«بهترین دفاع تاریخ!» / فلوید می ودر و ویدیویی جنجالی از دفاع با سرعت نور!

اخیرا ویدیویی از فلوید می ودر در فضای مجازی منتشر شده که او در این ویدیو در مقابل یک حریف تمرینی از خودش دفاع می‌کند. سرعت او فوق العاده است و او حتی گاهی اوقات بدون نگاه به حریف و با تماشا کردن به دوربین از خودش دفاع می‌کند.
کدخبر (183837) 03 خرداد 1402 | ساعت 11:27
0 185
اخیرا ویدیویی از فلوید می ودر در فضای مجازی منتشر شده که او در این ویدیو در مقابل یک حریف تمرینی از خودش دفاع می‌کند. سرعت او فوق العاده است و او حتی گاهی اوقات بدون نگاه به حریف و با تماشا کردن به دوربین از خودش دفاع می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر مبارزی آمریکایی است که از سال 1996 وارد دنیای هنرهای رزمی شد. او رکورد فوق العاده ای را به ثبت رساند و در دوران حرفه ای خود به 50 پیروزی دست پیدا کرد و هیچ گاه شکست نخورد. آخرین مبارزه رسمی فلوید می ودر به سال 2017 بر می‌گردد که او در این مبارزه مقابل کانر مک گرگور قرار گرفت و او را شکست داد. با این حال او پس از این مبارزه در مبارزات تشریفاتی و غیر رسمی دیگری نیز شرکت کرد و حریفان زیادی را شکست داد.

واکنش طرفداران به تمرینات بوکس فلوید می ودر : بهترین دفاع تاریخ!

این ویدیو تعجب بسیاری از طرفداران او را برانگیخت و بسیاری دیگر نیز او را به دلیل مهارت های فوق العاده اش، او را تحسین کردند. در اینجا تعدادی از واکشن های طرفداران را با یکدیگر می‌‌خوانیم: یکی از طرفداران که بسیار با حرکات و دفاع های می ودر تعجب کرده بود، نوشت:

این واقعا فوق العاده است!

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به این ویدیو نوشت:

بسیاری از افراد، نمی‌توانند زیبایی این ویدیو را درک کنند. او نه تنها از لحاظ فیزیکی بلکه از لحاظ شناخت حریف و پیش بینی حرکت هایش بسیار قدرتمند است. اگر شما تاکنون این تمرین را انجام داده باشید متوجه می‌شوید که دفاع کردن در مقابل چنین حمله هایی بدون نگاه کردن به حریف غیر ممکن است.

«بهترین دفاع تاریخ!» / فلوید می ودر و ویدیویی جنجالی از دفاع هایی با سرعت نور! فرد دیگری اظهار کرد:

بهترین دفاع تاریخ

با دیدن این ویدیو می‌توان متوجه شد که سن برای فلوید می ودر هیچ معنایی ندارد و او همچنان مانند گذشته قدرتمند است. یکی دیگر از بینندگان این ویدیو نوشت:

او مبارزی فوق العاده است که هنوز فیزیک و توانایی های خود را حفظ کرده است. او یکی از بهترین مبارزان تاریخ است.

«بهترین دفاع تاریخ!» / فلوید می ودر و ویدیویی جنجالی از دفاع هایی با سرعت نور!

مبارزه فلوید می ودر و کانر مک گرگور ؛ «بدنام» در رویای انتقام!

با وجود اینکه می ودر سال ها پیش از بوکس کناره گیری کرده اما همچنین با انجام مبارزات غیر رسمی درآمدهای هنگفتی به دست می‌آورد و یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین چهره های این حرفه به حساب می‌آید. مک گرگور در اولین مبارزه اش با فلوید می ودر، در دور دهم از او شکست خورد. «بدنام» امیدوار است تا بار دیگر با او رو در رو شود و انتقام خود را از او بگیرد. او در صحبت با Inside Fighting گفت:

من این مبارزه را به طور کامل بررسی کردم و از نتیجه این مبارزه راضی هستم و با آن مشکلی ندارم. من قطعا به دنبال ناک اوت کردن می ودر خواهم بود.

این مبارز ایرلندی اگر بخواهد با می ودر مبارزه کند باید مانند گذشته به او نزدیک و نزدیک تر شود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...