مرسدس می‌دانست / رابطه شکیرا و لوییس همیلتون جدی می‌شود؟

کدخبر (183402) 01 خرداد 1402 | ساعت 15:26
0 299
یکی از هیجان‌انگیزترین اتفاقات گرندپری میامی، برخورد گرم شکیرا و لوییس همیلتون بود.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از هیجان‌انگیزترین شایعات این روزهای دنیای ورزش و موسیقی، برقراری رابطه عاشقانه بین لوییس همیلتون و شکیراست.

این خبر به حدی هیجان‌انگیز بود که گرندپری میامی و پیروزی مکس ورشتاپن در این مسابقه که یکی از حساس‌ترین رقابت‌های فصل فرمول یک محسوب می‌شود، کاملا در حاشیه قرار گرفت.

اخبار جالب گرندپری میامی با حضور ایوانا نول در این رویداد و البته برخورد صمیمانه تام کروز و شکیرا آغاز شد. در حالی که به نظر می‌رسید رابطه نزدیک‌تری بین این دو دوست قدیمی در حال شکل گرفتن است اما ناگهان تصاویری از شکیرا در کنار لوییس همیلتون منتشر شد که همه مخاطبان را شگفت‌زده کرد.

رفت و آمدهای شکیرا با لوییس همیلتون، شایعات متعددی در مورد یک عاشقانه احتمالی ایجاد کرد. 

مرسدس رابطه شکیرا و همیلتون را پیشبینی کرده بود!

اولین ملاقات خواننده کلمبیایی با راننده مرسدس در یک قایق تفریحی بود که در آنجا با افراد نزدیک خود وقت گذراندند. با این حال، دومین قرار ملاقات شکیرا و لوییس همیلتون برای صرف شام در رستورانی در میامی رقم خورد که باعث شد چندین نظریه در مورد پیوند عمیق‌تر بین این دو ایجاد شود. پس از این جنجال‌ها اما موضوع جالب دیگری، توجه هواداران را به خود جلب کرده است. لوییس همیلتون راننده تیم مرسدس است و مدتی پیش، صفحه اجتماعی این تیم، ویدیویی از همیلتون در حال ورود به پیست مسابقه منتشر کرده بود که در آن از آهنگی از شکیرا استفاده شده است.

  این پست که بیش از دو ماه قبل از ملاقات شکیرا و لوییس همیلتون در گرندپری میامی منتشر شده بود، تئوری‌های توطئه‌ای را مبنی بر این که تیم مرسدس از قبل درباره رابطه این دو چیزی می‌دانست را ایجاد کرده است. شکیرا پس از مهاجرت به آمریکا، به همراه فرزندانش در میامی زندگی می‌کند و فعلا مجرد است اما شواهد و قرائن از آن حکایت می‌کند که رابطه او و همیلتون، در آینده جدی‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...