محرمی: لوکادیا بهترین خارجی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس بود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است یورگن لوکادیا بهترین خارجی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس بود.
کدخبر (184522) | 03 خرداد 1402 | ساعت 07:22
0 100
محرمی: لوکادیا بهترین خارجی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس بود
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است یورگن لوکادیا بهترین خارجی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس بود.

به گزارش سرخ نیوز، مجتبی محرمی بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص عامل موفقیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: مجموعه عوامل و افرادی که در تصمیم گیری، هدایت و کنترل این مسیر نقش داشتند به بهترین شکل ممکن عمل کردند و فرآیند این گونه نگرش‌ها و رفتارهای حرفه‌ای منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس شد. البته عامل تاثیرگذار در پیشرفت خوب پرسپولیس حضور بازیکنان خارجی چون لوکادیا بود که اگر به خاطر مسائلی از این تیم جدا نمی‌شد، زودتر می‌توانستیم راجع به قهرمانی صحبت کنیم.

وی گفت: از زمانی که پرسپولیس به شناسایی درست نقاط ضعف و قوت بازیکنان خود پرداخت و بازیکنان جدیدی را جذب کرد، قابل پیش‌بینی بود که نگاه جدی به قهرمانی تیمش در لیگ برتر دارد.

مهم‌ترین تغییر یحیی در هفته‌های پایانی لیگ

این پیشکسوت در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید یحیی چطور توانست خط دفاعی تیمش را نسبت به قبل ترمیم کند و بهترین خط دفاع را به خودش اختصاص دهد؟ گفت: مهمترین تغییر پرسپولیس در هفته‌های پایانی بود که بازی سروش رفیعی با میلاد سرلک در مرکز زمین و وحید امیری و عیسی آل‌کثیر در خط حمله ایده بسیار خوبی برای تقویت سیستم دفاع تیمی پرسپولیس بود و سبب شد تیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند.

لوکادیا بهترین خارجی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس

محرمی همچنین در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: لوکادیا بهترین مهاجم و بازیکن خارجی بود که پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر توانسته بود جذب کند. گولسیانی نیز فوق العاده بود و با ذهنیت و شخصیت بزرگی که داشت کمک به‌سزایی به پرسپولیس کرد. سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس در حد استانداردهای این تیم نبودند.

لیگ راحت‌تر از جام حذفی! / محرمی: کار پرسپولیس سخت است

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که ابتدای فصل جاری به این تیم پیوسته بود، بعد از جام جهانی از این تیم جدا شد. او در حالی قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که در صدر جدول گلزنان لیگ بود و احتمالا می‌توانست با حدنصاب بسیار خوبی عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از لیگ است

محرمی در پایان در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند پرسپولیس انگیزه لازم برای قهرمانی در جام حذفی را دارد؟ اظهار کرد: بازیکنان پرسپولس به حدی حرفه‌ای و باتجربه هستند که می‌دانند چطور با تمام انرژی و کیفیت در جام حذفی بازی کنند. البته پیش‌بینی قهرمانی در جام حذفی سخت است و الزامات خاص خود را دارد. به اعتقاد من قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است.

لازم به ذکر است، شاگردان یحیی گل‌محمدی علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی هم با تیم هوادار روبرو خواهند شد و امیدوار بسیاری به فتح جام حذفی و دوگانه لیگ و حذفی دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...