فلکس لوئیس و هادی چوپان / آتش بس مجازی پس از یک مصاحبه جنجالی

فلکس لوئیس که در گفت‌وگویی مدعی شده که توان شکست دادن هادی چوپان و درک لانسفورد را دارد بعد از واکنش هادی چوپان، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اقدام به انتشار توضیحاتی در این باره کرد.
کدخبر (183778) | 01 خرداد 1402 | ساعت 18:05
0 397
فلکس لوئیس و هادی چوپان / آتش بس مجازی پس از یک مصاحبه جنجالی
فلکس لوئیس که در گفت‌وگویی مدعی شده که توان شکست دادن هادی چوپان و درک لانسفورد را دارد بعد از واکنش هادی چوپان، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اقدام به انتشار توضیحاتی در این باره کرد.

به گزارش سرخ نیوز، انتشار یک مصاحبه از فلکس لوئیس قهرمان 7 دوره دسته 212 پوند مستر المپیا کافی بود تا بار دیگر خاکستر یک جنجال به نظر خاموش شده، روشن شود. لوئیس در بخشی از گفت‌وگوی خود در پادکست اخیر «Bradley Martyn’s Raw Talk» به مسابقات مستر المپیا 2022 اشاره کرده و مدعی شده که توان شکست نفر اول و دوم این رقابت را داشته و این کاری بوده که پیشتر موفق به انجامش شده بوده است. این صحبت‌های فلکس لوئیس با واکنش هادی چوپان مواجه شده و گرگ ایرانی در صفحه شخصی خود پاسخی به فلکس لوئیس داده، فلکس لوئیس نیز در واکنش به پاسخ هادی چوپان متنی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است. اما این بحث و مجادله ریشه بلندی دارد و به سال‌ها پیش باز‌می‌گردد، روزی که هادی چوپان و فلکس لوئیس روی یک استیج با هم رقابت کردند.

فلکس لوئیس و هادی چوپان  آتش بس مجازی پس از یک مصاحبه جنجالیواکنش هادی چوپان به ادعای فلکس لوئیس

این ادعای فلکس لوئیس از جانب هادی چوپان بی‌پاسخ نمانده و قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار یک استوری به آن واکنش نشان داده است. چوپان با انتشار تصویری از مسابقات جایزه بزرگ آسیا در سال 2017 برای فلکس لوئیس نوشته:
برادر، من دوستت دارم. هوادارامان قبلا ما را دیده‌اند! سال نو مبارک برادر!
اشاره هادی چوپان به حواشی این مسابقه است. مسابقات جایزه بزرگ آسیا در سال 2017 به میزبانی کره جنوبی برگزار شد و در دسته 212 پوند، فلکس لوئیس قهرمان افسانه‌ای دسته 212 پوند بالاتر از هادی چوپان به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که به عقیده بسیاری هادی چوپان در این مسابقات می‌توانست بالاتر از فلکس لوئیس به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شود و به نظر می‌رسد دلیل انتخاب این عکس از سوی هادی چوپان نیز همین موضوع بوده است.

پاسخ فلکس لوئیس به هادی چوپان

بلافاصله بعد از واکنش هادی چوپان، فلکس لوئیس با بازنشر استوری هادی چوپان و ارائه توضیحاتی به حواشی ایجاد شده پاسخ داد.
مردم حقیقت را وارونه جلوه می‌دهند. یک پادکست طولانی که یک کلیپ چند ثانیه‌ای از آن پخش شد. از من پرسیده شد که آیا می‌توانم قهرمان مستر المپیا شوم و من گفتم بله. ما قهرمانیم. این خاصیتی است که باید داشته باشیم. فکر کن که مثلا من بگویم که نمی‌توانم صبر کنم و تمرین کنم که مقام چهارم را کسب کنم. شما قبل از اینکه وارد مسابقه‌ای شوید با اعتماد به نفس از بردن آن صحبت می‌کنید. مردمی که فکر می کنند من احترام نگذاشته‌ام این حکایت را به یک درام تبدیل کرده اند.
او در ادامه نوشته:
اما چیزی که طرفداران نمی‌دانند این است که ما دوست هستیم و با هم حرف می زنیم و تو می‌دانی که ما چه قدر دلمان می خواست که بهترین و حجیم ترین ورژن از بدنمان را ببینیم اما دسته 212 پوند این اجازه را به ما نمی‌داد. من به اینکه تو را به عنوان یک قهرمان می بینم افتخار می‌کنم. در نهایت من عاشق این هستم که کسی در مورد کلیپ های دیگری که از تو صحبت کرده‌ام صحبتی نکرده اما این کلیپ تبدیل به یک درام شده است. به هر حال من هم عاشقت هستم قهرمان!

فلش بک به مسابقات جنجالی جایزه بزرگ آسیا 2017

مسابقات بدنسازی جایزه بزرگ آسیا 2017 به میزبانی کره جنوبی و در سه دسته 212 پوند، فیزیک مردان و بیکینی برگزار شد. رقابت دسته 212 پوند هیجان بالایی داشت چرا که فلکس لوئیس کمتر از یک هفته بعد از ششمین قهرمانی در مستر المپیا روی این استیج حضور یافته بود و در کنار او هادی چوپان به عنوان یک چهره نوظهور در میان بدنسازان حرفه‌ای قرار داشت. فلکس لوئیس و هادی چوپان / آتش بس مجازی پس از یک مصاحبه جنجالیبرخلاف فلکس لوئیس که با یک بدن آبدار (با توجه به فاصله زمانی اندک بین این مسابقات و مستر المپیا 2017) روی استیج حاضر شده بود، هادی چوپان با بدن کات و کاندیشن عالی اقدام به فیگور گیری کرد. در نهایت فلکس لوئیس افسانه‌ای برنده این مسابقات لقب گرفت و مدال نقره به هادی چوپان رسید. فلکس لوئیس و هادی چوپان / آتش بس مجازی پس از یک مصاحبه جنجالیاین اتفاق در شرایطی رخ داد که به نظر بسیاری حق چوپان در این مسابقات قهرمانی بود و فلکس لوئیس صرفا به دلیل 6 قهرمانی در دسته 212 پوند مستر المپیا تا آن روز که از آخرین آن کمتر از یک هفته می‌گذشت در این مسابقات به عنوان نفر اول انتخاب شده بود.

رقابت و رفاقت در دنیای قهرمانی

فلکس لوئیس تصریح کرده که بخشی از یک گفت‌وگوی بلند در چند ثانیه از او پخش شده، اما سوال این است که قهرمانی چون لوئیس در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند قهرمان مستر المپیا شود باید چه پاسخی بدهد؟ و آیا ارائه نظر از جانب او در این باره گناه کبیره‌ محسوب می‌شود؟ شاید نیاز باشد در واکنش‌های‌ آنی تجدید نظر جدی داشته باشیم. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...