ستاره عربستان: مسی به الهلال بیاید بیچاره خواهم شد!

علی البلیهی که باعث عصبانیت مسی در جام جهانی قطر شده بود نگران است که لیونل مسی این درگیری را فراموش نکرده باشد و با پیوستن احتمالی او به الهلال، باعث اخراجش از این تیم شود.
کدخبر (183912) | 01 خرداد 1402 | ساعت 17:34
0 122
ستاره عربستان: مسی به الهلال بیاید بیچاره خواهم شد!
علی البلیهی که باعث عصبانیت مسی در جام جهانی قطر شده بود نگران است که لیونل مسی این درگیری را فراموش نکرده باشد و با پیوستن احتمالی او به الهلال، باعث اخراجش از این تیم شود.

به گزارش سرخ نیوز، در جریان جام جهانی قطر و در دیدار تیم‌های ملی عربستان و آرژانتین که با پیروزی 2-1 عربستانی‌ها به پایان رسید علی البلیهی با پیراهن تیم ملی کشورش با لیونل مسی‌، کاپیتان آلبی‌سلسته، درگیر شد. عربستان و آرژانتین در روز اول بازی‌های گروه‌شان به مصاف هم رفتند و علی البلیهی بعد از آنکه بارها لیونل مسی را تحریک کرد با عصبانیت ستاره آرژانتینی روبرو شد. این ستاره عربستانی حالا از این نگران است که در صورت انتقال مسی به باشگاهش الهلال، او هنوز از دستش عصبانی باشد و باعث اخراجش شود. ستاره عربستان: مسی به الهلال بیاید بیچاره خواهم شد! صحبت‌های البلیهی در حالی مطرح می‌شود که شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن لئو مسی به الهلال در تابستان جاری مطرح شده و گفته می‌شود آخرین پیشنهاد الهلال به مبلغ 500 میلیون یورو تنها برای یک فصل روی میز مسی و مدیر برنامه‌هایش قرار گرفته است. علی البلیهی در مصاحبه‌ای با SBC درباره احتمال انتقال مسی به الهلال گفت:

نمی‌دانم چه می‌شود ولی نگرانم مسی بله بگوید و به اینجا بیاید. ببینید، من واقعا نمی‌دانم در مذاکرات چه رخ می‌دهد و او می‌آید یا نه ولی اگر مسی به الهلال بیاید، خدا به من رحم کند! اگر مسی به تیم ما ملحق شود، یکی دو روز اول را سر تمرین نمی‌روم و از دور وضعیت را بررسی می‌کنم به این امید که او داستان من و جام جهانی را فراموش کرده باشد.
ستاره عربستان: مسی به الهلال بیاید بیچاره خواهم شد! ستاره الهلال در ادامه گفت از تجربه بازی مقابل لئو مسی در جام جهانی لذت برده، چرا که تیم ملی کشورش توانسته یکی از بزرگ‌ترین شوک‌های تورنمنت را به تیمی وارد کند که در نهایت قهرمان شده است. البلیهی گفت:
بعد از آن بازی با آرژانتین من دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسم حتی اگر قرار باشد مقابل سه مسی قرار بگیرم. مسی یک اسطوره است و من نمی‌خواهم درباره او حرف بزنم به خصوص حالا که ممکن است به الهلال بیاید. لئو اسطوره است ولی در نهایت ما در قطر یازده نفر مقابل یازده نفر بودیم و خیلی خوب کار کردیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...