جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد

جراحی‌های زیبایی خانواده سلیوستر استالونه، در مقابل کارداشیان‌ها ناچیز است.
کدخبر (183635) | 02 خرداد 1402 | ساعت 09:12
0 660
جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد
جراحی‌های زیبایی خانواده سلیوستر استالونه، در مقابل کارداشیان‌ها ناچیز است.

به گزارش سرخ نیوز، یک جراح پلاستیک گفته که اعضای خانواده سیلوستر استالونه بارها زیر تیغ جراحی رفته‌اند و عمل‌های مختلف زیبایی انجام داده‌اند. او در عین حال اعلام کرده که اعضای این خانواده، به مراتب کمتر از کارداشیان‌ها، که برای بازسازی ظاهر خود دائماً زیر تیغ جراحی می‌روند، در این زمینه هزینه کرده‌اند. جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد البته انجام عمل‌های جراحی زیبایی در بین ستاره‌های هالیوودی تبدیل به اتفاقی رایج و معمول شده و بسیاری از سلبریتی‌ها قبل از حضور روی فرش قرمز یا بازی در فیلم‌ها و عکاسی مدلینگ، هزاران دلار را برای زیبایی‌شان هزینه می‌کنند و مشهورترین افراد در این زمینه، خانواده کارداشیان هستند که چندین مداخله زیبایی از جراحی سینه و بینی گرفته تا تزریق فیلر و بوتاکس و... انجام داده‌اند.

نظر یک جراح پلاستیک درباره جراحی زیبایی خانواده استالونه

دکتر ریچارد وستریچ، جراح پلاستیک در گفتگو با سان آمریکا گفت:
اگر رئالیتی شوی استالونه آغاز شود، می‌توانیم شاهد رفتارهای آن‌ها در مورد جراحی‌های پلاستیک، مثل خانواده کارداشیان باشیم. جراحی پلاستیک برای خانواده کارداشیان، مثل صرف صبحانه است. اما خانواده سیلوستر استالونه درحال حاضر، در مراحل اولیه این مسیر هستند. حتی بعید می‌دانم که اعضای خانواده سیلوستر استالونه، بیشتر از یک فرد معمولی در هالیوود جراحی پلاستیک انجام داده باشند. آن‌ها احتمالاً تا امروز حدود 200 هزار دلار خرج جراحی‌های زیبایی کرده‌اند که مطمئناً خیلی کمتر از هزینه‌های خانواده کارداشیان در این راستاست.
این جراح صاحب نام ادامه داد:
هیچ یک از اعضای این خانواده، بیشتر از دیگری زیر تیغ جراحی نرفته و من فکر می‌کنم اعضای خانواده سیلوستر استالونه در مجموع از گذشته تا حالا، دو جراحی سینه، یک جراحی زیبایی بینی، یک لیفت پلک، یک لیفت ابرو و یک لیفت صورت انجام داده‌اند. در عین حال، بعید می‌دانم که آن‌ها به‌طرز جنون‌انگیزی، دست به جراحی بزنند؛ چون همه اعضای خانواده، فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند. از سوی دیگر، کارداشیان‌ها دائماً ظاهرشان را تغییر می‌دهند و همیشه در حال ایجاد تغییراتی در چهره‌هایشان هستند.

عمل های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه

در هفته‌های آتی، بینندگان با تماشای درام‌های خانوادگی و بسیاری از کلوزآپ‌های دوربین بیشتر با خانواده سیلوستر استالونه آشنا می‌شوند. قطعاً نگاه‌ها برروی سیلوستر استالونه با ظاهری جوان و خانواده بی‌عیب‌ونقص او خواهد بود و احتمالاً تماشای زندگی این خانواده، خیلی‌ها را متعجب خواهد کرد. سال‌هاست که گمانه‌زنی‌هایی در مورد انجام عمل جراحی بینی و سینه توسط جنیفر فلاوین 54 ساله، همسر سیلوستر، که سابقاً مدل بوده، به گوش می‌رسد. خود سیلوستر استالونه 76 ساله هم در گذشته، اقدامات زیبایی متعددی انجام داده و شخصاً اعلام کرده که برای ترمیم عصب صورتش که در کودکی آسیب دیده بود، لیفت صورت کرده. او در سال 1992 به مجله پیپل گفته بود:
مردم جای زخم روی صورتم را می بینند و فکر می‌کنند که من لیفت صورت داشته‌ام. آن‌ها توجه نمی‌کنند که من اینجا و کنار گوش راستم جای زخمی نداشتم. آن‌ها چه فکر می‌کنند؟ که من فقط می‌توانم هزینه انجام نیمی از عمل را بپردازم؟
او در آن زمان در پاسخ به سؤالی درباره انجام عمل جراحی پلاستیک گفته بود:
بله. چراکه نه؟
دکتر وستریچ که بیش از 13سال تجربه در زمینه جراحی پلاستیک دارد ادامه داد:
کاملاً مشخص است که سیلوستر در یک بازه زمانی صورتش را لیفت کرده. حتی به‌نظر می‌رسد که روی پلک‌های بالایی‌اش هم جراحی انجام داده که برای یک مرد میانسال غیرطبیعی نیست. شاید حتی در طول سال‌ها از فیلر هم استفاده کرده باشد؛ چراکه برخی مواقع، چهره او متورم به‌نظر می‌رسید. چهره او اخیراً بهتر از قبل شده و فکر می‌کنم که در هنگام انجام لیفت صورت، پلک‌های بالایی‌اش را هم لیفت کرده.
جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد این پزشک متخص ادامه داد:
فکر می‌کنم سیلوستر در چند نوبت، از بوتاکس و فیلر هم استفاده کرده و احتمالاً الان هم این کار را انجام می‌دهد. بعضی وقت‌ها حتی به‌نظر می‌رسد که او زیادی تزریق کرده و ابروهایش بیش از حد حالت قوسی به خود می‌گیرند. در بعضی از عکس‌های قدیمی، موهای او تیره‌تر به‌نظر می‌رسید و حتی این تصور ایجاد می‌شد که او مو کاشته و این احتمال هم وجود دارد. احتمالاً لیفت صورت و لیفت احتمالی پلک‌ها برای سیلوستر، حدوداً 100 هزار دلار هزینه داشته. بوتاکس و فیلرها خیلی گران نیستند و شاید سالی 2000 دلار هزینه ببرند.
جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد دکتر وستریچ در عین حال اعلام کرد که جنیفر هم از همان روزهای ابتدایی که به‌عنوان مدل مشغول به کار بوده، روی ظاهرش سرمایه‌گذاری می‌کرده:
البته جنیفر کارهای زیبایی زیادی انجام نداده و درحد بوتاکس و فیلر بوده؛ البته ممکن است لیفت ابرو هم کرده باشد و کمی فیلر در گونه‌ها و لب‌هایش هم استفاده کرده باشد. عمل لیفت ابرو احتمالاً سی هزار دلار هزینه به همراه دارد و فیلر و بوتاکس جنیفر سالانه 2000 دلار خواهد بود.
جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد

جراحی زیبایی دختران سیلوستر استالونه

در این میان، سه دختر سیلوستر استالونه در ماه‌های اخیر، حسابی در رسانه‌های اجتماعی فعال بودند. سوفیای 26 ساله، سیستین 24 ساله و اسکارلت 20 ساله معمولاً پست‌هایی از خانه‌شان در شبکه‌های مجازی به اشتراک می‌گذارند و در فعالیت‌های مدلینگ و سینما نیز مشغول به کار هستند. جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد متخصصان زیبایی بر این باورند که کارهای زیبایی انجام شده توسط اعضای خانواده سیلوستر استالونه، آنچنان سورپرایز بزرگی به‌شمار نمی‌آید. جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد دکتر وستریچ در مورد جراحی‌های زیبایی دختران استالونه گفت:
هر سه دختر استالونه، جراحی سینه انجام داده‌اند که غیرطبیعی نیست. طبیعتاً هر فردی روی زمین ممکن است از فیلر لب استفاده کند و این هم غیرطبیعی نیست. قطعاً اسکارلت و سیستین، فیلر لب زده‌اند. سوفیا هم احتمالاً بینی‌اش را جراحی کرده ولی بعید می‌دانم که او به فیلر لب نیازی داشته باشد.
جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد

جراحی زیبایی خانواده کارداشیان

او در ادامه در مورد جراحی‌های زیبایی خانواده کارداشیان گفت:
اوضاع درمورد دختران کارداشیان متفاوت است. به نظرم کیم کارداشیان، هدایت‌کننده جریان جراحی‌های پلاستیک در خانواده است و به‌نظرم حتی قبل از والدینش به‌سراغ این جراحی‌ها رفته. البته نمی‌گویم که اعضای خانواده کارداشیان لزوماً به جراحی‌های پلاستیک نیاز داشتند؛ ولی در برهه‌ای از زمان، آن‌ها تصمیم گرفتند تا تمرکزشان را برروی برندسازی زیبایی قرار دهند. واقعاً فکر نمی‌کنم که هیچ فرد دیگری لزوماً بتواند این حجم از جراحی‌های پلاستیک را داشته باشد؛ به‌ویژه اعضای خانواده استالونه.
جراحی های زیبایی خانواده سیلوستر استالونه / وقتی یک رئالیتی شو، هزینه روی دست سلبریتی‌ها می‌گذارد بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...