مروری بر دعواها و درگیری‌های کورتنی و کیم کارداشیان /وقتی دو خواهر دست به یقه می‌شوند

کیم کارداشیان و خواهرش کورتنی کارداشیان در طول سال ها اختلافات زیادی با همدیگر داشته اند و درگیری و دعواهای آن ها در شبکه های اجتماعی جنجال های زیادی به پا کرده است.
کدخبر (184587) | 03 خرداد 1402 | ساعت 16:05
0 672
مروری بر دعواها و درگیری‌های کورتنی و کیم کارداشیان /وقتی دو خواهر دست به یقه می‌شوند
کیم کارداشیان و خواهرش کورتنی کارداشیان در طول سال ها اختلافات زیادی با همدیگر داشته اند و درگیری و دعواهای آن ها در شبکه های اجتماعی جنجال های زیادی به پا کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، قرار است تا به زودی در فصل جدید رئالیتی شوی کارداشیان‌ها، به تماشای داستان حیرت آور درگیری های کیم و کورتنی کارداشیان بنشینیم و البته این اولین باری نیست که آنها در سالهای اخیر با هم درگیر می شوند. در تریلر فصل جدید این رئالیتی شو، کورتنی کارداشیان از خواهرش انتقاد کرده و او را متهم می کند که از جشن ازدواج او با تراویس بارکر به عنوان یک فرصت کاری استفاده کرده است.

جنجال در عروسی کورتنی کارداشیان

جشن ازدواج کورتنی و تراویس بارکر سال گذشته در روستای ساحلی پورتوفینوی ایتالیا برگزار شد و او لباس عروسی از برند «Dolce & Gabbana» را به تن داشت. چند ماه بعد از آن بود که کیم کارداشیان به عنوان چهره تبلیغاتی کمپین بهار/ تابستان 2023 این برند معرفی شد. کورتنی در بخشی از تریلر این رئالیتی شو درباره همکاری کیم با این برند سرشناس گفته:
مردم فکر می کنند که این یک سوءتفاهم است؛ اما این طور نیست. این دقیقا خود واقعی کیم است.
آنچه مسلم است، فصل جدید رئالیتی شو کارداشیان ها مملو از درام های متفاوت و جذابی خواهد بود ولی این اولین باری نیست که خواهران کارداشیان با هم به اختلاف برمی خورند. مروری بر دعواها و درگیری های کورتنی و کیم کارداشیان! به همین بهانه مروری خواهیم داشت بر درگیری ها و دعواهای بزرگ کیم و کورتنی کارداشیان:

داستان گوشواره الماس کیم کارداشیان

ماجرا به سال 2011 بر می گردد. زمانی که گوشواره الماس گران قیمت کیم در اقیانوس گم شد و او حسابی به این خاطر ناراحت بود ولی کورتنی حس همدردی خاصی با خواهرش نداشت. این اتفاق زمانی رخ داد که اعضای خانواده کارداشیان برای سفر به بورا بورا رفته بودند ولی با گم شدن گوشواره 75 هزار دلاری کیم، او حسابی به هم ریخت. کریس هامفریس، همسر کیم در آن زمان، ناگهان او را به داخل آب هل داد و در همان موقع گوشواره اش از گوشش خارج شده و داخل اقیانوس افتاد. کیم در آن لحظه فریاد زد:
گوشواره ام گم شد. خدایا. گوشواره ام. نمی توانیم آن را در اقیانوس پیدا کنیم.
در آن هنگام کریس جنر، مادر کیم حسابی با او همدردی می کرد ولی کورتنی، توجه خاصی به ناراحتی خواهرش نداشت و به جای همدردی به کیم گفت:
ببین، همین حالا افرادی هستند که در حال مرگ هستند.

مروری بر دعواها و درگیری های کورتنی و کیم کارداشیان!

رفتار عجیب در مراسم گرفتن عکس سال نو

در سال 2018 زمانی که اعضای خانواده برای گرفتن عکس های سالانه کریسمس آماده می شدند، درگیری دیگری بین این دو خواهر رخ داد. کیم در تلاش بود تا تاریخ مشخصی را برای برگزاری این مراسم مشخص کند ولی کورتنی اعلام کرد که در آن تاریخ، امکان حضور ندارد و حاضر نشد تا برنامه هایش را جابجا کرده تا با وقت تعیین شده توسط کیم هماهنگ شود. کورتنی گفت:
من ساعت 4 بعدازظهر می روم و برای مهم نیست که بقیه چه می گویند.
کیم به مادرش توضیح داد:
این دقیقا همان زمان مشخص شده برای مراسم است.
کورتنی به کیم پیشنهاد کرد که مراسم را به ساعت 7 موکول کند ولی کیم به شدت عصبانی شد و فریاد زد:
از اینجا برو بیرون لعنتی. هیچ کسی نمی خواهد که تو در مراسم عکاسی باشی. من در حال برنامه ریزی هستم و اصلا نمی خواهیم که تو در عکس ها باشی.
کورتنی هم عصبانی فریاد زد که برای او هم حضور در عکس ها اهمیتی ندارد. در نهایت کیم فریاد زد:
شاید اگر تجارتی داشتی که به آن علاقه داشتی، می دانستی که مدیریت کردن یک تجارت چطور است ولی تو تجارت و کار و باری نداری. برای همین حتی متوجه نمی شوی که من چه می گویم.
وقتی که کورتنی از او دور شد، کیم گفت:
او هیچ هیجانی برای این کار ندارد. پس می تواند برود. او هیچ کاری نمی کند.

دزدی از استایل؛ دعوای خواهران کارداشیان

در جریان اپیزود سال 2019 رئالیتی شو کارداشیان ها، کیم ، کورتنی را متهم کرد که از استایل و سبک لباس پوشیدن او تقلید می کند. در این راستا، کلویی، یکی دیگر از خواهران کارداشیان هم هنگامی که قصد داشت تا برای جشن تولدش، لباس هایی را امتحان کند، به او ملحق شد. کورتنی برای این جشن یک پیراهن کوتاه صورتی را انتخاب کرده بود و کلوئی به او پیشنهاد کرد تا با کیم تماس بگیرند و نظرش را جویا شوند ولی کورتنی گفت که او به قضاوت های کیم اعتماد ندارد. هنگامی که آنها در حال گفتگو در یک تماس ویدیویی بودند، کیم گفت:
اگر برایت مهم نیست، پس چرا همیشه لباس های شبیه من را انتخاب می کنی؟
کورتنی جواب داد:
نمی دانم در مورد چه چیزی حرف می زنی؟ من هیچ وقت مثل تو لباس نپوشیده ام.
کیم در ادامه از خواهرش به خاطر اینکه برای انتخاب لباس به سراغ تیری ماگلر می رود، انتقاد کرد. چرا که ماگلر طراح لباسی است که کیم ارتباط دوستانه و صمیمانه ای با او دارد. کورتنی بعدا این جرو بحث را مضحک خواند و گفت:
من و کیم استایل و سبک های کاملا متفاوتی داریم. حتی اگر لباس هایی از یک طراح را بپوشیم، آنها را به سبک های کاملا متفاوتی به تن می کنیم. آن برند برای من لباس هایی را ارسال کرد که بیشتر شبیه به سبک کیم بودند و به همین خاطر من این لباس ها را پس فرستادم.
مروری بر دعواها و درگیری های کورتنی و کیم کارداشیان!

درگیری فیزیکی کورتنی و کیم کارداشیان

در سال 2020، کیم و کورتنی دعوای شدیدی داشتند که حتی کار به درگیری فیزیکی هم کشید. در آن زمان، کیم کورتنی را محکوم کرد که در تجارت خانوادگی شان مشارکتی ندارد. او مدعی بود که مادرشان، کریس، همیشه به کورتنی و کلویی گریه و التماس می کند تا در رویدادها شرکت کنند؛ چون می داند که دیگر اعضای خانواده اولویتهای دیگری دارند. کورتنی از این حرف ها به شدت برآشفته شد و تاکید کرد که به سختی برای برند خانوادگی شان تلاش می کند. او در این رابطه به کیم گفت:
این داستان ساخته ذهن توست. اگر یک بار دیگر این حرف را بزنی، واقعا حسابت را می رسم.
بعد از آن هم با عصبانیت یک بطری آب به سمت کیم پرتاب کرد و کیم هم از کوره دررفت و آنها به صورت فیزیکی با هم درگیر شدند. بعد از آنکه کیم ضربه ای به خواهرش زد، کورتنی زیر گریه زد و کلویی وارد داستان شد تا به این درگیری خاتمه دهد. البته کیم معتقد بود که کورتنی او را چنگ زده و بعد از آن بوده که او به صورت کورتنی سیلی زده. [gallery columns="2" size="publisher-md" ids="184618,184619"] کیم بعدا در مورد آن درگیری گفت:
معمولا من هرگز این گونه به خشونت متوسل نمی شوم ولی کورتنی بدجوری مرا چنگ زد. وقتی به بازویم نگاه کردم و دیدم که او چه چنگ بدی به بازویم زده، حسابی آشفته شدم و جلو رفتم و به او سیلی زدم. البته به این رفتار افتخار نمی کنم.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...