مبارزه جاستین گیجی و داستین پوریر ؛ کمربند BMF به کدام مبارز می‌رسد؟

کدخبر (184716) | 03 خرداد 1402 | ساعت 17:47
0 300
مبارزه جاستین گیجی و داستین پوریر ؛ کمربند BMF به کدام مبارز می‌رسد؟
قرار است بعد از مدت‌ها، کمربند BMF به مبارزان UFC اهدا شود و این بار جاستین گیجی و داستین پوریر بر سر آن مبارزه خواهند کرد.

به گزارش سرخ نیوز، از کمربند BMF نخستین‌بار در UFC 244 رونمایی شد. نخستین دارنده این کمربند خورخه ماسویدال بود که توانست در مبارزه‌ای بسیار تماشایی نیت دیاز را شکست دهد. این کمربند به‌منظور اهدا به سرسخت‌ترین و جسورترین مبارزان طراحی شده است و در طی مدت کوتاهی نیز توانسته است به یکی از اجزای جذاب UFC بدل شود.

خورخه ماسویدال پس از کسب این کمربند، در ادامه کار خود در برابر گیلبرت برنز متحمل شکست شد و پس از آن نیز از رقابت حرفه‌ای خداحافظی نمود. حالا قرار است در UFC 291 یک‌ بار دیگر از کمربند BMF رونمایی شود. مبارزه مجدد میان داستین پویریر و جاستین گیجی برگزار خواهد شد و برنده این مبارزه، صاحب کمربند خواهد شد.

پنج گزینه احتمالی برای اهدای کمربند BMF به فرد برنده

حالا که بناست مجدداً پای کمربند BMF به UFC باز شود طرفداران منتظرند ببینند که چه کسی قرار است این کمربند را به کمر فرد برنده ببندد. ما در اینجا به معرفی پنج گزینه ایده‌آل که می‌توانند عهده‌دار این وظیفه در UFC 291 باشند پرداخته‌ایم.

  1. خورخه ماسویدال: او اولین دارنده کمربند BMF است و می‌تواند مناسب‌ترین گزینه نیز برای اهدای این کمربند به فرد برنده باشد. ماسویدال گرچه حالا یک مبارز بازنشسته است، اما هنوز نیز از محبوبیت عظیمی در نزد طرفداران UFC برخوردار است و چهره‌ای بسیار مورد احترام در این حوزه به‌شمار می‌رود.
  2. دواین جانسون: راک کسی بود که نخستین کمربند BMF را به کمر خورخه ماسویدال بست. باتوجه به رابطه‌ بسیار نزدیکی که میان جانسون و مبارزان و مدیران UFC وجود دارد، بعید هم نیست که او یک بار دیگر عهده‌دار این وظیفه باشد.
  3. مایک تایسون: او یک اسطوره‌ واقعی است. مایک تایسون را بیش از همه با جسارت و سرسختی‌اش برروی رینگ می‌شناختند. مایک آهنین روابط نزدیکی نیز با رئیس UFC، یعنی دانا وایت، دارد. از او به‌عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای اهدای کمربند BMF به فرد برنده در مبارزه پیش رو یاد می‌شود.
  4. نیت دیاز: دیاز مبارز سابق UFC و برادر دیگر مبارز مشهور یعنی نیک دیاز است. آنچه او را بدل به گزینه‌ای مناسب برای اهدای این کمربند به فرد برنده در UFC 291 می‌کند، روحیه و سبک مبارزه دیاز است. شهامت مثال‌زدنی و بی‌باکی نیت دیاز در تناسب کامل با ماهیت کمربند BMF قرار دارد.
  5. استون کولد: استیو آستین، که با نام استون کولد نیز شناخته می‌شود، یکی از چهره‌های مشهور در فرهنگ عامه آمریکاست و از او به‌عنوان یکی از سرسخت‌ترین ستارگان تاریخ کشتی کج یاد می‌شود. استون کولد می‌تواند گزینه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز برای اهدای کمربند BMF به برنده مبارزه میان جاستین گیجی و داستین پویریر باشد.

انتخاب هرکدام از این پنج نفر می‌تواند جذابیت مبارزه بزرگ آتی را دو چندان سازد. درحال حاضر، داستین پویریر و جاستین گیجی مشغول آماده‌سازی خود برای این مبارزه هستند و طرفداران UFC شدیداً مشتاقند بدانند که چه کسی وظیفه بستن کمربند بر کمر فرد پیروز را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...