رقابت دوشس ساسکس با ملکه سلبریتی‌ها/ چطور مگان مارکل در مسیر کیم کارداشیان حرکت می کند؟

مگان مارکل همسر شاهزاده هری تمام تلاش خود را برای هر چه شبیه تر شدن به کیم کارداشیان انجام می دهند.
کدخبر (183879) | 02 خرداد 1402 | ساعت 22:40
0 439
رقابت دوشس ساسکس با ملکه سلبریتی‌ها/ چطور مگان مارکل در مسیر کیم کارداشیان حرکت می کند؟
مگان مارکل همسر شاهزاده هری تمام تلاش خود را برای هر چه شبیه تر شدن به کیم کارداشیان انجام می دهند.

به گزارش سرخ نیوز، در طول سال های اخیر مگان مارکل، همسر شاهزاده هری با کیم کارداشیان همگام بوده و در مسیر او حرکت کرده است؛ از ساختن یک امپراطوری رسانه ای بزرگ گرفته تا اقامت در خانه ای بزرگ در لس آنجلس و حتی اقدامات خیریه مشابه. حالا نشانه دیگری نیز به دست آمده که دوشس ساسکس این گونه نیز می کوشد تا شبیه کارداشیان شود: استخدام بادیگارد سابق کیم کارداشیان برای محافظت از خودش. لازم به ذکر است که این تنها شباهت بین این دو سلبریتی آمریکایی نیست و به ویژه از زمانی که در سال 2020 مگان همراه با شاهزاده هری به آمریکا نقل مکان کردند، این موارد تشابه بیشتر هم شده. در اینجا قصد داریم تا به بررسی گام‌هایی که مگان با تقلید از کیم برداشته بپردازیم:

استخدام بادیگارد کیم کارداشیان

چندی پیش محافظ اسرار آمیزی در حال راه رفتن پشت سر مگان 41 ساله در نزدیکی خانه 14 میلیون پوندی او در محله مونتسیتوی کالیفرنیا مشاهده شده است. او پیش از این و در سال 2016 بادیگارد کیم کارداشیان 42 ساله بود و قبل و بعد از سرقت از او در پاریس، او را همراهی می کرد. 

به نمایش گذاشتن زندگی شخصی با هواداران

هری و مگان درمدت زمان کوتاهی یک هیاهوی بزرگ رسانه ای به راه انداخته و قراردادی 100 میلیون دلاری را با نت فلیکس به امضا رساندند. سریال مستند زندگی آنها که سال گذشته پخش شد، اندکی بعد از خروج جنجالی شان از خانواده و زندگی سلطنتی و در جستجوی یک زندگی تازه در آمریکا ساخته شد. در این مستند، این زوج جوان از قصه عاشقانه مدرن خود گفتند و درباره مشاجره تلخشان با اعضای خانواده سلطنتی صحبت کردند که هواداران را متحیر کرد. هری و مگان در جریان این مستند، از کوچک بودن اقامتگاه سابقشان، ناتینگهام کاتج، گله داشتند و مدعی بودند که با ورود مگان به خانواده سلطنتی، او در کانون توجهات قرار گرفته و همین باعث ایجاد دلخوری ها و ناراحتی های زیادی شده است. البته قبل از پخش شدن این مستند، مقایسه هایی نیز با خانواده کارداشیان با نیم نگاهی به زندگی آشفته کیم، چهار خواهرش و مادرش کریس جنر انجام می شد؛ ولی دوشس ساسکس نه تنها عزمش را برای ساخت این امپراطوری رسانه ای جزم کرده بوده، بلکه قراردادی 18 میلیون پوندی نیز با اسپاتیفای به امضا رساند. رقابت دوشس ساسکس با ملکه سلبریتی ها پادکست Archetypes مگان مارکل سال گذشته و در بدو انتشار، در صدر جدول پرمخاطب ترین ها قرار گرفت ولی بعد از انتشار برنامه کیم کارداشیان، ضربه ای کاری خورد و با جدایی از صدر، به رتبه چهارم تنزل پیدا کرد. اما مگان برای آنکه بتواند در کورس رقابت با کیم باقی بماند چه کرد؟

آرایشگر، لباس و مربی مشابه دوشس ساکسس با کیم کارداشیان

هم مگان و هم کیم کارداشیان، یک آرایشگر موی مشترک دارند: مایکل سیلوا مایکل سیلوا در جریان برنامه تلویزیونی Suits آرایشگر موی مگان بود و برای مراسم مت گالا در سال 2017 مسئولیت آرایش موهای کیم را برعهده داشت. مگان برای حفظ تناسب اندامش ویدیوهای تریسی اندرسون، مربی بدنسازی را دنبال می کند؛ همان فردی که کیم کارداشیان در دوران بارداری اش در سال 2013، زیر نظر او ورزش می کرد. جالب اینجاست که هم کیم کارداشیان و هم مگان مارکل، هر دو لباس عروسشان را از برند Givenchy انتخاب کرده بودند. لباس کیم یک لباس توری نازک بود و لباس مگان، یک لباس مجلسی ومجلل. رقابت دوشس ساسکس با ملکه سلبریتی ها

دکوراسیون مینیمال و ساده

عمارت هری و مگان در مونتسیتو که 11 میلیون پوند قیمت دارد، دارای 9 اتاق خواب، 16 سرویس بهداشتی، یک اتاق چای، اتاق مهمان و استخر است و مگان ترجیح داده تا خانه اش را مشابه با خانه 18 میلیون پوندی کیم کارداشیان در کالیفرنیا، با رنگ های خنثی تزئین کند. کیم کارداشیان دلیل علاقه اش به رنگ های خنثی و ظاهر مینیمال را این گونه عنوان کرده بود:

چون هرج ومرج زیادی در دنیا وجود دارد، من به ظاهر مینیمال تمایل زیادی پیدا کردم.

دلبری از مخاطبان در برنامه های تلویزیونی

کیم کارداشیان بعد از آنکه در رئالیتی شوی Ellen DeGeneres در سال 2007 به شهرت رسید، مرتبا در این برنامه حضور می یافت. در سال 2018 او تصادفا جنسیت نوزاد در راهش را فاش کرد که کوچکترین دخترش «شیکاگو وست» بود و گهگاهی نیز در این برنامه درباره زندگی اش به عنوان مادر چهار فرزند صحبت می کرد. حضور مگان در شویی در سال 2021 برای تبلیغ کتابش برای کودکان به نام «نیمکت» با تشویق شاهزاده هری انجام شد. هری از مگان می خواست تا شخصیت جذاب و بامزه اش را به نمایش بگذارد. ولی تلاش ها برای شیرین کاری مگان، نتیجه معکوس داشت. چرا که مشخص شد که او دستوراتی که از طریق یک هدفون مخفی توسط مجری به او می رسید را اجرا می کرده. در جریان این شو، از مگان خواسته شد تا یک چیپس را مثل سنجاب بخورد؛ در یک گفتگو، خودش را مومیایی خطاب کند و جوک بگوید. بعد از پخش این برنامه، مگان حسابی ناراحت شده بود.

مصاحبه با اپرا، ایده قدیمی کیم کارداشیان

هری و مگان زمانی که تصمیم گرفتند تا اولین مصاحبه بزرگشان در آمریکا را با اپرا وینفری انجام دهند نیز گام در مسیر کیم کارداشیان گذاشتند؛ چرا که کیم کارداشیان نیز در سال 2012، اپرا را برای صحبت در مورد لو رفتن فیلم رسوایی جنسی اش و ازدواج 72 روزه اش با کریس هامفریس انتخاب کرده بود.

رقابت دوشس ساسکس با ملکه سلبریتی هاژست های تکراری مقابل دوربین

اگر بخواهیم از یک ژست مشترک کیم و مگان صحبت کنیم، عکس معروف مگان در حال انجام حرکات یوگا با لباس شناست. اگر کمی به این عکس دقت کنید، می بینید که پشت بدن مگان با شن پوشیده شده است. کیم کارداشیان هم در سال 2014 دقیقا عکسی به همین شکل گرفته و منتشر کرده بود. خانواده کارداشیان هرساله در هنگام کریسمس عکسی دسته جمعی گرفته و در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. چندی پیش، مگان و هری نیز عکس جذابی را مقابل درخت کریسمس گرفته و در آن عکس، فرزندشان آرچی نیز در مرکز عکس قرار داشت. البته آنها هنوز راهی طولانی دارند تا بتوانند در این عکس ها به گرد پای خانواده کارداشیان برسند. هم مگان و هم کین در طول دوران بارداری شان،در استایل های مشابهی عکاسی کرده بودند؛ با کت هایی بلند در رنگ هایی مشابه؛ پیراهن های زیبا و لباس های گلدار بلند.

سخنرانی های گیرا کیم کارداشیان و مگان مارکل

کیم کارداشیان گهگاهی از ستاره بودنش، برای دفاع از عقایدش استفاده می کند. او در سال 2018 درباره اصلاحات در زندان صحبت کرد و کمپین موفقی را برای آزادی آلیس ماری جانسون که برای اولین بار با جرمی مرتبط با مواد مخدر دو دهه به زندان افتاده بود راه اندازی کرد. مگان مارکل هم بارها در اقدامی مشابه، سعی کرده تا از شهرتش برای موعظه در مورد مسائلی که به آنها اعتقاد دارد بهره ببرد؛ مسائلی مثل دفاع از حقوق زنان. البته هر دوی این افراد که بارها درباره تغییرات آب و هوایی سخنرانی کرده اند، به خاطر سبک زندگی مجلل و بریز و بپاش های هنگفتی که دارند، به عنوان افرادی دورو و متظاهر شناخته می شوند. منتقدان به این نکته اشاره می کنند که چطور کیم کارداشیان با یک جت شخصی 120 میلیون پوندی سفر می کند و از سوی دیگر نگران تغییرات آب و هوایی است؟ مگان و هری هم بعد از یک سخنرانی گیرا در رویداد جهانی تغییرات و آب و هوا، با یک جت خصوصی به خانه شان بازگشتند و همین هم با انتقادات زیادی همراه بود. 

داستان برادران مزاحم

زندگی مگان مارکل علاوه بر مشکلاتی که با پدرش توماس داشت، تحت تاثیر بداخلاقی های برادرش توماس مارکل جونیور نیز بوده. تریسی دالی، همسر سابق برادر مگان، گفته که توماس به الکل اعتیاد دارد و درسال 2017 بعد از آنکه روی نامزدش اسلحه کشیده، دستگیر شده. در سال 2019 نیز توماس جونیور با اتهام رانندگی در حالت مستی دستگیر شد و بعد از آنکه مشخص شد او دارو مصرف کرده بوده، آزاد شد و شنیده می شد که او بی خانمان نیز بوده. کیم کارداشیان هم با داستان مشابهی روبرو بوده. راب کارداشیان برادر او، در سال 2014، جشن ازدواج او با کانیه وست را به دلیل مشکلات فیزیکی از دست داد. برادر کیم نیز به دلیل حمله به یک عکاس به مشکلات قضایی برخورد و به دلیل انتشار تصاویری عجیب از همسر سابقش، بلک چینا، از دسترسی به اینستاگرام محروم شد.

اقدامات خیرخواهانه

کیم و مگان هردو در منازلشان، گران قیمت ترین مواد غذایی را مصرف می کنند و هر دو از نمایش های عمومی برای کمک و توزیع غذا بین افراد گرسنه و نیازمند بهره می برند. کیم در سال 2011، برای سرو غذا در بین افراد بی خانمان در لس آنجلس دعوت شد و به 5 هزار نفر غذا داد و مگان هم هفت سال بعد از آن، در کنار چند قابلمه در آشپزخانه ای حضور یافت و درکنار زنان مسلمان آشپزی کرد و در انتشار یک کتاب آشپزی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان در آتش سوزی برج گرنفل، شرکت کرد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...