اوسمار ویرا مربی پرسپولیس از وینیسیوس جونیور حمایت کرد

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی هوادار مقابل پرسپولیس شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کدخبر (184602) | 03 خرداد 1402 | ساعت 11:46
0 128
اوسمار ویرا مربی پرسپولیس از وینیسیوس جونیور حمایت کرد
اوسمار ویرا مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی هوادار مقابل پرسپولیس شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سرخ نیوز، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی هوادار مقابل پرسپولیس حضور یافت و در مورد این بازی صحبت کرد. * صحبتهای اولیه؟

با یک استراتژی مناسب، انرژی خوب و اعتماد به نفس کامل باید وارد زمین شویم تا بازی را ببریم. یک بازی متفاوتی است، چون میتواند ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه باشد. خیلی دوست داشتم در حضور هواداران بازی کنیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. در همچین مواقعی که در پایان بازیها هستیم، باید در مورد تمام جزییات فکر کنیم و ما آماده هستیم.
* حریف مورد علاقه فینال؟
برای ما بازی خودمان اهمیت دارد و اگر از این مرحله صعود کنیم، باید به مصاف تیمی برویم که بازی قبلی را برده.
اوسمار ویرا مربی پرسپولیس از وینیسیوس حمایت کرد * بازیکنان یک کارته؟
در واقع ما در ۸ هفته پایانی لیگ هم همچین شرایطی داشتیم و خیلی از بازیکنان ریسک داشتند که با دریافت کارت زرد بازی بعدی را از دست بدهند. اما ما فکر می‌کنیم که مهمترین بازی بازی پیش رو است. اگر نیاز باشد کارت زرد بگیرند یا بازی طوری پیش برود که کارت زرد بگیرند، مهم نیست چون گروه خوبی از بازیکنان داریم. ما در این باره هرگز با بازیکنان صحبت نکردیم که کارت نگیرند و سعی کردیم شرایط بازی نرمال باشد.
* توهین نژادپرستی به هموطنش، وینیسیوس؟
این یک موضوع خیلی مهم است. وقتی در رابطه با نژادپرستی صحبت میکنیم دیگر مهم نیست در رابطه با رنگ پوست، مذهب یا هر موضوع دیگری است. خیلی ناراحت‌کننده است، وقتی استادیوم پر است، بازیکنی را که خدمت زیادی به فوتبال کرده، میمون صدا کنند. این اصلا برای فوتبال و انسانیت خوب نیست. فکر می‌کنم زمان مناسب است که فیفا یا فدراسیون فوتبال برزیل تصمیم جدی بگیرند. در این رابطه شاید تقصیر گردن باشگاه والنسیا نباشد اما باید تصمیم قاطع در این باره گرفته شود. شاید یک بازیکنی باتجربه‌تر از او بهتر بتواند خودش را کنترل کند اما کلیت این ماجرا چیز خوبی نیست. شاید یک بچه این را از تلویزیون ببیند و یاد بگیرد. فوتبال برای شادی است و باید از این مسائل دوری کند. این باید تغییر کند، برزیل، ایران، آلمان و... این چیزی است که باید تغییر کند. من به عنوان مربی وقتی سوال میپرسند که نظرم در این باره چیست، پاسخم این است که باید صحبت کنیم و فیفا هم از ما حمایت کند.
اوسمار ویرا مربی پرسپولیس از وینیسیوس حمایت کرد * بدون تماشاگر مقابل ساکت الهامی؟
شیوه‌ای را که هوادار فکر میکند، دوست دارم. آنها می‌دانند کجا ضد حمله بزنند و کجا شوت بزنند و تیم خوبی هستند. این خیلی خوب نیست که در استادیوم خالی بازی می‌کنیم چون پرسپولیس هواداران زیادی دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...