روز های خوش زندگی بن افلک و جنیفر تمام شده است

پس از درگیری های اخیر جنیفر لوپز با همسرش بن افلک بنظر می رسد روزهای خوش و عاشقانه این زوج مشهور رو به پایان است.
کدخبر (184336) | 03 خرداد 1402 | ساعت 16:07
0 483
روز های خوش زندگی بن افلک و جنیفر تمام شده است
پس از درگیری های اخیر جنیفر لوپز با همسرش بن افلک بنظر می رسد روزهای خوش و عاشقانه این زوج مشهور رو به پایان است.

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا تصویری از جر و بحث جنیفر لوپز و همسرش بن افلک برروی فرش قرمز منتشر شد و نگرانی های زیادی را در مورد آینده رابطه آن‌ها ایجاد کرد. حالا یک فرد متخصص در این باره گفته که دوره ماه عسل و زیبای زندگی این زوج به پایان رسیده و واقعیت ها در زندگی آن‌ها در حال خودنمایی هستند. روز های خوش زندگی بن افلک و جنیفر تمام شده است

پایان روزهای عاشقانه جنیفرلوپز با بن افلک

طبق گفته یک متخصص روابط زناشویی، دوره ماه عسل زندگی بن افلک و جنیفر لوپز به پایان رسیده است. این زوج سرشناس سال گذشته با هم ازدواج کردند و اخیرا بارها دیده شده که در ملا عام با هم جر و بحث می کنند و درگیر تنش هایی هستند. در اوایل ماه می بود که بن افلک و جنیفر روی فرش قرمز ایستاده بودند و عکاسان مشغول عکاسی از آن‌ها بودند. در همان لحظات بن با جدیت به چیزی اشاره می کرد و جنیفر هم واکنش هایی از خود نشان می داد. شنیده می شود که اخیرا تنش ها بین این زوج افزایش یافته؛ چرا که هر یک از آن‌ها به شدت درگیر برنامه‌های کاری شلوغ خودش است و در عین حال در جستجوی یافتن خانه مناسبی نیز هستند. روز های خوش زندگی بن افلک و جنیفر تمام شده است

متخصص روانشناسی: ازدواج جنیفر و بن افلک وارد فاز واقعیت شده است!

کیتی منسفیلد، متخصص ارتباطات زناشویی در این باره گفته:
فاز رویارویی با واقعیت زندگی برای بن و جنیفر شروع شده و آنها در حال ورود به مرحله بعدی رابطه شان هستند. این طور به نظر می رسد که دوره شیرین و ماه عسل آنها تمام شده و فاز واقعیت آغاز شده است. در روابط، معمولا در 6 تا 12 ماه ابتدایی، افراد تنها ویژگی‌های جذاب و شیرین یکدیگر را می بینند ولی بعد از حدود یک سال، واقعیت های شخصیت طرف مقابل به چشم می آید. این در ارتباط سلبریتی ها حالت مضاعفی دارد و دلیل آن هم شور و هیجان و بعد فانتزی سبک زندگی آن‌هاست.
اخیرا شنیده می شد که بن تمایل زیادی دارد تا زندگی آرام تری داشته باشد ولی جنیفر لوپز از آن دسته افرادی است که زندگی را صفر یا صد می بیند. متخصص روابط زناشویی: رابطه جنیفر لوپز و بن افلک بحرانی است

رابطه جنیفر لوپز و بن افلک در آستانه جدایی

کیتی در ادامه به این نکته اشاره کرد که این موضوع ممکن است باعث عدم تناسب ارزش‌ها بین این زوج شود ولی به هواداران توصیه کرد که خیلی زود است که بخواهند این رابطه را در بن بست ببینند. او در این باره گفت:
به نظر می رسد که یک عدم تناسب بین ارزش ها و دیدگاه آن‌ها نسبت به سبک زندگی وجود دارد. چیزی که در ابتدا ممکن است جذاب باشد. نیاز روزانه ای که بن به آرامش و سکوت حس می کند، می تواند در اینجا کارساز باشد. در اغلب موارد، ویژگی های مردانه ای که زنان بسیار موفق برای دستیابی به شهرت و موفقیت از آنها استفاده می کنند، می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در روابط عاشقانه شود.
رابطه جنیفر لوپز و بن افلک در آستانه جدایی او ادامه داد:
این طور به نظر می رسد که جنیفر باید به این فکر کند که چطور باید در رفتارهایش بازبینی و کنترل داشته باشد. چرا که به همان اندازه، بن نیازها و عاداتی دارد که با دیدگاه های جنیفر درباره زندگی اصلا مطابقت ندارند. آنها دو شخصیت بزرگ دارند و این اصلا آسان نیست و باید ببینیم که در دراز مدت چطور خواهد شد.
این درحالی است که در رسانه‌ها به این نکته اشاره می شود که بن افلک به تدریج از خواسته های بزرگ و عجیب جنیفر لوپز خسته شده است. جنیفر لوپز و بن افلک در سال 2002 با هم نامزد کردند و در سال 2004 از هم جدا شدند. آنها، دو سال پیش مجددا به هم بازگشتند و در جشن تولد 52 سالگی جنیفر لوپز در صفحه رسمی شان در اینستاگرام این خبر را اعلام کردند. این زوج جنجالی در آوریل 2022 نامزد کردند و در ماه جولای هم ازدواجشان را جشن گرفتند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...