پرو را تجربه کرد و در دسته 212 پوند مستر المپیا به مقام پنجمی رسید.

یک جلسه تمرینی خاص یک روز بعد از مسابقات نیویورک پرو 2014

بیت الله عباس پور در اردیبهشت 1393 در مسابقات نیویورک پرو و در دسته 212 پوند روی استیج رفت و بعد از آرون کلارک و گای سیستیرنو در جایگاه سوم قرار گرفت. یک روز بعد از این مسابقات، بیتو یک جلسه تمرینی سنگین را زیر نظر دنیس جیمز برگزار کرد، تمرین عضلات پا و در حضور عکاسان مجله Flex؛
 تمرین سنگین بیت الله عباس پور زیر نظر دنیس جیمز این جلسه تمرینی شامل حرکات پرس پا، پشت پا خوابیده با دستگاه، پشت پا ایستاده تک پا، هاگ پا و چند حرکت تمرینی دیگر بود.
  «بیتو» تنها مدتی بعد از حضور در مسابقات سن مارینو پرو 2014 به بیماری واسکولیت مبتلا شد و یک سال بعد و در شرایطی که تنها 35 سال داشت بر اثر این عارضه درگذشت. دنیس جیمز در زمان ابتلای عباس‌پور به این بیماری در تلاش برای جمع‌آوری کمک نقدی برای درمان وی بود هر چند پیش از به ثمر نشستن تلاش‌هایش، بیت الله عباس پور به دلیل وخامت حال جان به جان آفرین تسلیم کرد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
روحت شاد باشه سلطان عضلات پا
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...