شکیرا ، ستاره شانس میامی هیت در فینال کنفرانس شرق!

به نظر می‌ رسد شکیرا نمی‌خواهد رویدادهای ورزشی که در شهر میامی برگزار می‌ شود را از دست بدهد.
کدخبر (183962) 02 خرداد 1402 | ساعت 14:55
0 200
به نظر می‌ رسد شکیرا نمی‌خواهد رویدادهای ورزشی که در شهر میامی برگزار می‌ شود را از دست بدهد.

به گزارش سرخ نیوز، این روزها شکیرا بیشتر از آنکه سرگرم فعالیت‌های مربوط به موسیقی باشد، در مسابقات ورزشی دیده می‌شود. در حالی که این روزها فینال کنفرانس شرق بسکتبال NBA در شهر میامی برگزار می‌شود، این خواننده کلمبیایی برای بازی سوم میامی هیت دربرابر بوستون سلتیک در ورزشگاه خانگی تیم میامی حضور پیدا کرد. شکیرا از طرفداران تیم میامی است و برای تشویق تیم محبوبش و همراهی این تیم در مسیر صعود به فینال لیگ، در کنار این تیم شگفتی ساز حاضر شد.

از فرمول یک تا بسکتبال؛ شکیرا رویدادهای ورزشی را از دست نمی دهد

به نظر می‌رسد شکیرا نمی‌خواهد رویدادهای ورزشی که در شهر میامی برگزار می‌شود را از دست بدهد. او چند پیش در رقابت گرند پریکس فرمول یک میامی دیده شد. شکیرا با ستاره هالیوود تام کروز معاشرت داشت و به دنبال آن چندین بار به همراه لوئیز همیلتون، قهرمان 7 دوره مسابقات فرمول یک مشاهده شد. شکیرا در یک قایق تفریحی با لوئیز همیلتون شام خورد و چند روز بعد با گیسله بوندشن مدت زمانی را گذراند. حالا این ستاره دنیای موسیقی به تماشای یک رقابت مهیج بسکتبال رفته است. شکیرا ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که در آن میامی هیت را تشویق می‌کند و این ویدیو را با شرح زیر همراه کرد «بیا پیش برویم هیت!». بدون شک حضور شکیرا برای تیم میزبان خوش شانسی آورد چرا که توانست با نتیجه 128 بر 102 سلتیکس را شکست دهد. این سومین بازی این سری بود که میامی توانست در آن به پیروزی برسد. هیت در دو بازی قبلی با نتایج 123-116 و 105-111 مقابل سلتیک به پیروزی رسیده و حالا فقط یک برد دیگر برای رسیدن به فینال نیاز دارد.

عمارت مجلل شکیرا در جزیره فیشر

شکیرا روز دوم آوریل شهر بارسلونا اسپانیا را ترک و به میامی آمریکا رفت تا زندگی جدیدی را با فرزندانش پس از جدایی پر سر و صدایش از جرارد پیکه آغاز کند. او به دلیل هجوم روزنامه نگاران و پاپاراتزی‌ها که در اطراف خانه این خواننده حضور داشتند، نتوانست به عمارت خود در North Bay Road Drive نقل مکان کند.
شکیرا ، ستاره شانس میامی هیت در فینال کنفرانس شرق!شکیرا به دنبال خانه مجللی است و گفته می‌شود به یک عمارت مجلل در جزیره فیشر، منحصر به فردترین و گران‌ترین منطقه مسکونی جهان، علاقه مند است. در واقع ساکنانی که در جزیره سلبریتی‌ها زندگی می‌کنند، فقط می‌توانند با قایق یا هلیکوپتر به خانه‌های خود دسترسی داشته باشند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...