واکنش مربی هوادار تهران به بی تماشاگر شدن بازی با پرسپولیس

مربی هوادار می‌ گوید این تیم سابقه بازی مقابل هواداران پرسپولیس را دارد و اعضای تیم هوادار دوست داشتند بازی با تماشاگر باشد.
کدخبر (184595) | 03 خرداد 1402 | ساعت 11:52
0 89
واکنش مربی هوادار تهران به بی تماشاگر شدن بازی با پرسپولیس
مربی هوادار می‌ گوید این تیم سابقه بازی مقابل هواداران پرسپولیس را دارد و اعضای تیم هوادار دوست داشتند بازی با تماشاگر باشد.

به گزارش سرخ نیوز، مصطفی صداقت، مربی هوادار تهران در نشست خبری پیش از بازی حساس با تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد و صحبت‌هایش را با تبریک به رقیب آغاز کرد: قبل از شروع هر صحبتی، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک می‌گویم و به نمایندگی تیم هوادار، قهرمانی شایسته پرسپولیس را در مسابقات لیگ به این باشگاه، تیم و کادرفنی‌شان تبریک می‌گویم. انتظار لحظه لحظه بازی را می‌کشیم اگر بخواهیم مسائل پیرامون بازی را نگاه کنیم، دو تیم رو به روی هم قرار می‌گیرند، در یک طرف باشگاه بزرگ، باریشه، پرطرفدار پرسپولیس است که سابقه قهرمانی در جام حذفی و مجموعه‌ای از عناوین و افتخارات را دارد و در طرف مقابل باشگاه جوان و پرانگیزه و پرامید هوادار است که در دومین سال حضورش در لیگ برتر، در جایگاهی قرار گرفته که خیلی از بزرگان فوتبال ایران در این مرحله غایب هستند. فارغ از هرگونه فشار مضاعف روی باشگاه، کادر و بازیکنان هوادار، از حضور در اینجا لذت ببریم و کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دهیم. خودمان می‌دانیم چه راه دشواری را طی کردیم که در این مرحله حضور داشته باشیم و برای لحظه لحظه‌اش چشم انتظاریم که بهترین کیفیت‌مان را ارائه دهیم. می‌دانیم که دنبال چی هستیم و مطمئنیم که به خواسته‌های‌مان دست پیدا می‌کنیم‌. از پرسپولیس شناخت کافی داریم با توجه به شناختی که کادرفنی دو تیم از هم دارند، از اولویت تاکتیکی دو تیم باخبریم. دو بار در لیگ بازی کردیم و همین امسال چندین بازی دوستانه با هم داشتیم. روز سختی برای دو تیم است و پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ انگیزه‌های کافی را دارد برای اینکه خود را به یک جام دیگر نزدیک کند. در بازی آخر لیگ چهار گل زدند و دور قبلی جام حذفی گل‌گهر را حذف کردند‌. سپاهان را در اصفهان با چهار گل شکست دادند و در کیفیت فنی‌شان جای صحبتی نیست ولی ماهم باشگاه هواداریم و به سختی اینجا رسیدیم و حاضر نیستیم به آسانی کنار برویم و تلاش می‌کنیم که فردا بهترین اتفاق را برای خودمان رقم بزنیم. پلن نود دقیقه دارید یا دوست دارید به پنالتی بکشد؟ اولویت هر دو تیم این است که هرچه زودتر به هدف‌شان برسند و اگر نشد ممکن است به ضربات پنالتی بکشد. ما که قطعا دوست داریم این اتفاق برای‌مان بیفتد. بدون تماشاگر بودن به نفع هوادار است؟ ما در دور برگشت در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس بازی کردیم و کیفیت خوبی هم ارائه دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم. ما در مرحله قبل تاوان بازی بیرون از خانه را دادیم. ما اهواز رفتیم و در گرمای هوا با تیم خوب ملاثانی بازی کردیم و حق‌مان استفاده از میزبانی است. همانطور که مرسپولیس در دور قبل از میزبانی استفاده کرد و توانست گل‌گهر را شکست دهد. اینکه فردا بازی بدون تماشاچی است، از سمت باشگاه ما نیست. ما هم دوست داشتیم هواداران بیایند چراکه کیفیت و انگیزه بازیکنان مضاعف می‌شود ولی اینکه فردا بدون تماشاچی است از طرف ما نیست. ما در ۱۵ بازی خانگی‌مان و مقابل مس رفسنجان در جام حذفی همین جا میزبان بودیم و رفتار غیر متعارفی نداشتیم‌. ما قبلا تجربه حضور تماشاگران پرسپولیس را داشتیم و اگر هواداران بودند، روح بازی بهتر بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...