مردان قبلیه آنوایی در هالیوود؛ رومن رینز و دواین جانسون بار دیگر سریع و خشن می‌ شوند؟

مردان قبلیه آنوایی در دنیای کشتی کج نمایندگان سرشناسی دارند که قطعا دواین جانسون ملقب به راک و رومن رینز، معروفترین آن ها هستند.
کدخبر (183794) | 02 خرداد 1402 | ساعت 09:19
1 1542
مردان قبلیه آنوایی در هالیوود؛ رومن رینز و دواین جانسون بار دیگر سریع و خشن می‌ شوند؟
مردان قبلیه آنوایی در دنیای کشتی کج نمایندگان سرشناسی دارند که قطعا دواین جانسون ملقب به راک و رومن رینز، معروفترین آن ها هستند.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون بازیگر مشهور هالیوود که چند سالی است رقابت در کشتی کج را کنار گذاشته، در دوران حضورش WWE به شهرت زیادی دست پیدا کرده و توانست به عناوین قابل توجهی دست پیدا کند. رومن رینز هم راه دواین جانسون را طی کرد و وارد این عرصه شد. راک پس از خداحافظی با رینگ کشتی، وارد دنیای سینما و هالیوود شد و توانست طی یک دهه گذاشت در فیلم‌های پرفروشی مشارکت داشته و به یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود تبدیل شود. در عین حال او به الگویی موفق از ورزشکارانی که وارد سینما شده‌اند، تبدیل شد.

دواین جانسون بازیگر سرشناس هالیوود

اولین همکاری رومن رینز با دواین جانسون در سینما

در همین حال رومن رینز نیز در چند فیلم ایفای نقش کرده و او در فیلم هابز و شاو در کنار دواین جانسون در بین تیم بازیگری حضور داشت. این فیلم که در سال 2019 به پرده سینماها راه پیدا کرده، اسپین آف مجموعه فیلم‌های موفق سریع و خشن محسوب می‌شود. در این فیلم راک در نقش لوک هابز بازی می‌کند که یک مامور سابق فدرال است و با دکارد شاو که فردی بی قانون است، همراه می‌شود. رینز در فیلم هابز و شاو در نقش متئو هابز، برادر دواین جانسون بازی می‌کند. دواین و پسر عمویش در حین تبلیغ فیلم خود در یکی از شبکه‌های تلویزیونی، یک داستان جالب از پشت صحنه را فاش کردند.

صحنه جالبی در فیلم وجود دارد که هر دوی ما تبرهای دوتایی پرتاب می‌کنیم تا به مردان تبهکار برخورد کند. فیلمبردای این صحنه به این صورت بود که ما باید ژست پرتاب را می‌گرفتیم و وقتی تبرها را پایین می‌آوردیم، ادامه صحنه با جلوه‌های ویژه تکمیل می‌شد تا اینگونه در هزینه تولید صرفه جویی شود. فکر می‌کنم ما صحنه فیلمبرداری را با رینگ کشتی اشتباه گرفتیم چراکه که وقتی که رومن تبر را بالا برد، به یک نفر برخورد کرد و من دیدم که فیلمبردار روی زمین افتاده است.
اولین همکاری رومن رینز با دواین جانسون در سینما

رومن رینز بهترین کشتی‌گیر WWE

رومن رینز پس از قهرمانی در مسابقات جهانی سال 2020، نزدیک به 1000 روز که است عنوان بهترین کشتی‌گیر WWE را در اختیار دارد و به قهرمان بلامنازع مسابقات جهانی WWE تبدیل شده است. با این حال اگرچه رومن رینز مدت‌هاست که بر مسابقات کشتی کج حکمرانی می‌کند اما از این اینکه اعتراف کند که پسر عمویش دواین جانسون از او بهتر است، ابایی ندارد.

در جریان همان مصاحبه مجری از رینز و جانسون می‌پرسد که اگر قرار باشد با یکدیگر رقابت مچ اندازی داشته باشند، چه کسی مچ دیگری را می‌خواباند که رینز به سرعت راک را برنده این مسابقه معرفی می‌کند و اذعان دارد که پسر عمویش بازوهای بزرگتر و قوی‌تری نسبت به او دارد.

رومن رینز بهترین کشتی‌گیر WWE

رومن رینز و دواین جانسون تاکنون تنها در همین فیلم با یکدیگر همبازی شده‌اند و پس از آن دیگر فرصت همکاری با یکدیگر در سینما را نداشته‌اند. با این حال حضور همزمان این دو چهره محبوب WWE در یک فیلم، هیجان تماشاگران را بالا برده بود. بخصوص آنکه آنها بخاطر نسبت خانوادگی‌شان ارتباط نزدیکی با هم دارند و همین مساله به پویایی صحنه‌هایی که آنها حضور داشتند، کمک کرده بود.

اخیراً اعلام شد که راک قرار است به سری فیلم‌های سریع و خشن بازگردد. او نقش خود را به عنوان هابز در فیلم بعدی به نام «Fast X» تکرار خواهد کرد. در واقع، جانسون در اولین فیلم سه گانه «Fast X» حضور خواهد داشت. اگرچه راک حضورش در این فیلم را تایید کرده اما هنوز مشخص نیست که آیا رومن رینز هم مجددا در کنار جانشون خواهد بود یا نه؟

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
نویسنده محترم، ملت آمریکا مثل هندی. عشق. رویا پردازی دارند، ودر مسابقات کشتی کج هزارن نفر منقل، حضور پیدا میکنن، در حالی که کج اصلا مسابقه نداره همش نمایشه،، از رو سناریو بازی میکنن،، ودر تمام طول مسابقه اونی که از اول تا آخر کتک میخوره قهرمان میشه،،، البته رشته کشتی کج یه ورزش بسیار زیبا و دل نشینه وبدن سازیه خیلی خوبی دارد،، وبهترین نمایشگرها زیر 80کیلو میتوانند تکنیک های کج را اجرا کنن، ولی متأسفانه امروز هرچی پیر و پاتاله از رده خارجه ودیگه به درد هیج ورزش حرفی ای نمی‌خورد ویا هرکسی یه هیکل گنده مادرزاد هستش میان تو رشت کج،، کجیستهای واقعی هرچند نمایش ه ولی زیبا ست نه دتا گول بیابونی الکی به سر کول هم میکوبند که حتی کوچکترین رد ضربه در سر و صورتشون نیست درحالی که ام ام ای، یا یو اف سی، مبارزه کلا15 دقیقه مسابقه میدن دوروز حال نفس کشیدن ندارن یا کشی آزارد وفرهنگی دوتا 3 دقیقه بیشتر نمیتونن روی تشک باشند از نفس می‌افتن،، لطفا مردم ایران را با ملت شاسگول آمریکا یکی نکنید،،،،
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...